Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
kanker hoere kanker zooi
tyfus az wint wel weer met kut geluk
kanker waarom nac..
Ja, leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Greening het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.
het is meer dan alleen geluk... het vooral ook de wissels....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Greening het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval je frustraties kwijt. Vorige speelronde hadden ze wel het geluk in de blessuretijd, vandaag niet. Shit happens.
Dat dacht ik ook na Sparta - Az.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:40 schreef xFriendx het volgende:
PSV moet nog tegen AZ en FEY dus nog niet alles is verloren. Punt is wel dat beide ploegen moeten winnen van PSV om de strijd om het kampioenschap weer open te gooien.
Daarnaast zijn die 90+ taferelen laatste tijd meer regel dan uitzondering. En dat niet specifiek gericht op FEY maar in de gehele eredivisie.
1 prutser. Huntelaar en Rosenberg beginnen op stoom te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jullie hebben toch 3 prutsers voorin?
Dan maar 5e worden en de CL pakken via play-offs.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef renz0r het volgende:
Programma van Feyenoord wordt alleen maar moeilijker. Zogoed als alle 'makkelijke' ploegen hebben we gehad. Dit zijn de uitwedstrijden die we nog hebben:
Groningen uit
AZ uit
Heerenveen uit
PSV uit
Hmm, AZ na de wedstrijd tegen Lyon. Hopelijk vallen daar dan potten te breken door AZ. Als PSV daar wint staat AZ op 8 punten achterstand (ik ga er even vanuit dat beide ploegen in dit geval alles winnen tot die wedstrijd) en 8 punten is teveel.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef mrbombastic het volgende:
Programma PSV:
vr 17/2 Vitesse - PSV
di 21/2 PSV - Lyon
zo 26/2 AZ - PSV
wo 8/3 Lyon - PSV
za 11/3 Ajax - PSV
Niet echt makkelijk programma zou ik zeggen.
* renz0r hooptquote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Skwish het volgende:
Typisch weer bij Feyenoord![]()
![]()
Daat gaat het kampioenschap, PSVwordt denk ik nu wel kampioen of het moet heel raar gaan lopen...
Sja, als je vooraf dit seizoen had gezegd dat Feyenoord na 24 wedstrijden gedeeld tweede staat met vijf punten achterstand op PSV hadden veel mensen ervoor getekend. Maar dit is wel erg onnodig.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Cart_man het volgende:
Dan nog ben ik tevreden met dit seizoen. Kan alleen maar beter worden.
Alleen moet Pi-Euro opkankeren, kanker beunhaas.
Nou ja, zo vanzelfsprekend zijn die overwinningen van PSV niet meer. Het is niet zo dat PSV elke wedstrijd maar "eventje" wint. Natuurlijk kan je stellen dat PSV "zakelijk" speelt en zij rustig aan doen, maar een ploeg met flink wat vechtlust, inzet en wat techniek heeft toch wel kans op een overwinning.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Skwish het volgende:
Typisch weer bij Feyenoord![]()
![]()
Daat gaat het kampioenschap, PSVwordt denk ik nu wel kampioen of het moet heel raar gaan lopen...
Wil je erover praten?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
kanker hoere kanker zooi
tyfus az wint wel weer met kut geluk
kanker waarom nac..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |