Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef footbal_lad het volgende:
MARTIN R.I.P.
Feyenoorder in hart en nieren...............
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Inderdaad....voor zo'n gast kun je toch helemaal niks van respect voor hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tim Mudde ook. Je bent gewoon een loser als je je hele gezin mee de dood in neemt.
Feijenoord of de FSV...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ben t met je eens, maar neem aan dat er flink gewisseld wordt en dat die semiprofs wel is verteld om niet te lomp de duels in te gaan.
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef krullul het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, zal wel een mogelijkheid zijn voor bijv. Owoeri om zich eens te tonen in een wedstrijd.
O ja, kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Owoeri is verhuurd aan Westerlo, niet dus.
Biseswar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:06 schreef krullul het volgende:
[..]
O ja, kut.
Maar goed, er zijn meer spelers die weinig tijd krijgen normaal gesproken. Collen, Drenthe, Van Hooijdonk, spelers die terugkomen van blessure.
Watskeburtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wie haalt t in zn kop om die stinkjoden uit te nodigen
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Watskeburt
wel lachen paar nummers
quote:
dan kun je pas lachenquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lachen? Die gasten moeten ze stenigen in de Kuip.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:
JvT van het programma geschrapt voor vandaag.
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubbaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3x Cruz en dan in de laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
Volgens mij is Sneijdert gebleseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en een lekkere stoot op de neus van snijeder, huppa bubba![]()
en die watskeburt mongolen kunnen thuis blijven, dag dag![]()
n00b, dit is het grote Inter topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef VoreG het volgende:
Ah het topic voor de wedstrijd van vanavond. Ik gok op een 3-0 overwinning van het almachtige Ajax, maar das logisch
Alweer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
denk 1-0
morgen toch uitspraak over Kalou ?
daar zorgt die Siciliaanse slager wel voor jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
ja klopt zal een ja zijn denkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef hippo-clippo het volgende:
ja maar nu is het volgens mij definitief, want dan komt de uitspraak van verdonk.
Dat waren de Party Animals dacht ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
You can run, but you can't hide..........quote:
Thnx!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
Leuke ondertitel van de Dropkick Murphy's.
Zeker noemenswaardig. Psv zal toch echt punten moeten laten liggen, en Feyenoord 'gewoon' winnen. Dat Farfán en Cocu nog maar ff een blessure oplopen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef rotskibo het volgende:
PSV mist Ooijer 4 weken, toch ook niet onbelangrijk....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |