Jaap moet hem gewoon omver pratenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Seedorf zou wel goed zijn voor het team, maar ik denk dat hij gewoon te verguisd is om iets goed te kunnen doen.
Dus hij zal nog meer dan bv Stam het moeten laten zien...
Je valt een beetje in herhalingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:40 schreef rednajt het volgende:
ajax is gewoon kut...en dat zo nog wel een tijdje blijven
quote:
Zomaar een vraagje...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goed![]()
Mwah naar een paar goede acties is dat denk ik ook over hoor, het is voor hem natuurlijk wel de kans om z'n "fout" recht te zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Seedorf zou wel goed zijn voor het team, maar ik denk dat hij gewoon te verguisd is om iets goed te kunnen doen.
Dus hij zal nog meer dan bv Stam het moeten laten zien...
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Gebaseerd op zijn kwaliteiten zie ik Seedorf graag terugkomen naar Amsterdam, echter is gebleken dat het terughalen van oud spelers geen garantie is voor succes.. Het publiek zal zo iemand uitkotsen zodra blijkt dat hij niet op zijn oude niveau zit, zeker wanneer z'n naam Seedorf is..
Jariquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..
Maar goed die had z'n naam natuurlijk mee![]()
quote:
Zou het niet gek vinden als ze hem kopen, Perez is ook een nummer 10 die ze gaan misbruiken aan de vleugel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Wat ik niet zou snappen is een eventuele komst van Diba als vleugelspits. Die bloeit bij NAC op als schaduwspits en daar hoort hij ook te spelen.
Ik hoorde dat Seedorf af wil bouwen bij Feyenoord, omdat Pierre dat wil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
Als je je eraan irriteert, blijft dan in je eigen topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
ga AUB in je eigen topic reageren...havenslaafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verwacht van wel, evenals Lindgren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat de Mul volgend seizoen weer terug komt naar Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |