quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan bij 0 beginnen ja... maar wat is 0?
wat komt er voor 0?
misschien begin jij wel bij 0 en moet je eigenlijk bij Alpha beginnen...
zolang je het begin niet weet weet je het einde ook niet
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:25 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica deelt blinddoekjes uit en gaat in bad
Op eigen risico!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is niet verplicht toch?
You know I doquote:
Mijn hele leven is een grote X-filequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
zie je bent wel een trutherquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Ik ben trouwens wel een fan van The X FilesIk heb inmiddels seizoen 1 t/m 7 op DVD nu alleen nog 8 en 9 maar die zijn zo moeilijk verkrijgbaar (de Special Editions dan.. )
Ooooh droompje...please. Ik moet ook nog (over een kleine 7 maanden)quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Super trouper
En Mirage gaat die Baby naar buiten spuiten
Nee, ik gan zo ff wat ander soden
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zekerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Dromenvanger het volgende:
La la la la...lal la lal lalallalalllala.
Ik verwacht van Oversicht een joint.....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
Ik blow zelden en drink matig. Maar ben zonder ook zo gek als een deur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zeker![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ooooh droompje...please. Ik moet ook nog (over een kleine 7 maanden)![]()
ik zie er serieus tegenop na die pijnlijke weëen bij m'n best wel een beetje traumatische bevalling van Isabella![]()
Maar ja, ik probeer positief te blijven![]()
Weet je wat...ik ga jou belegeiden. Met dubbele "ei".quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik zie er serieus tegenop na die pijnlijke weëen bij m'n best wel een beetje traumatische bevalling van Isabella![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
TRU is gewoon stiekem een verkapt stoner forum zeker![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet je wat...ik ga jou belegeiden. Met dubbele "ei".
Ik ga jou begeleiden en haal je pijn weg.
Hoe ik dat moet doen weet ik niet, maaar het moet lukken.
Ik hou je handje wel vast haarMaar van afstand lukt het ook wel...
Abba - The winner takes it all
Weet je meid,quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je over heb....ik sterf zelfs voor jou.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat zou ik sweet vinden
![]()
trust us... nuchter issie ook zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... dat had ik echt niet in de gaten
Ervarings-deskundige heeft gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je meid,
Lichamelijke pijn is het allerergste als je niet weet wat je overkomt en er geen vergelijking voor kent. Nu weet je wat het is. Je hebt een idee wat je wanneer kunt verwachten. En het is je tweede en zo kort na de eerste...... kan allemaal best wat makkelijker lopen.
En als je er angst voor hebt maak je het zowel voor jezelf als voor het kindje extra moeilijk. Dan werkt je lijf namelijk minder soepel mee.
Vanzelfsprekend !!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[b]Word dit het deel waarin Mirage en OverSight hun nieuwe beebje krijgen?
Dan is het goed, want zo is ie bestquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust us... nuchter issie ook zoonze dreamy is heel "diep"
thats why we luv him
Ik weet hetquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je meid,
Lichamelijke pijn is het allerergste als je niet weet wat je overkomt en er geen vergelijking voor kent. Nu weet je wat het is. Je hebt een idee wat je wanneer kunt verwachten. En het is je tweede en zo kort na de eerste...... kan allemaal best wat makkelijker lopen.
En als je er angst voor hebt maak je het zowel voor jezelf als voor het kindje extra moeilijk. Dan werkt je lijf namelijk minder soepel mee.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alles voor je over heb....ik sterf zelfs voor jou.
Ik doe alles voor jou. En om jou. Als ik zie dat jij je niet lekker voelt. Dan sterf ik uit mezelf
Daar zeg je wat !quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
maat 40/41 op de grond te houden![]()
weltrusten !quote:maar welteruste vast guys, ik heb het weer gehad!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |