quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan bij 0 beginnen ja... maar wat is 0?
wat komt er voor 0?
misschien begin jij wel bij 0 en moet je eigenlijk bij Alpha beginnen...
zolang je het begin niet weet weet je het einde ook niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica deelt blinddoekjes uit en gaat in bad
Op eigen risico!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is niet verplicht toch?
You know I doquote:
Mijn hele leven is een grote X-filequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
zie je bent wel een trutherquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
Ooooh droompje...please. Ik moet ook nog (over een kleine 7 maanden)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Super trouper
En Mirage gaat die Baby naar buiten spuiten
Nee, ik gan zo ff wat ander soden
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
La la la la...lal la lal lalallalalllala.
Ik verwacht van Oversicht een joint.....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
Ik blow zelden en drink matig. Maar ben zonder ook zo gek als een deur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |