Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Fok_you het volgende:
[..]
terechte gele kaart, niets meer niets minder.... maar opzich best nog goed gedaan 2-2. Wil niet zeggen dat ze er de volgende wedstrijd niet gewoon aangaan maar toch
![]()
leuk dat ze nog even in vorm komen; nog een paar puntjes dan kunnen ze ons toch al niet meer inhalen, en nu kunnen ze nog eventjes PSV een schop onder de kont geven![]()
Ga dat lekker in dat "andere" topic bespreken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?
Dat is geoorloofd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stoot die hij aan Heitinga uitdeelde in de eerste helft waarmee die onbestraft wegkwam?
Nee, mijn held is hij altijd al geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is Cruz nu meer een held dan dat hij ooit geweest is bij Feyenoord. Of heb ik het mis?
inderdaad,quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij is Cruz nu meer een held dan dat hij ooit geweest is bij Feyenoord. Of heb ik het mis?
Wedstrijd tegen Juventus vergeten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Toen was hij ongeëvenaard. Ik had wel vaak het idee dat hij dat in kleinere wedstrijden niet kon opbrengen en dat hij daardoor niet alom geliefd was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen Juventus vergeten?
De wedstrijd tegen OM was ook lekkersquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die was nog mooier, die sfeer..............................als ik er weer aan denk KIPPEVEL!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen OM was ook lekkers![]()
Keessie na 7 min. rood, dat was het breekpunt in de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Die was nog mooier, die sfeer..............................als ik er weer aan denk KIPPEVEL!
Wat een sfeer was er toen die wedstrijd. Is 1 van de mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Keessie na 7 min. rood, dat was het breekpunt in de wedstrijd.
Toen ging echt iedereen er achter staan en was het gedaan met OMschitterend.
Die was zoooooo mooi, hoe boos Buffon toen werd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buffon
Schopte hij toen niet bijna de doelpaal doormidden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die was zoooooo mooi, hoe boos Buffon toen werd.En Pierre die hem er de tweede keer in schoot.
Goed interview naar mijn idee, met duidelijke uitspraken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef Irrem het volgende:
Van feyenoord.netwerk afgeplukt.
-knip-
Ik zal het niet weten ik vond het wel een goed interview.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef H.Flick het volgende:
Dat is het interview uit de VI van vorige week, toch?
Eens kijken wat hij daar mee kan, mag ie over een paar jaar Koeman komen aflossen als coach.quote:NEC vrijwel rond met Mario Been
23-02-2006, 15:49:00
NIJMEGEN [SD] - Mario Been lijkt dan toch de nieuwe trainer van NEC te worden. De club wil het nog niet bevestigen, maar laat wel weten dat er begin komende week meer duidelijkheid komt.
Bronnen rond de club melden dat Been en NEC vrijwel rond zijn. Hij zou in de zomer moeten beginnen bij de club uit Nijmegen. De eenmalig international is nu nog in dienst van Excelsior, met wie hij momenteel de Eerste Divisie aanvoert. Na het vertrek van Cees Lok werd Been al genoemd, maar hij wilde Excelsior niet midden in het seizoen verlaten.
NEC wil de overgang nog niet bekendmaken, maar laat wel weten dat Been een voorname kandidaat is. Na het weekeinde hoopt de ploeg helemaal rond te zijn met de nieuwe hoofdtrainer.
quote:23/2/2006 - Feyenoord wil terug naar 14.30 en 20.00 uur
(Gepost door )
In het Algemeen Dagblad meldt Chris Woerts dat Feyenoord bij de KNVB heeft aangekaart dat de club meer thuis wil spelen om 14.30 uur zondagmiddags. Maar liefst zes keer wordt dit seizoen gestart om 12.30 uur, veel te veel volgens Woerts en volgens de fans. Ook wil Feyenoord uitduels alleen nog maar om 16.30 uur (zondag) en later dan 20.00 uur (midweeks) spelen als het duel binnen een straal van 100 km van Rotterdam wordt gespeeld, zodat de fans nog op een normaal tijdstip naar huis kunnen terugkeren. [reageer]
http://feyenoord.netwerk.to
Stond gisteren al in het AD toch? En paginavulling is het niet, altijd leuk om over te lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Vandaag in AD een gesprek met 2 hooligans, één van de oudere generatie (29) en een anoniem jonkie. Die wordt door die ouwe een beetje in toom gehouden. Ze kennen geen gevaar meer, want ze waren niet in Beverwijk.
Ach ja, paginavulling.
Niet ergens online te lezen ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Vandaag in AD een gesprek met 2 hooligans, één van de oudere generatie (29) en een anoniem jonkie. Die wordt door die ouwe een beetje in toom gehouden. Ze kennen geen gevaar meer, want ze waren niet in Beverwijk.
Ach ja, paginavulling.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet ergens online te lezen ofzo?
Jij heb het vanmorgen gelezen, het stond gisteren al in de krant.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Vanochtend stond er een heel stuk met Ricardo en een 23-jarige met een verzonnen naam.
Ze waren naar de Dam gegaan enzo.
Lekker belangrijk, hij kan alleen maar naast zijn schoenen gaan lopen en geblesseerd terug komen.quote:
En zich beter ontwikkelen op het allerhoogste niveau ter wereld, en een miljoen meer waard wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, hij kan alleen maar naast zijn schoenen gaan lopen en geblesseerd terug komen.
inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet iig wat de supporters willen horen. Maar hij heeft ook wel geleerd van zn fouten.
Denk ook dat het te maken heeft met het supportersparlement dat er tegenwoordig is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts weet iig wat de supporters willen horen. Maar hij heeft ook wel geleerd van zn fouten.
Nou, ik had toch echt de krant van vrijdag liggen... Wellicht nog verschil in de subversie dan? Jij hebt zeker AD / RD?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Jij heb het vanmorgen gelezen, het stond gisteren al in de krant.![]()
Niet alleen tegenstander, maar ook politie is vijandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet ergens online te lezen ofzo?
Toch bedanktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef CockneyRejects het volgende:
Sorry dat het zo rommelig staat hoor, maar dat is wat er in de AD stond..
Staat eigenlijk weinig nieuws in, is al langer bekend. Opzich ook niet zo handig om naar de pers te treden, zeker niet na die aanval op dat ado-honk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:16 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Toch bedankt![]()
Interessant stukje wel.. Ik zie dus toch dat er wat verschillen zijn tussen de oude garde en de nieuwe mensen ondanks wat andere zeiden.
Maar wat ik dus begrijp uit het stuk, is dat de hoolies toch ook wel geschrokken zijn van wat er in Beverwijk is gebeurd..
Die gast die zichzelf en z'n gezin dood heeft gemaakt.quote:
Lache, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die gast die zichzelf en z'n gezin dood heeft gemaakt.
Inderdaad. Begrijp niet wat sommige mensen tot zulke daden brengt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het maar een trieste mongool als je je eigen gezin ombrengt.
Edit: Het lijkt me niet verstandig dit verhaal hier te laten staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe dan?
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Groningen uit, puntverlies?
en als feyenoord wint en psv verliest nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef cultheld het volgende:
Als PSV gelijk speelt en Feyenoord verliest, is het ook gebeurd.
Net of PSV tegen Ajax verliestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
stel je voor wij winnen morgen en psv verliest en ook tegen ajax
Wat een onzinquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie vindt Erwin al net zo´n kut coach als zijn broer?
Hij speelt al heel het seizoen met DeGuzman, Greene, 6 wedstrijden met Vlaar, Castelen, Kalou, Kuyt en Bahia hebben meer ervaring en toch haalt hij maar 5 punten meer dan Gullit. Ook vloog hij er kansloos in de eerste ronde uit in zowel de UEFA Cup als de Beker
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een onzinKoeman straaldt rust uit. De verloren wedstrijden hebben meer te maken met de instelling van de spelers dan met zijn tacktische beslissingen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen DeGuzman in zijn eentje zorgt al voor meer dan 5 punten
Gullit had vorig jaar Ono, ook niet echt de eerste de beste voetballer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch heeft hij maar 5 punten meer dan Gullit, lag hij zowel in de eerste ronde uit van de UEFA Cup als de beker
Alleen DeGuzman in zijn eentje zorgt al voor meer dan 5 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |