Ik keek nog net even.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dag nokwanda![]()
Ik wil met jou slapen
Nee toch wel
Tot morgen
quote:
Hey.. mogguh... je klinkt ook nog een beetje verkreukeldquote:
Jah, best wel eigenlijk. Mijn eerste dag dat ik niet zo erg grieperig ben. Dus ook tijd om weer naar de Uni te gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey.. mogguh... je klinkt ook nog een beetje verkreukeld
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER! echt zit ik hier gisteravond tot 21:00 op de zaak door te werken enzo.. denik je dat je wel een schouderklopje verdient.
maar nee dan krijg je op je flikker dat je de post niet hebt weggebracht!
zie ik er godverdomme uit als postbode ofoz?
Hoop dat je dat ook hebt gezegd tegen degene die dat tegen je zei. Hier... geef doorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GODVER! echt zit ik hier gisteravond tot 21:00 op de zaak door te werken enzo.. denik je dat je wel een schouderklopje verdient.
hij heeft wel gelijk...ik had ervoor moeten zorgen dat iemand anders het meenam.. maarja om me er gelijk op af te zeikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoop dat je dat ook hebt gezegd tegen degene die dat tegen je zei. Hier... geef door![]()
Kutmongolen zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dan ben je morgen fit om mee te gaan zuipah!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:14 schreef Dizer het volgende:
Ik heb besloten om lekker thuis te gaan zitten vandaag en uit te zieken
Uuhm ik hoop hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan ben je morgen fit om mee te gaan zuipah!![]()
Om maandag weer net teveel kater te hebben voor de uni.quote:
Trouwens.... Vroeg ik gister ook al... Angelique fan?quote:
geen overwerk dus meer, simpel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het was voor mij helemaal gen pechdagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
geen overwerk dus meer, simpel.echt belachelijk.
Mogge trouwens allemaalbijna weekend weer
eindelijk een beetje rust in mijn donder. Auto wordt volgende week gemaakt, huis krijgt volgende week stroom, mijn salaris is gestort.
Iemand trouwens opgevallen hoe ontzettend dichtbij de maan gisteren stond? niet vreemd dat het gisteren zo'n pechdag was.
En ik had geantwoord: Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #54quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Trouwens.... Vroeg ik gister ook al... Angelique fan?
Ey D.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was gisteren weer op dreef
Nu dus weer op de orde van de dag komen
Ben uitgeslapen dus kan er weer helemaal tegenaan
Kijken of er nog wat waarheid te achterhalen valt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik had geantwoord: Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #54
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik was gisteren weer op dreef
Nu dus weer op de orde van de dag komen
Ben uitgeslapen dus kan er weer helemaal tegenaan