Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste debiel. Gefeliciteerd met deze eer, stumper.![]()
Ik ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.
met alle liefde gedaan hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Cart_man het volgende:
Dit is echt zo een wedstrijd waar ik weinig van ga zien, denk ik.
quote:15-02-2006: Seizoen waarschijnlijk voorbij voor Tim Vincken
[Bron: FR-Fans.nl]
Tim Vincken zal dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De jonge rechtsbuiten zou donderdag zijn rentree maken bij Jong Feyenoord (thuis tegen Sc Heerenveen) na lang blessureleed, maar raakte zwaar geblesseerd aan zijn schouder tijdens een training. Vincken kwam dit seizoen pas tot drie invalbeurten.
Genoeg hoor, hehe. Probeer toch altijd wel om aan het begin van de wedstrijd binnen te zijn. Kijk ik meestal het eerste half uur vanaf de tribunes. De rest in de kantine.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Zie jij wel eens een wedstrijd dan?![]()
Hij was er wel erg snelquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik had de reactie alleen liever van een Spartaan gezien. Dat hele samen liedjes zingen tegen Feyenoord komt me m'n strot uit. Oh wacht, ik moet het natuurlijk Zuid noemen en geen Feyenoord.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen ik deze TT zag in de lijst wist ik wel dat er zo'n reactie zou komen.
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots opquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo denet naar de kuip geweest heb ff dvd gehaald
haha
[afbeelding]
Het is ook triest, maar dat is al 80 keer gezegd door zowel Feyenoorders als niet-Feyenoorders.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots op.
Dan zouden wij echt tig DVD's moeten hebben dat jullie gewoon 2 keer per jaar klop kregen.
Echt, ik ben niet zo van het trollen in andere topics, maar dit vind ik echt zo Calimero..
Datzelfde heb ik met Feyenoord. Ik vind het nu wel leuk om een beetje te stoken voor zo'n derby, maar rivaliteit is er absoluut niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:21 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat de wat oudere Rotterdammers Sparta en Feyenoord nog steeds als rivalen zien. Ik zelf heb dat eigenlijk totaal niet, Sparta is een Rotterdamse club en heeft dus wat mij betreft sowieso een streepje voor.
Weet ik wel, maar juist omdat er iemand trots kwam vertellen dat ie hem hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is ook triest, maar dat is al 80 keer gezegd door zowel Feyenoorders als niet-Feyenoorders.
vind zo hele wedstrijd wel leuk goede sfeer enzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je vindt het NIET triest dat je in Ajax' zwakste seizoen in 50 jaar eindelijk eens met pijn en moeite 2 keer kan winnen en daar meteen een hele DVD over maakt? Ajax verliest van alles en iedereen maar f'noord is er zo trots op.
Dan zouden wij echt tig DVD's moeten hebben dat jullie gewoon 2 keer per jaar klop kregen.
Echt, ik ben niet zo van het trollen in andere topics, maar dit vind ik echt zo Calimero..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien later wel 10x zoveel waard![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wtf dudequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind zo hele wedstrijd wel leuk goede sfeer enzo
We hebben een Nquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Terecht, wat een gezeik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef Suijk het volgende:
Nou, gauw op ebay zetten dan...
En dat trieste geval met Koeman, dat 'ie dronken achter het stuur zou gaan zitten, nu gaat Koeman ook in beroep...
Is dit een linksback? Anders hebben we hem niet nodig, dan hadden we net zo goed Saidi kunnen houden.quote:'Rocha gelinkt aan Feyenoord'
De Britse website Sky Sports meldt het gerucht dat Ricardo Rocha in verband wordt gebracht met interesse van Feyenoord. De Portugese verdediger komt uit voor het Benfica van Ronald Koeman. De 27-jarige centrale verdediger zou inmiddels een paar keer zijn bekeken door scouts van Feyenoord.
Iemand met meer info over deze speler en hoe hij het doet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit een linksback? Anders hebben we hem niet nodig, dan hadden we net zo goed Saidi kunnen houden.
Orginele bericht...quote:Benfica defender Ricardo Rocha is reported to be a target for Feyenoord
The Eredivisie outfit have sent scouts to watch Rocha on a number of occasions and have sent back positive reports of the 27-year-old centre back.
The Portuguese stopper was linked with Real Sociedad last summer, but a deal failed to materialise and he insists he is not thinking about a possible switch away from Lisbon.
"I am only thinking about Benfica at this time," Rocha declared.
"I want to concentrate on trying to win the league and doing as well as possible in Europe."
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit een linksback? Anders hebben we hem niet nodig, dan hadden we net zo goed Saidi kunnen houden.
Nee hoor, want hij heeft al een tijd geleden aangegeven terug naar Zweden te willen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat vandaag bekend is geworden dat Henrik Larsson vanaf volgend seizoen weer in Zweden voetbalt.
Ik denk dat Larsson voordat hij gaat afbouwen in Zweden graag nog een jaartje of 2, 3 bij Feyenoord op redelijk niveau had gespeeld.
Daar heeft Feyenoord (wellicht) een kans laten liggen.![]()
Dat zijn dus 3 punten voor Feyenoord.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Dieter van Tornhout, Ricky van den Bergh en Rachid Bouaouzan zijn er zondag niet bij
Ze zullen wel weer gelijkspelen dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zijn dus 3 punten voor Feyenoord.
Fijenoord?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
En ik maar denken dat het feyenoord was ipv fijenoord.![]()
Of gaat dit topic over die wijk in rotterdam waar de kuip niet in ligt.
Kaita heeft ook problemen met zijn terugkeer van de Afrika Cup, die zal er ook niet bij zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Dieter van Tornhout, Ricky van den Bergh en Rachid Bouaouzan zijn er zondag niet bij
ah, strafkamp?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kaita heeft ook problemen met zijn terugkeer van de Afrika Cup, die zal er ook niet bij zijn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond naar Vitesse - PSV
Iddquote:
Bowlen kan idd leuker zijn dan een wedstrijd van PSV kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Suijk het volgende:
Dronken bowlen is volgens mij veel toffer.
Minder zuiptijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan je met dat luie lichaam je nest niet uitkomen![]()
tis inderdaad een kuttijd
Minder dan Bruno Basto. Die was regelmatig in beeld bij de nationale ploeg, dat is Ricardo Rocha nog nooit geweest. Als heel Benfica fit is, is hij daar reserve.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef Erasmusch het volgende:
Nieuwe Basto? Zal wel op de bank zitten, want zo'n vooruitgang is het niet naar NL.
Zorg dan gewoon als feyenoord zijnde dat je wint in eindhoven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kanker PSV!!! 2 kanzen 3 doelpunten. Als ze het hele seizoen zo blijven voetballen dan worden wij gewoon kampioen. PSV KANKER ANTI VOETBAL![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kanker PSV!!! 2 kanzen 3 doelpunten. Als ze het hele seizoen zo blijven voetballen dan worden wij gewoon kampioen. PSV KANKER ANTI VOETBAL![]()
quote:LUINGE VERVANGT HAVERKORT
Ben Haverkort moet zondag verstek laten gaan bij de Rotterdamse stadsderby Feyenoord-Sparta. De scheidsrechter heeft last van een achillespeesblessure. Haverkort wordt vervangen door Roelof Luinge. Luinge floot Feyenoord dit seizoen eerder tegen FC Twente (1-3 winst), Vitesse (0-0), ADO Den Haag (2-1 verlies) en Roda JC (0-0).
wil je die echt aanschaffen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand uit hoeveel DVD's de DVD "De Klassieker" bestaat?
waarom toch altijd schelden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Anti voetbal bestaat niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee downloaden, ik heb hem al gevonden maar er staat achter: "DVD 1"quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Als echte fan je hem wilt moet je hem wel legaal kopen hoor vind ik, steun je je club ook nog mee.
Scheer niet alle Feyenoorders over één kamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Als echte fan moet je hem wel legaal kopen hoor vind ik
Mooi, bij Oranje onder de 17 zijn we ook al Hofleverancier. Gaat dus goed met onze jeugdquote:Feyenoord goed vertegenwoordigd in Oranje onder 18
Feyenoord-speler Diego Biseswar is geselecteerd voor het Nederlands elftal onder de achttien jaar. De rappe aanvaller maakte diverse malen zijn opwachting in het elftal van Feyenoord-trainer Erwin Koeman en mag zich nu bewijzen in het elftal dat onder leiding staat van bondscoach Wim Koevermans. Op 1 maart oefent het team tegen de leeftijdsgenoten van Italie.
De Oranje onder 18 selectie bestaat in totaal uit 5 Feyenoorders. Ajax, SC Heerenveen, PSV en Willem II worden vertegenwoordigd met 2 spelers en NEC, Vitesse, FC Groningen, FC Twente en Sparta Rotterdam zijn met één speler vertegenwoordigd.
Gehele Oranje onder 18-selectie:
Keepers: Koen Verhoeff (Ajax), Nicholas Skverer (NEC)
Verdedigers: Jordy Buijs, Tobias Waisapij (Feyenoord), Robin Huisman de Jong (SC Heerenveen), Rens van Eijden (PSV), Laurent Kneefel (Vitesse) Tom Hiariej (FC Groningen)
Middenvelders: Jan-Arie van der Heijden (Ajax), Jerson Anes Ribeiro (Feyenoord), Niels Vorthoren, Lars Lambooij (Willem II), Donny Gorter (PSV)
Aanvallers: Rawley Rozendaal (SC Heerenveen), Lesley Nahrwold (FC Twente), Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), Mitchell Schet, Diego Biseswar (Feyenoord)
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk was het heel erg suf en saai.
Nu is AZ weer wakker geschud voor volgende week.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef Fok_you het volgende:
en nou gaat AZ slecht spelen vlak voordat ze PSV voor ons moeten kicken
Geen idee, dat spandoek was iig lomp. Wat was het ook al weer?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
1230 is ook veel te vroeg. Wat stond er op die vlag in het uitvak?
Dat was een kindervak..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
Geen idee, dat spandoek was iig lomp. Wat was het ook al weer?
We willen jullie horen
als we scoren ofzo?
![]()
En dat met die bal spelen om hem elke keer naar de tweede ring te slaan enzo was ook triest
quote:'Feyenoord wil proberen Van Bronckhorst al voor volgend seizoen te halen'
Voetbaljournalist Jaap Visser liet in het programma Cafe de Sport weten dat Feyenoord zou willen proberen om Giovanni van Bronckhorst al voor volgend seizoen naar De Kuip te halen. Feyenoord had al contacten met de linkerflankspeler om hem na afloop van zijn contract naar Rotterdam te halen. omdat er nu geluiden zijn dat de Nederlander volgend seizoen weinig meer aan spelen toe zal komen in Barcelona, zou Feyenoord een poging willen doen hem nu al te halen.
dat spandoek was in het vak waar de basisscholen zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef snabbi het volgende:
Het was in PP dacht ik, dat is geen kindervak toch... die basischolen zitten toch aan de andere kant (en de meeste mensen die ik die bal zag slaan waren niet bepaald kinderen te noemen)
Het verschil zat hem in de afwerking van de kansen, tot de 1 - 0 was Sparta de betere ploeg en had de nodige kansen om op 0 -1 te komen, maar ze verzuimden te scoren.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:28 schreef H.Flick het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. 4 - 0 was niet helemaal een juiste afspiegeling. Eigenlijk was het heel erg suf en saai.
Ik ook, was knetter stoned en heb me de tering gelachen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb me wel vermaakt tijdens de wedstrijd vandaag.
Het verschil zit hem bij Sparta altijd in de afwerking van de kansen. Ze hebben het aantal doelpunten van een degradant en het aantal tegengoals van een subtopper... en daarmee sta je dus 15e.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Het verschil zat hem in de afwerking van de kansen, tot de 1 - 0 was Sparta de betere ploeg en had de nodige kansen om op 0 -1 te komen, maar ze verzuimden te scoren.
Wedstrijd was niet echt om aan te zien, de sfeer was dodelijk saai, maar ik hem me gisteren prima vermaakt, en alle doelpunten nog gezien ook.
Oh ja, daarom ga ik niet meer naar voetbalwedstrijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ook, was knetter stoned en heb me de tering gelachen.
omdat je jezelf niet kan beheersen en zelf te stoned word of omdat je je ergert aan Luni's die stoned zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh ja, daarom ga ik niet meer naar voetbalwedstrijden
Dat laatste.....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat je jezelf niet kan beheersen en zelf te stoned word of omdat je je ergert aan Luni's die stoned zijn
Ik ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blij dat je niet meer komt dan...
Op de plaats van Paauwe als controlerende middenvelder, denk niet dat hij nog wil backen...............quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Kaap het volgende:
De vraag is alleen voor welke positie. Hij was altijd linkshalf maar speelde dan linksback. Als linksback zou hij erg nodig zijn maar linkshalf, zou dat niet ten koste van deGuzman gaan?
Ja voor sommige mensen wel ja......quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Cart_man het volgende:
Nou, die rook enzo...echt vervelend.
Ga je ergens zitten waar men niet blowt...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen wel ja......
Nu ga ik slechts sporadisch nog heen en zit dan meestal in CC of op een balkonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga je ergens zitten waar men niet blowt...
Alleen de rook van een blow?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja voor sommige mensen wel ja......
Ja dat zijn van die hypocrieten kut mensen. Daar heb ik nou echt een hekel aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen de rook van een blow?
Heb 1x woorden gehad met een man die mijn joint vond stinken en later zelf een sigaar op stak.
Rook in het algemeen.... ik verwijt niemand dat ze roken of wiet roken.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Alleen de rook van een blow?
Heb 1x woorden gehad met een man die mijn joint vond stinken en later zelf een sigaar op stak.
Heb ook een keer gehad. Zat een vrouw voor mij de hele tijd 'Jaaaa, jaaaaaaa' te roepen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef snabbi het volgende:
Ik rook niet en een sigarettenlucht vind ik op zich niet zo erg, maar een joint stinkt best wel. Trek me er alleen verder niet zoveel van aan. Liever een joint lucht dan een aantal van die wijven die op elke actie hun geweldige commentaar aan elkaar laten horen.
Ik dacht dat jij voor ajax was johquote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Rook in het algemeen.... ik verwijt niemand dat ze roken of wiet roken.
Het is mijn probleem, daarom kom ik ook niet meer zo vaak als ik zou willen
Wel terecht.Als je toch een rode kaart krijgt, neem dan meteen wat joden mee.quote:20-02-2006: Diego Biseswar teruggezet naar de jeugd
[Bron: FR-Fans.nl]
Diego Biseswar maakt de komende drie weken geen deel uit van de A-selectie van Feyenoord. De 17-jarige aanvaller is teruggezet naar de jeugd vanwege zijn onprofessionele gedrag met de A-junioren in de wedstrijd tegen ajax (1-1) in het afgelopen weekeinde. Biseswar maakte een obsceen gebaar naar de scheidsrechter en ontving daarvoor de rode kaart.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, dat van Biseswar vindt ik maar zwaar gestraft hoor. Hij is toch op de goede weg, hoelang mag hij nu weer bij de jeugd gaan vertoeven dan?
3 weken is wel lang. Neem aan dat ie gewoon bij de selectie wordt gehaald als dat nodig is.quote:Diego Biseswar maakt de komende drie weken geen deel uit van de A-selectie van Feyenoord
Beetje discipline bijbrengen, is niks mis mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, dat van Biseswar vindt ik maar zwaar gestraft hoor. Hij is toch op de goede weg, hoelang mag hij nu weer bij de jeugd gaan vertoeven dan?
Zeker net als Leonardo, weer een talent dat zgn. onhandelbaar is en waar we dus nog maar sporadisch iets van gaan terugzien?
????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Zit dat te lezen op lunaticnews..
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
Had het over dat optreden van de Jeugd van tegenwoordig..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
????
Link? Kan niks vinden wat te maken heeft met Martin.
Sorry ik dacht dat je het over Martin had....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Had het over dat optreden van de Jeugd van tegenwoordig..
Martin? Mis ik iets?
Die is er toch aan omdat z'n kind een downer was?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
R.I.P Mart![]()
Onze fanatieke Feyenoorder....
Jammer dat dit allemaal moest gebeuren na zo'n stom stadionverbod![]()
Was ook een rede, maar het stadionverbod was de druppel. Hij het niks anders dan Feyenoord in zijn leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is er toch aan omdat z'n kind een downer was?
Logisch. Een gek die z'n laatste uitlaatklep verliest. Die ziet het dan niet meer zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Was ook een rede, maar het stadionverbod was de druppel. Hij het niks anders dan Feyenoord in zijn leven.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je het over Martin had....
[upd] Vier doden in woning in Huissen
Dit alles na aanleiding van een stadioverbod na Feyenoord - Ajax vorig jaar. Feyenoord was hem alles. Psychisch ging het daarna heel slecht met hem. Hij is ook nog op Opsporing Verzocht geweest nadat hij een ME'er van zijn paard had geslagen. Hij was ook het proefkonijn van het naar je huis worden gebelt tijdens een wedstrijd.
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef footbal_lad het volgende:
MARTIN R.I.P.
Feyenoorder in hart en nieren...............
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Inderdaad....voor zo'n gast kun je toch helemaal niks van respect voor hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Feijenoord of de FSV...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ben t met je eens, maar neem aan dat er flink gewisseld wordt en dat die semiprofs wel is verteld om niet te lomp de duels in te gaan.
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef krullul het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.
O ja, kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.
Biseswar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef krullul het volgende:
[..]
O ja, kut.
Maar goed, er zijn meer spelers die weinig tijd krijgen normaal gesproken. Collen, Drenthe, Van Hooijdonk, spelers die terugkomen van blessure.
Watskeburtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Watskeburt
wel lachen paar nummers
quote:
dan kun je pas lachenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
JvT van het programma geschrapt voor vandaag.
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubbaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3x Cruz en dan in de laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
Volgens mij is Sneijdert gebleseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubba![]()
en die watskeburt mongolen kunnen thuis blijven, dag dag![]()
n00b, dit is het grote Inter topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef VoreG het volgende:
Ah het topic voor de wedstrijd van vanavond. Ik gok op een 3-0 overwinning van het almachtige Ajax, maar das logisch
Alweer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
denk 1-0
morgen toch uitspraak over Kalou ?
daar zorgt die Siciliaanse slager wel voor jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
ja klopt zal een ja zijn denkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef hippo-clippo het volgende:
ja maar nu is het volgens mij definitief, want dan komt de uitspraak van verdonk.
Dat waren de Party Animals dacht ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
You can run, but you can't hide..........quote:
Thnx!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
Leuke ondertitel van de Dropkick Murphy's.
Zeker noemenswaardig. Psv zal toch echt punten moeten laten liggen, en Feyenoord 'gewoon' winnen. Dat Farfán en Cocu nog maar ff een blessure oplopen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef rotskibo het volgende:
PSV mist Ooijer 4 weken, toch ook niet onbelangrijk....
quote:
quote:
Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Fok_you het volgende:
[..]
terechte gele kaart, niets meer niets minder.... maar opzich best nog goed gedaan 2-2. Wil niet zeggen dat ze er de volgende wedstrijd niet gewoon aangaan maar toch
![]()
leuk dat ze nog even in vorm komen; nog een paar puntjes dan kunnen ze ons toch al niet meer inhalen, en nu kunnen ze nog eventjes PSV een schop onder de kont geven![]()
Ga dat lekker in dat "andere" topic bespreken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?
Dat is geoorloofd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?
Nee, mijn held is hij altijd al geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is Cruz nu meer een held dan dat hij ooit geweest is bij Feyenoord. Of heb ik het mis?
inderdaad,quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is Cruz nu meer een held dan dat hij ooit geweest is bij Feyenoord. Of heb ik het mis?
Wedstrijd tegen Juventus vergeten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen was hij ongeëvenaard. Ik had wel vaak het idee dat hij dat in kleinere wedstrijden niet kon opbrengen en dat hij daardoor niet alom geliefd was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Juventus vergeten?
De wedstrijd tegen OM was ook lekkersquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die was nog mooier, die sfeer..............................als ik er weer aan denk KIPPEVEL!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen OM was ook lekkers![]()
Keessie na 7 min. rood, dat was het breekpunt in de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Die was nog mooier, die sfeer..............................als ik er weer aan denk KIPPEVEL!
Wat een sfeer was er toen die wedstrijd. Is 1 van de mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Keessie na 7 min. rood, dat was het breekpunt in de wedstrijd.
Toen ging echt iedereen er achter staan en was het gedaan met OMschitterend.
Die was zoooooo mooi, hoe boos Buffon toen werd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buffon
Schopte hij toen niet bijna de doelpaal doormidden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die was zoooooo mooi, hoe boos Buffon toen werd.En Pierre die hem er de tweede keer in schoot.
Goed interview naar mijn idee, met duidelijke uitspraken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef Irrem het volgende:
Van feyenoord.netwerk afgeplukt.
-knip-
Ik zal het niet weten ik vond het wel een goed interview.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Dat is het interview uit de VI van vorige week, toch?
Eens kijken wat hij daar mee kan, mag ie over een paar jaar Koeman komen aflossen als coach.quote:NEC vrijwel rond met Mario Been
23-02-2006, 15:49:00
NIJMEGEN [SD] - Mario Been lijkt dan toch de nieuwe trainer van NEC te worden. De club wil het nog niet bevestigen, maar laat wel weten dat er begin komende week meer duidelijkheid komt.
Bronnen rond de club melden dat Been en NEC vrijwel rond zijn. Hij zou in de zomer moeten beginnen bij de club uit Nijmegen. De eenmalig international is nu nog in dienst van Excelsior, met wie hij momenteel de Eerste Divisie aanvoert. Na het vertrek van Cees Lok werd Been al genoemd, maar hij wilde Excelsior niet midden in het seizoen verlaten.
NEC wil de overgang nog niet bekendmaken, maar laat wel weten dat Been een voorname kandidaat is. Na het weekeinde hoopt de ploeg helemaal rond te zijn met de nieuwe hoofdtrainer.
quote:23/2/2006 - Feyenoord wil terug naar 14.30 en 20.00 uur
(Gepost door )
In het Algemeen Dagblad meldt Chris Woerts dat Feyenoord bij de KNVB heeft aangekaart dat de club meer thuis wil spelen om 14.30 uur zondagmiddags. Maar liefst zes keer wordt dit seizoen gestart om 12.30 uur, veel te veel volgens Woerts en volgens de fans. Ook wil Feyenoord uitduels alleen nog maar om 16.30 uur (zondag) en later dan 20.00 uur (midweeks) spelen als het duel binnen een straal van 100 km van Rotterdam wordt gespeeld, zodat de fans nog op een normaal tijdstip naar huis kunnen terugkeren. [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to
Stond gisteren al in het AD toch? En paginavulling is het niet, altijd leuk om over te lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Vandaag in AD een gesprek met 2 hooligans, één van de oudere generatie (29) en een anoniem jonkie. Die wordt door die ouwe een beetje in toom gehouden. Ze kennen geen gevaar meer, want ze waren niet in Beverwijk.
Ach ja, paginavulling.
Niet ergens online te lezen ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Vandaag in AD een gesprek met 2 hooligans, één van de oudere generatie (29) en een anoniem jonkie. Die wordt door die ouwe een beetje in toom gehouden. Ze kennen geen gevaar meer, want ze waren niet in Beverwijk.
Ach ja, paginavulling.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet ergens online te lezen ofzo?
Jij heb het vanmorgen gelezen, het stond gisteren al in de krant.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend stond er een heel stuk met Ricardo en een 23-jarige met een verzonnen naam.
Ze waren naar de Dam gegaan enzo.
Lekker belangrijk, hij kan alleen maar naast zijn schoenen gaan lopen en geblesseerd terug komen.quote:
En zich beter ontwikkelen op het allerhoogste niveau ter wereld, en een miljoen meer waard wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, hij kan alleen maar naast zijn schoenen gaan lopen en geblesseerd terug komen.
inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet iig wat de supporters willen horen. Maar hij heeft ook wel geleerd van zn fouten.
Denk ook dat het te maken heeft met het supportersparlement dat er tegenwoordig is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet iig wat de supporters willen horen. Maar hij heeft ook wel geleerd van zn fouten.
Nou, ik had toch echt de krant van vrijdag liggen... Wellicht nog verschil in de subversie dan? Jij hebt zeker AD / RD?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij heb het vanmorgen gelezen, het stond gisteren al in de krant.![]()
Niet alleen tegenstander, maar ook politie is vijandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet ergens online te lezen ofzo?
Toch bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef CockneyRejects het volgende:
Sorry dat het zo rommelig staat hoor, maar dat is wat er in de AD stond..
Staat eigenlijk weinig nieuws in, is al langer bekend. Opzich ook niet zo handig om naar de pers te treden, zeker niet na die aanval op dat ado-honk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:16 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Toch bedankt![]()
Interessant stukje wel.. Ik zie dus toch dat er wat verschillen zijn tussen de oude garde en de nieuwe mensen ondanks wat andere zeiden.
Maar wat ik dus begrijp uit het stuk, is dat de hoolies toch ook wel geschrokken zijn van wat er in Beverwijk is gebeurd..
Die gast die zichzelf en z'n gezin dood heeft gemaakt.quote:
Lache, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die gast die zichzelf en z'n gezin dood heeft gemaakt.
Inderdaad. Begrijp niet wat sommige mensen tot zulke daden brengt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het maar een trieste mongool als je je eigen gezin ombrengt.
Edit: Het lijkt me niet verstandig dit verhaal hier te laten staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe dan?
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Groningen uit, puntverlies?
en als feyenoord wint en psv verliest nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef cultheld het volgende:
Als PSV gelijk speelt en Feyenoord verliest, is het ook gebeurd.
Net of PSV tegen Ajax verliestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
stel je voor wij winnen morgen en psv verliest en ook tegen ajax
Wat een onzinquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie vindt Erwin al net zo´n kut coach als zijn broer?
Hij speelt al heel het seizoen met DeGuzman, Greene, 6 wedstrijden met Vlaar, Castelen, Kalou, Kuyt en Bahia hebben meer ervaring en toch haalt hij maar 5 punten meer dan Gullit. Ook vloog hij er kansloos in de eerste ronde uit in zowel de UEFA Cup als de Beker
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzinKoeman straaldt rust uit. De verloren wedstrijden hebben meer te maken met de instelling van de spelers dan met zijn tacktische beslissingen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen DeGuzman in zijn eentje zorgt al voor meer dan 5 punten
Gullit had vorig jaar Ono, ook niet echt de eerste de beste voetballer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch heeft hij maar 5 punten meer dan Gullit, lag hij zowel in de eerste ronde uit van de UEFA Cup als de beker
Alleen DeGuzman in zijn eentje zorgt al voor meer dan 5 punten
DeGuzman van 2006 is een klasse beter als de Ono van 2002. Laat staan die van 2003,2004 of 2005quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef Tomasso het volgende:
Ono was en is een briljante speler. Jullie hebben echt niet door hoe goed Ono is. Feyenoord was in 2001-2002 lang niet zo goed geweest als er geen Ono was. Jammer dat Ono soms zo blessuregevoelig was en elke keer naar Japan toe moest.
Die jongen komt er echt nog wel, binnen een paar jaar is hij terug in een grote competitie.
De Guzman is nog geen Ono. Nog niet. Daar is hij nog te wisselvallig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |