Dat trainingsjasje heb ik (nog).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:52 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Kom op Ajax, zorg voor de verrassing van deze CL (ronde)![]()

Die zou over de taart beginnen te klagen hem kennende.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef MCH het volgende:
Krijgt Nigel volgend jaar ook zo'n taart van de ajaxfans als hij naar Feyenoord vertrekt?![]()

Co had er niet veel over te zeggen. Gronkjaer werd verkocht om de jaarcijfers destijds er nog enigzins toonbaar uit te laten lijken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef StarGazer het volgende:
Jaaa, Jesper
Was bij Ajax destijds wel een openbaring. Helaas wilde Co hem niet behouden, wat de carriere van Jesper niet ten goed kwam

Die vergelijking gaat natuurlijk niet opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef MCH het volgende:
Krijgt Nigel volgend jaar ook zo'n taart van de ajaxfans als hij naar Feyenoord vertrekt?![]()

geef hem een basisplaats en hij doet het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wel, hij doet het belabbert bij Stutgart

Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
geef hem een basisplaats en hij doet het goed

Op Teletekst staat dat Blind hoopt dat hij er bij de return tegen Inter er weer bij is, dus dat is drieëneenhalve week. Nogal groot verschil.quote:

Co had er genoeg over te zeggen. Maar Co stelde liever een hosé op. Daarnaast wou Gronkjaer absoluut niet weg. Vond het destijds echt belachelijke actie van Ajax.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Co had er niet veel over te zeggen. Gronkjaer werd verkocht om de jaarcijfers destijds er nog enigzins toonbaar uit te laten lijken...
Gronkjaer zou zeker wel een aanwinst zijn, maar ik denk niet dat hij terugkeert.

basto vergelijken met Gronkjaerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, geef Basto een basisplaats en hij doet het goed![]()

Damn je hebt gelijk, slotje op deze topicreeks dan maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:58 schreef rednajt het volgende:
ajax is gewoon kut

Dit staat op Ajax Netwerk, ik heb er mijn vraagtekens bij. Heeft iemand toevallig hier zo'n krantje die dit kan bevestigen of ontkennen.quote:'Keert Seedorf terug op het oude nest?'
Bij wie vandaag het Ajax krantje 'Ajax Live' op de mat lag, heeft het vast gelezen. Is het Jaap Stam gelukt om Clarence Seedorf terug te halen naar Amsterdam? Alle kanten wijzen op een ja antwoord. Zo werd er op enkele sites van Ajax al gemeld dat Seedorf volgend seizoen in de ArenA zal spelen.
Clarence Seedorf kent tot nu toe een bizarre-loopbaan. Als een jong talent debuuteerd hij bij Ajax op 17-jarige middenvelder in het eerste elftal van Ajax. Na drie jaar vertrekt hij naar Sampdoria. Waar hij een seizoen zal blijven. Daarna volgt vier jaar Real Madrid, onder leiding van PSV-coach Hiddink wint hij zelfs de wereldbeker.
Na vier Spaanse zomers vertrekt hij naar Internazionale. In Milaan voetbalt hij drie jaar en stapt over op aartsrivaal AC Milan, waarmee hij meteen de Champions League wint. Na zijn vierde jaar bij AC en na zeven jaar in Milaan lijkt Seedorf terug te keren naar Amsterdam.

Chelsea bood 30 miljoen gulden, vrij logisch dat 'ie toen is verkocht. Zo indrukwekkend was Gronkjaer nou ook weer niet. Als Mitea wat constanter is zit 'ie ook op dat niveau.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef StarGazer het volgende:
Co had er genoeg over te zeggen. Maar Co stelde liever een hosé op. Daarnaast wou Gronkjaer absoluut niet weg. Vond het destijds echt belachelijke actie van Ajax.

Voor mij geldt hetzelfde..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
...
Ik geloof trouwens niet dat Seedorf terug wil komen, en ik zit er ook niet zo op te wachten.

Ik wel. Iedereen die een speler van het kaliber Seedorf niet graag naar Ajax ziet komen is krankjorum. Zeker als dat is omdat 'ie luistert naar de naam "Seedorf".quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:17 schreef Urquhart het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Seedorf terug wil komen, en ik zit er ook niet zo op te wachten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |