Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is wel waar alhoewel Vermaelen het ook niet slecht doet
Kan die gozer niet wat eerder stoppen? Weer een zorg minder voor Ajax.quote:Mihajlovic stopt om Mancini te assisteren
17/2/2006 18:53
Sinisa Mihajlovic is bezig aan zijn laatste maanden als profvoetballer. De voormalig international van Servië en Montenegro kondigde zijn afscheid aan.
'Misschien dat ik mijn loopbaan nog met een seizoen kan rekken, maar ik wil herinnerd worden als geweldige speler. Inter zal mijn laatste club zinn en ik zal definitief stoppen in mei', motiveerde de 36-jarige Mihajlovic zijn besluit bekend via het Servische B 92.
'Mihajlovic is van plan om als coach aan de slag te gaan, het liefst met Inter-coach Roberto Mancini. 'Het zou een perfecte start zijn als ik als assistent van Mancini kan gaan werken. Roberto en ik zijn grote vrienden en we hebben het hier al een tijdje over gehad. Het is n u aan mij om ja te zeggen.'
Vijftien jaar speelde Mihajlovic in Italië namens clubs als AS Roma, Sampdoria, Lazio en Inter. In eigen land kwam hij uit voor Rode Ster Belgrado, waarmee hij in 1991 de Europa Cup I veroverde. Hij speelde 63 interlands.
quote:RTVNH: Grygera zes weken langs de kant
Volgens de regionale zender RTV Noord-Holland zal de nieuwe blessure Zdenek Grygera waarschijnlijk maar liefst zes weken aan de kant houden. "Het is triest voor hem en voor het team, vooral met het oog op as woensdag als we Inter Milan ontmoeten," aldus Blind aan RTV Noord-Holland.
PSV wordt kampioen. Daar hoeven we niet moeilijk meer over te doen, of boos over te worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En hier wordt je toch ook niet goed van
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Roeni3 het volgende:
VI.nl
[..]
Kan die gozer niet wat eerder stoppen? Weer een zorg minder voor Ajax.
oops... toch 2 jaar.... maar dat was voordat ik fan van LAZIO werd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.
Hoewel ik je punt niet begrijp, weet ik wel dat je fout zit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:01 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Mihajlovic speelde bij LAZIO en niet bij roma.
En nu speelt hij dus bij Inter. Wat is je punt nou?quote:Vijftien jaar speelde Mihajlovic in Italië namens clubs als AS Roma, Sampdoria, Lazio en Inter. In eigen land kwam hij uit voor Rode Ster Belgrado, waarmee hij in 1991 de Europa Cup I veroverde. Hij speelde 63 interlands.
toen hij bij roma speelde was ik nog geen LAZIO-fan. Daarom heb ik nooit geweten dat 'ie bij roma heeft gespeeld. Maar genoeg. Verder met AJAX. AJAX wint verrassend met 3-0 van Inter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoewel ik je punt niet begrijp, weet ik wel dat je fout zit.
[..]
En nu speelt hij dus bij Inter. Wat is je punt nou?
Ze weten wel welk logo ze moeten gebruikenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:03 schreef F1Bas het volgende:
[afbeelding]
Wel leuk van de NEC fans, hele interview met Gentenaar zie je hier:
http://www.forzanec.nl/ne(...)92CC-13D619A6C7CD%7D
quote:Jesper Grønkjær genoemd voor terugkeer
De naam van Jesper Grønkjær wordt volgens het Duitse gerenomeerde Kicker met Ajax verbonden. Er zouden in Duitsland geruchten zijn gegaan dat de Amsterdammers interesse hebben.
De 28-jarige Deense vleugelaanvaller wil in een interview van gisteren niet ingaan op de eventuele belangstelling van Ajax als de journalist er om vraagt. 'Ik denk momenteel niet aan een transfer. Wel ben ik 28 jaar en wil ik graag voetballen', was de reactie van de aanvaller.
Grønkjær komt bij VfB Stuttgart niet veel aan spelen toen. Wel is onlangs oefenmeester Trapattoni opgestapt, wat nieuwe perspectieven biedt voor de Deense international.
Ajax is naar verluid op zoek naar versterking voor de vleugels. In de Nederlands media vallen al de namen van Anouar Diba (NAC), Julian Jenner (NAC) en Ugur Yildrim (SC Heerenveen).
(Kicker-AS)
Dat trainingsjasje heb ik (nog).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Kom op Ajax, zorg voor de verrassing van deze CL (ronde)![]()
Die zou over de taart beginnen te klagen hem kennende.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef MCH het volgende:
Krijgt Nigel volgend jaar ook zo'n taart van de ajaxfans als hij naar Feyenoord vertrekt?![]()
Co had er niet veel over te zeggen. Gronkjaer werd verkocht om de jaarcijfers destijds er nog enigzins toonbaar uit te laten lijken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef StarGazer het volgende:
Jaaa, Jesper
Was bij Ajax destijds wel een openbaring. Helaas wilde Co hem niet behouden, wat de carriere van Jesper niet ten goed kwam
Die vergelijking gaat natuurlijk niet opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef MCH het volgende:
Krijgt Nigel volgend jaar ook zo'n taart van de ajaxfans als hij naar Feyenoord vertrekt?![]()
geef hem een basisplaats en hij doet het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wel, hij doet het belabbert bij Stutgart
Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
geef hem een basisplaats en hij doet het goed
Op Teletekst staat dat Blind hoopt dat hij er bij de return tegen Inter er weer bij is, dus dat is drieëneenhalve week. Nogal groot verschil.quote:
Co had er genoeg over te zeggen. Maar Co stelde liever een hosé op. Daarnaast wou Gronkjaer absoluut niet weg. Vond het destijds echt belachelijke actie van Ajax.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Co had er niet veel over te zeggen. Gronkjaer werd verkocht om de jaarcijfers destijds er nog enigzins toonbaar uit te laten lijken...
Gronkjaer zou zeker wel een aanwinst zijn, maar ik denk niet dat hij terugkeert.
basto vergelijken met Gronkjaerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goed![]()
Damn je hebt gelijk, slotje op deze topicreeks dan maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:58 schreef rednajt het volgende:
ajax is gewoon kut
Dit staat op Ajax Netwerk, ik heb er mijn vraagtekens bij. Heeft iemand toevallig hier zo'n krantje die dit kan bevestigen of ontkennen.quote:'Keert Seedorf terug op het oude nest?'
Bij wie vandaag het Ajax krantje 'Ajax Live' op de mat lag, heeft het vast gelezen. Is het Jaap Stam gelukt om Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam? Alle kanten wijzen op een ja antwoord. Zo werd er op enkele sites van Ajax al gemeld dat Seedorf volgend seizoen in de ArenA zal spelen.
Clarence Seedorf kent tot nu toe een bizarre-loopbaan. Als een jong talent debuuteerd hij bij Ajax op 17-jarige middenvelder in het eerste elftal van Ajax. Na drie jaar vertrekt hij naar Sampdoria. Waar hij een seizoen zal blijven. Daarna volgt vier jaar Real Madrid, onder leiding van PSV-coach Hiddink wint hij zelfs de wereldbeker.
Na vier Spaanse zomers vertrekt hij naar Internazionale. In Milaan voetbalt hij drie jaar en stapt over op aartsrivaal AC Milan, waarmee hij meteen de Champions League wint. Na zijn vierde jaar bij AC en na zeven jaar in Milaan lijkt Seedorf terug te keren naar Amsterdam.
Chelsea bood 30 miljoen gulden, vrij logisch dat 'ie toen is verkocht. Zo indrukwekkend was Gronkjaer nou ook weer niet. Als Mitea wat constanter is zit 'ie ook op dat niveau.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef StarGazer het volgende:
Co had er genoeg over te zeggen. Maar Co stelde liever een hosé op. Daarnaast wou Gronkjaer absoluut niet weg. Vond het destijds echt belachelijke actie van Ajax.
Voor mij geldt hetzelfde..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
...
Ik geloof trouwens niet dat Seedorf terug wil komen, en ik zit er ook niet zo op te wachten.
Ik wel. Iedereen die een speler van het kaliber Seedorf niet graag naar Ajax ziet komen is krankjorum. Zeker als dat is omdat 'ie luistert naar de naam "Seedorf".quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:17 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Seedorf terug wil komen, en ik zit er ook niet zo op te wachten.
Jaap moet hem gewoon omver pratenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Seedorf zou wel goed zijn voor het team, maar ik denk dat hij gewoon te verguisd is om iets goed te kunnen doen.
Dus hij zal nog meer dan bv Stam het moeten laten zien...
Je valt een beetje in herhalingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:40 schreef rednajt het volgende:
ajax is gewoon kut...en dat zo nog wel een tijdje blijven
quote:
Zomaar een vraagje...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goed![]()
Mwah naar een paar goede acties is dat denk ik ook over hoor, het is voor hem natuurlijk wel de kans om z'n "fout" recht te zetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Seedorf zou wel goed zijn voor het team, maar ik denk dat hij gewoon te verguisd is om iets goed te kunnen doen.
Dus hij zal nog meer dan bv Stam het moeten laten zien...
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Gebaseerd op zijn kwaliteiten zie ik Seedorf graag terugkomen naar Amsterdam, echter is gebleken dat het terughalen van oud spelers geen garantie is voor succes.. Het publiek zal zo iemand uitkotsen zodra blijkt dat hij niet op zijn oude niveau zit, zeker wanneer z'n naam Seedorf is..
Jariquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..
Maar goed die had z'n naam natuurlijk mee![]()
quote:
Zou het niet gek vinden als ze hem kopen, Perez is ook een nummer 10 die ze gaan misbruiken aan de vleugel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Wat ik niet zou snappen is een eventuele komst van Diba als vleugelspits. Die bloeit bij NAC op als schaduwspits en daar hoort hij ook te spelen.
Ik hoorde dat Seedorf af wil bouwen bij Feyenoord, omdat Pierre dat wil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
Als je je eraan irriteert, blijft dan in je eigen topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
ga AUB in je eigen topic reageren...havenslaafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verwacht van wel, evenals Lindgren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat de Mul volgend seizoen weer terug komt naar Ajax?
10 maartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Urquhart ik zie nu je avatar, wanneer begint "Wie is de Mol" weer?
Is het trouwens de bedoeling dat jij ooit nog 1 x post hier?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat de Mul volgend seizoen weer terug komt naar Ajax?
Toch geeft het aan dat het terughalen van spelers niet echt vaak succesvol heeft uitgepakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..
Maar goed die had z'n naam natuurlijk mee![]()
Ik denk dat je hiermee een uitnodiging plaatst.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat jij ooit nog 1 x post hier?
liever nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee een uitnodiging plaatst.
Sukkelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou het niet gek vinden als ze hem kopen, Perez is ook een nummer 10 die ze gaan misbruiken aan de vleugel.
Oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jari was ook wel een uitzondering hoor, de wedstrijden die ie speelde waren gewoon goed tot uitstekend. Die goal tegen Romaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toch geeft het aan dat het terughalen van spelers niet echt vaak succesvol heeft uitgepakt.
Ik noem een Aron Winter, Frank Verlaat, Litmanen.. uitzondering was misschien Richard Witschge.
Helaas waren die wedstrijden die hij speelde schaars...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jari was ook wel een uitzondering hoor, de wedstrijden die ie speelde waren gewoon goed tot uitstekend. Die goal tegen Roma![]()
Ik zie Bouma en Seedorf echt niet komen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds wanneer bepaalt Stam het aankoopbeleid bij AJAX eigenlijk? Eerst Bouma... nu Seedorf?
Doe ff rustig man...laat hem gewoon lekker gaan dit vind hij alleen maar leuk.quote:
Ik ook niet, maar de geruchtenstroom lijkt steeds voort te komen uit Stam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zie Bouma en Seedorf echt niet komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |