quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan bij 0 beginnen ja... maar wat is 0?
wat komt er voor 0?
misschien begin jij wel bij 0 en moet je eigenlijk bij Alpha beginnen...
zolang je het begin niet weet weet je het einde ook niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica deelt blinddoekjes uit en gaat in bad
Op eigen risico!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is niet verplicht toch?
You know I doquote:
Mijn hele leven is een grote X-filequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
zie je bent wel een trutherquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
Ooooh droompje...please. Ik moet ook nog (over een kleine 7 maanden)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Super trouper
En Mirage gaat die Baby naar buiten spuiten
Nee, ik gan zo ff wat ander soden
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
La la la la...lal la lal lalallalalllala.
Ik verwacht van Oversicht een joint.....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
Ik blow zelden en drink matig. Maar ben zonder ook zo gek als een deur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zeker![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ooooh droompje...please. Ik moet ook nog (over een kleine 7 maanden)![]()
ik zie er serieus tegenop na die pijnlijke weëen bij m'n best wel een beetje traumatische bevalling van Isabella![]()
Maar ja, ik probeer positief te blijven![]()
Weet je wat...ik ga jou belegeiden. Met dubbele "ei".quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik zie er serieus tegenop na die pijnlijke weëen bij m'n best wel een beetje traumatische bevalling van Isabella![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zeker![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je wat...ik ga jou belegeiden. Met dubbele "ei".
Ik ga jou begeleiden en haal je pijn weg.
Hoe ik dat moet doen weet ik niet, maaar het moet lukken.
Ik hou je handje wel vast haarMaar van afstand lukt het ook wel...
Abba - The winner takes it all
Weet je meid,quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je over heb....ik sterf zelfs voor jou.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat zou ik sweet vinden
![]()
trust us... nuchter issie ook zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... dat had ik echt niet in de gaten
Ervarings-deskundige heeft gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je meid,
Lichamelijke pijn is het allerergste als je niet weet wat je overkomt en er geen vergelijking voor kent. Nu weet je wat het is. Je hebt een idee wat je wanneer kunt verwachten. En het is je tweede en zo kort na de eerste...... kan allemaal best wat makkelijker lopen.
En als je er angst voor hebt maak je het zowel voor jezelf als voor het kindje extra moeilijk. Dan werkt je lijf namelijk minder soepel mee.
Vanzelfsprekend !!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[b]Word dit het deel waarin Mirage en OverSight hun nieuwe beebje krijgen?
Dan is het goed, want zo is ie bestquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust us... nuchter issie ook zoonze dreamy is heel "diep"
thats why we luv him
Ik weet hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je meid,
Lichamelijke pijn is het allerergste als je niet weet wat je overkomt en er geen vergelijking voor kent. Nu weet je wat het is. Je hebt een idee wat je wanneer kunt verwachten. En het is je tweede en zo kort na de eerste...... kan allemaal best wat makkelijker lopen.
En als je er angst voor hebt maak je het zowel voor jezelf als voor het kindje extra moeilijk. Dan werkt je lijf namelijk minder soepel mee.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je over heb....ik sterf zelfs voor jou.
Ik doe alles voor jou. En om jou. Als ik zie dat jij je niet lekker voelt. Dan sterf ik uit mezelf
Daar zeg je wat !quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
maat 40/41 op de grond te houden![]()
weltrusten !quote:maar welteruste vast guys, ik heb het weer gehad!![]()
![]()
![]()
Dat doe je toch welquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend !!!
En anders post ik gewoon door het slotje heen![]()
Dat betekent meestal dat je ze krampachtig dichthoudt....quote:
Hihiquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar zeg je wat !
Mijn voeten zijn gegroeid tijdens de vorige zwangerschap !
Apart hè, meestal hou je toch de schoenmaat die je hebt als je uitgegroeid bent ? (tussen de 16-21 jaar ? )
Dit keer niet hoor, maar ik heb nu wel veel vocht dat ik vasthou.
[..]
weltrusten !
Ik heb zojuist ene jongetje in slaap gekriebeld..
niet in zijn bedje maar op de grond op het kleed, hoofdje op een kussen, dekentje erover heen... en hij slaapt als een roosje.
Hij wilde graag hééééél lang opblijven.
(morgen toch geen school)
ja hoor schat.... kriebel kriebel ...snurk snurk...
![]()
De opper-moeder der rmoeders heeft gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat betekent meestal dat je ze krampachtig dichthoudt....
open jezelf..... en laat de circulatie op gang komen.
en als dat niet helpt..... terug jeuken !
Volgende week... Met de weeskindertjes.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Net trouwens The Ghost Whisperer weer eens gezien. Ze weten het altijd weer te presteren dat ik er een traantje bij weg moet pinken.![]()
Can't help it. Al vond ik deze aflevering niet zo leuk dit keer, het blijft op de 1 of andere manier een mooie serie....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar zeg je wat !
Mijn voeten zijn gegroeid tijdens de vorige zwangerschap !
Apart hè, meestal hou je toch de schoenmaat die je hebt als je uitgegroeid bent ? (tussen de 16-21 jaar ? )
Dit keer niet hoor, maar ik heb nu wel veel vocht dat ik vasthou.
[..]
weltrusten !
Ik heb zojuist ene jongetje in slaap gekriebeld..
niet in zijn bedje maar op de grond op het kleed, hoofdje op een kussen, dekentje erover heen... en hij slaapt als een roosje.
Hij wilde graag hééééél lang opblijven.
(morgen toch geen school)
ja hoor schat.... kriebel kriebel ...snurk snurk...
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ga door ....... ga door....want ik begrijp het ook niet .
Nou weet je pas echt zeker dat je in truth zitquote:
We hadden straks wel tegelijk ongeveer dezelfde gedachte zeg...... over Jominro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef vamperotica het volgende:
pff... ik kom net uit bad...
snap er niks meer van
En ik?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo offline.
Ik wil Nokwanda.....een dikke zoen geven....gewoon om haar aanwezigheid...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo offline.
Ik wil Nokwanda.....een dikke zoen geven....gewoon om haar aanwezigheid...
Ik ga zo de duisternis in......en ik ga de duisternis onleden.
Jijj bent een manquote:
Dankje...........................................................................................quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goh.... nou... dank je. Eentje terug dan, voor het slapen gaan
![]()
Och toch.... wij nemen er gewoon nog eentjequote:
Damn.. ik dacht dat jij een vrouw wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jijj bent een man![]()
Mannen houden niet van elkaar.
Behalve op vriendschappelijke basis.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och toch.... wij nemen er gewoon nog eentje
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jijj bent een man![]()
Mannen houden niet van elkaar.
Behalve op vriendschappelijke basis.
quote:
Trusten. En amen to that.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef Dromenvanger het volgende:
danke .......
Ik ga weg................................................
En ik zeg...... maar 1 ding.
Lang leve het leven
En als je denkt dat de dood bestaat....dan moet je bezig zijn met het leven
Karnemelkquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou hoop ik dat je me niet heeeel erg eng vind, maar eigenlijk, he........ zit ik gewoon aan de karnemelk.
Amen to you toquote:
Ik keek nog net even.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dag nokwanda![]()
Ik wil met jou slapen
Nee toch wel
Tot morgen
quote:
Hey.. mogguh... je klinkt ook nog een beetje verkreukeldquote:
Jah, best wel eigenlijk. Mijn eerste dag dat ik niet zo erg grieperig ben. Dus ook tijd om weer naar de Uni te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey.. mogguh... je klinkt ook nog een beetje verkreukeld
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER! echt zit ik hier gisteravond tot 21:00 op de zaak door te werken enzo.. denik je dat je wel een schouderklopje verdient.
maar nee dan krijg je op je flikker dat je de post niet hebt weggebracht!
zie ik er godverdomme uit als postbode ofoz?
Hoop dat je dat ook hebt gezegd tegen degene die dat tegen je zei. Hier... geef doorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER! echt zit ik hier gisteravond tot 21:00 op de zaak door te werken enzo.. denik je dat je wel een schouderklopje verdient.
hij heeft wel gelijk...ik had ervoor moeten zorgen dat iemand anders het meenam.. maarja om me er gelijk op af te zeikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop dat je dat ook hebt gezegd tegen degene die dat tegen je zei. Hier... geef door![]()
Kutmongolen zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dan ben je morgen fit om mee te gaan zuipah!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik heb besloten om lekker thuis te gaan zitten vandaag en uit te zieken
Uuhm ik hoop hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan ben je morgen fit om mee te gaan zuipah!![]()
Om maandag weer net teveel kater te hebben voor de uni.quote:
Trouwens.... Vroeg ik gister ook al... Angelique fan?quote:
geen overwerk dus meer, simpel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het was voor mij helemaal gen pechdagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
geen overwerk dus meer, simpel.echt belachelijk.
Mogge trouwens allemaalbijna weekend weer
eindelijk een beetje rust in mijn donder. Auto wordt volgende week gemaakt, huis krijgt volgende week stroom, mijn salaris is gestort.
Iemand trouwens opgevallen hoe ontzettend dichtbij de maan gisteren stond? niet vreemd dat het gisteren zo'n pechdag was.
En ik had geantwoord: Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #54quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens.... Vroeg ik gister ook al... Angelique fan?
Ey D.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was gisteren weer op dreef
Nu dus weer op de orde van de dag komen
Ben uitgeslapen dus kan er weer helemaal tegenaan
Kijken of er nog wat waarheid te achterhalen valt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik had geantwoord: Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #54
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was gisteren weer op dreef
Nu dus weer op de orde van de dag komen
Ben uitgeslapen dus kan er weer helemaal tegenaan
Kijken of er nog wat waarheid te achterhalen valt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ey D.
Ik ben ook wel eens dronken op FOK! Geweest... dat was echt
Nee, dat komt straks wel. Eerst ff bijkomen van de schrikquote:
Zwarte koffie is lekkerder. Helemaal geen melk of suiker erinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het was niet eens zo ergIk heb niemand aangevallen maar ik had een paar biertjes op jah
Mag ook wel eens gebeurenZolang ik maar geen kwade dronk heb
Vandaag dus de boel oppakken waar ik gisteren gebleven was, op zoek naar de waarheid weer.
Melk is op, dus ik moet zwarte koffie drinken
Ik moet eraan wennen, ik drink al 15 jaar koffie met melk. Suiker heb ik nooit in de koffie gedaan. En inderdaad, zwarte koffie is behoorlijk lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zwarte koffie is lekkerder. Helemaal geen melk of suiker erin
Dank jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik moet eraan wennen, ik drink al 15 jaar koffie met melk. Suiker heb ik nooit in de koffie gedaan.
Welcome trouwens in het ouwehoer topic![]()
Altijd okey als er nieuwe mensen bijkomen
Boequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga me vandaag klaar maken om de grote wereld van TRU binnen te treden en in de topics te reageren
. Ik ben bang
Zal ik je handje vasthouden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga me vandaag klaar maken om de grote wereld van TRU binnen te treden en in de topics te reageren
. Ik ben bang
Nergens voor nodig om bang te zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Ik ben bang
Ik maakte maar een grap. Ik post al een tijdje op FOK hoor. Kijk maar naar mijn profielquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om bang te zijn
Ik ben soms bang om na te lezen wat ik geschreven heb als ik een feest gebouwen heb met bier, maar ook dat is nergens voor nodigSommige topics zijn misschien apart maar goed, wederom is niet alles rechtlijnig van aard in het leven. Soms is er een kromme bocht.
De mensen hier bijten niet, af en toe krijg je een opmerking als je een vreemd bericht schrijft maar daar moet je maar overheen lezen
Ik ben helemaal niet meer bang op fok om te posten zoals ik wil, ik neem me gewoon het recht om te posten en reageren zoals ik goed acht, ik hou me ook vanzelf vaak aan de policy, ik kan hier vrij reageren als het ware.
Gisteren alleen een dom bericht geschreven over Jezus maar goed, dat sta ik me soms toe. Af en toe mag ik een afwijking hebben van mezelf. Zoals ik al zeg.."Chaos leidt naar stabiliteit". Uit de chaos kun je alleen stabiel worden.
Nu lekker zwart kopje koffie en dan ga ik vandaag weer het beste ervan maken
Jij ook welcomequote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zal ik je handje vasthouden?
Ik heb al 1 x eerder in TRU gepost namelijk. Geloof ik...![]()
Wacht maar tot dat hij een ruft laatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij ook welcome
Nieuwe frisse mensen in het topic![]()
Verfrissende wind die door thruth gaat waaien
Gewoon dat topic openenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grap. Ik post al een tijdje op FOK hoor. Kijk maar naar mijn profiel
Maar er zijn zoveel topics waar ik in wil posten. Ik weet alleen nog steeds niet of er een topic bestaat over Christenen die ook nuchter naar technologie en Darwinisme kijkenZo niet, dan wil ik daar een topic over openen
Ik heb hier een ruft-condenser, dus ik vang de lucht niet op van de gebruikers op fok!. Ik heb een apparaat in mijn computer die lucht niet naar binnen laat komenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat hij een ruft laat
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat hij een ruft laat
Hehe, maar gisteren zei je dat je geen geloof hadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gewoon dat topic openen
Ik ben trouwens ook Christen. Ik heb gisteren geschreven dat Jezus zwak was met bier op, maar soms weet ik gewoon niet wat ik moet denken van het Christelijke geloof. En dan ben ik dus ook niet bang om het tot het bot af te kraken. Ik ben dan niet bang dat ik gestraft word voor mijn daden. Ik neem me overal de vrijheid om te denken en vaak te beweren en zeggen wat ik wil.
Door vrij te blijven in het denken blijf ik gewoon op aarde zoals het moet. Mijn gedachtenwereld moet dus zo breed mogelijk zijn. Dus moet ik vanzelf zo min mogelijk beperkingen opleggen.
De enige beperking die ik me opleg is respect tonen voor de gebruikers hier, maar dat is geen beperking dat is normaal. Zo hou ik het fokken voor mezelf ook aangenaam. Ga ik mensen lastig vallen dan krijg ik vanzelf ook last van die mensen en ga zo door.
Maar over de rest, ik sta mezelf alles toe.
Ik wil een ruim bewustzijn dus, gisteren zei ik wat tegen mijn pa en broer en die begrijpen het niet soms. En dan zeggen ze van, ga maar snel weer op fok! schrijven want je gaat te diep met het denkenGoed dat internet bestaat, anders zou ik nergens heenkunnen met mijn visie. Nu kan ik het kwijt en kan ik het verruimen door erover te praten en schrijven
Ik heb een flexibel geloof, en tevens vaak een flexibele meningquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, maar gisteren zei je dat je geen geloof had
Ehm... kanker wordt doorgaans middels bestraling tegengegaan... de medicijnen dienen vaker tegen de pijn van de kanker en om de negatieve effecten van de bestraling tegen te gaan dan als geneesmiddel pur sang.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat betreft ziektes als kanker, ik denk dan dat het een wonder moet zijn wil je helemaal genezen van van die ziekte-kiemen. Ik weet niet of medicijnen dat kunnen. Ik bedoel, de wortel van de ziekte weghalen. Medicijnen werken volgens mij vaker op de oppervlakte.
Ja maar dan zit het tussen de oren. En dan kan je het zelf ook oplossen inderdaad door tegen je zelf te gaan praten/oppeppenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ook als je je niet goed voelt geestelijk kun je door kracht-termen te gebruiken een gezonde geest krijgen, je kunt jezelf oppeppen en indelen zoals je wilt als je het niet ziet zitten. Maar dan moet je net die uitweg weten in de problemen. Boven het circel denken vertoeven ook.
Maar die straling, dat is toch niet je van het? Ik bedoel die bijwerkingen en haaruitval. Dat zou toch beter moeten kunnen in 2006? Ik vind dat gewoon vreemd, dat ze niet eens kanker kunnen bestrijden in deze moderne tijd. Maar het zal wel een moeilijke ziekte zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehm... kanker wordt doorgaans middels bestraling tegengegaan... de medicijnen dienen vaker tegen de pijn van de kanker en om de negatieve effecten van de bestraling tegen te gaan dan als geneesmiddel pur sang.
Ik geloof dat het idd wel ingewikkeld zal zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar die straling, dat is toch niet je van het? Ik bedoel die bijwerkingen en haaruitval. Dat zou toch beter moeten kunnen in 2006? Ik vind dat gewoon vreemd, dat ze niet eens kanker kunnen bestrijden in deze moderne tijd. Maar het zal wel een moeilijke ziekte zijn
Wat betreft de meeste geestelijke problemen zit alles tussen de oren. Ik denk dus ook vaak dat je in de psychiatrie geen medicijnen hoeft te gebruiken altijd. Dat je zelfs schizofrenie zou moeten kunnen oplossen door mensen hun gedachtes te laten structuren en laten stromen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan zit het tussen de oren. En dan kan je het zelf ook oplossen inderdaad door tegen je zelf te gaan praten/oppeppen
Dat heb ik dus ook! Ik heb ontdekt dat ik zelf kan achterhalen wat mij dwarszit. Ik heb jaren ergens mee gezeten en nooit geweten waardoor het kwam. Toen ben ik in mijn verleden gaan kijken en steeds dieper en dieper en ook naar dingen die leken alsof ze niets deden. BINGO! Daar zat het hem inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben soms bezig met ontleden en verklaren, zo ontleed ik mezelf ook. Alsof ik mijn geest tastbaar maak en mijn ziel kan uitklappen door me te focussen op het onderwerp
Ik weet niet hoe aids uitwerkt op het lichaam, ik ken weinig van die ziekte. Ik weet alleen dat het een bloed-ziekte is die zwaar is. Bij kanker is het toch met de rode-bloedcellen of niet? Leukemie is toch een afbraak aan witte of rode bloedlichaampjes? Of heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idd wel ingewikkeld zal zijn.![]()
Waarom ze met AIDS dan weer wel zoveel voortuigang boeken snap ik dan weer niet. Inmiddels kun je gewoon oud worden met AIDS... waarom niet met kanker?![]()
Ze kunnen wel wat tegenwoordig, probleem is alleen dat kankercellen gezonde cellen dood maken en het als een plaag door je lichaam gaat. Als je kanker wilt bestrijden moet je dus ook omliggende gezonde cellen doodmaken, en als je erg veel uitzaaiingen hebt kan dat gewoon niet, dan zou je teveel weefsel doodmaken en sterf je alsnog, waarals bij AIDS het een virus is, met een bepaald kenmerk wat je kan bestrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof dat het idd wel ingewikkeld zal zijn.![]()
Waarom ze met AIDS dan weer wel zoveel voortuigang boeken snap ik dan weer niet. Inmiddels kun je gewoon oud worden met AIDS... waarom niet met kanker?![]()
Das mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! Ik heb ontdekt dat ik zelf kan achterhalen wat mij dwarszit. Ik heb jaren ergens mee gezeten en nooit geweten waardoor het kwam. Toen ben ik in mijn verleden gaan kijken en steeds dieper en dieper en ook naar dingen die leken alsof ze niets deden. BINGO! Daar zat het hem in
Dan hadden mijn:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik wou dat ze kanker konden bestrijden, dan zou mijn pa tenminste een wat zonnigere toekomst tegemoed zien
Ik hoop het ook, ik hoop op een doorbraak die snel gebeurt. Kanker heeft te lang geleefd als je het mij vraagt. Maar ze zijn toch non-stop bezig ermee. Het is toch een continu gevecht tegen kanker. Dus wie weet komt er ooit positief nieuws dat ze de ziekte tot de wortel kunnen aanpakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Ik wou dat ze kanker konden bestrijden, dan zou mijn pa tenminste een wat zonnigere toekomst tegemoed zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |