n00b, dit is het grote Inter topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef VoreG het volgende:
Ah het topic voor de wedstrijd van vanavond. Ik gok op een 3-0 overwinning van het almachtige Ajax, maar das logisch
Alweer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
denk 1-0
morgen toch uitspraak over Kalou ?
daar zorgt die Siciliaanse slager wel voor jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
laatste minuut een doodschop op Haas Jan Klungelaar!
ja klopt zal een ja zijn denkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef hippo-clippo het volgende:
ja maar nu is het volgens mij definitief, want dan komt de uitspraak van verdonk.
Dat waren de Party Animals dacht ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
De laatste groep die een Feijenoordvlag in de fik stak, wordt volgens mij nog elke nacht zwetend wakker. Zowiezo opkankeren met dat soort figuren..
You can run, but you can't hide..........quote:
Thnx!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cart_man het volgende:
Leuke ondertitel van de Dropkick Murphy's.
Zeker noemenswaardig. Psv zal toch echt punten moeten laten liggen, en Feyenoord 'gewoon' winnen. Dat Farfán en Cocu nog maar ff een blessure oplopen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef rotskibo het volgende:
PSV mist Ooijer 4 weken, toch ook niet onbelangrijk....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |