Nee Annie de Reuverquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
Annie Borkinck?
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
Dat eerste niet, dat tweede welquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Hebben meer mensen dat dat je pas na de race beseft dat het om een schaatswedstrijd ging en dat er nog iemand anders in de baan reed ?
Oh, dat is ANNI en niet Annie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
De beste sportfotograaf ooit in Nederland geweest en ik kan al jaren zijn foto's niet op Fok plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik haar ook graag.
Die is ook veel leukerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
Ach, ze praat Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Ze heeft idd wel iets, jammer dat ze Duits is
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef placebeau het volgende:
Ik was gisteren ook aan het kijken en dacht: amai, er is daar een duitse met mooie billen.
Leuk dat er een topic over is.
oh, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.
Kort maar krachtig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
Ik hoop dat dat dan nog herhaald wordt, want dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Blupp het volgende:
wow zed moet huilen bij de bloemenuiteiking, miet te zuinig, en pechstein maar troosten hahaaa
lief
Plork?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
....ehh...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef 14.gif het volgende:
Prachtig lichaam ongeloVelijke rotkop... daar staat het voor althans
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...quote:
Als je daar al over valt, zul je 't wel heel zwaar hebben op Fok!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...
...dat moet ik.....![]()
Jammer dat je je zin niet eens begint met een hoofdletter....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...
...dat moet ik.....![]()
en wat dacht je van een naam die met een cijfer begintquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat je je zin niet eens begint met een hoofdletter....![]()
Wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
en wat dacht je van een naam die met een cijfer begint![]()
...ik weet.....maar da's altijd...met principes...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je daar al over valt, zul je 't wel heel zwaar hebben op Fok!
..denk dat wat dat betreft Fok! Forum (net als elke ander "algemeen" forum) een prima afspiegeling is van de maatschappij..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef komrad het volgende:
ja maar het is ook echt heel erg op fok, taal is een ramp hier
ja, de rest in dit topic heeft allemaal wel een keer met Friesinger gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die weinig met Frisinger heeft?
Ik vind het juist leuk om voor de verandering eens iemand te zien die blij is met brons...quote:Op maandag 20 februari 2006 07:23 schreef Keijs het volgende:
Wat ik wel een zeer slechte eigenschap van Anni vindt is ook als ze vet verloren heeft zoals gister op de 1000m, nooit wil toegeven dat ze teleurgesteld is.
Nog geen 1000 verloren dit seizoen en het goud missen op 6 honderdste, en nog een beetje vrolijk zijn voor Timmertje.
Grow up Anni, het zou je sieren als je een keer zei dat je baalt als een stekker.
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...quote:Op maandag 20 februari 2006 09:17 schreef 14.gif het volgende:
Ik vind het juist leuk om voor de verandering eens iemand te zien die blij is met brons...![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De enige reden dat mensen met Friesinger's slapte blij zijn, is als daardoor een nederlandse wint, en omdat men het de duitsers niet gunt ... het is een soort van 'leedvermaak' om Friesinger zo 'aardig' te vinden; geen respect voor de vrouw als sportster.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef Stansfield het volgende:
Wat mij opviel toen ze warm liep naast timmer is dat ze helemaal niet zo groot is eigenlijk. Maar its heeft het goed voor elkaar.
Nou nou, Timmer schaatste harder dan normaal omdat ze pissig was over de 500m en Classen is ook niet de minste. Ik snap best waarom Friesinger het dan relativeerd.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...
Friesinger dient niet voor de derde plek te gaan en als ze slechts op de derde plek komt, ook al is dat op 0.11 seconde, dan heeft ze gefaald (zeker als ze bij de 3000 ook al slechts op de vierde plek kwam) .... Natuurlijk, falen hoort ook bij de sport en als ze zou zeggen dat ze nu bij de 1500 meter er helemaal voor gaat, heeft ze groot gelijk, maar zeggen 'vooral blij te zijn voor de winnares', is een teken van een gebrek aan vechters-mentaliteit...
De enige reden dat mensen met Friesinger's slapte blij zijn, is als daardoor een nederlandse wint, en omdat men het de duitsers niet gunt ... het is een soort van 'leedvermaak' om Friesinger zo 'aardig' te vinden; geen respect voor de vrouw als sportster.
Wat een ongenuanceerd gelul zegquote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...
Friesinger dient niet voor de derde plek te gaan en als ze slechts op de derde plek komt, ook al is dat op 0.11 seconde, dan heeft ze gefaald (zeker als ze bij de 3000 ook al slechts op de vierde plek kwam) .... Natuurlijk, falen hoort ook bij de sport en als ze zou zeggen dat ze nu bij de 1500 meter er helemaal voor gaat, heeft ze groot gelijk, maar zeggen 'vooral blij te zijn voor de winnares', is een teken van een gebrek aan vechters-mentaliteit...
'Het is maar een spelletje' .... tja, dat zal Ids d'r 's nachts ook wel influisteren ... en wat een geluk dat die eeuwige looser- en tweede-plek-mentaliteit van de hollanders nu eens in ons voordeel werkt, en dat er zelfs een duitser mee geinfecteerd kan raken ....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:48 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Nou nou, Timmer schaatste harder dan normaal omdat ze pissig was over de 500m en Classen is ook niet de minste. Ik snap best waarom Friesinger het dan relativeerd.
Die zitquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar trouwens helemaal geen lelijk hoofd hebbenHoe komen mensen erbij! Ze heeft een geweldig lichaam en een normaal hoofd. Maar ja, de maatstaven op fok zijn heel hoog want alle mannen hier hebben thuis op de bank een fotomodel zitten
![]()
Nee, die ligt om precies te zijn. Als ik klaar ben laat ik de lucht eruit lopen en stop ik haar onder de bank.quote:
Als jouw opblaaspop eruit ziet als een fotomodel moet je snel het adres geven van de winkel waar je d'r hebt gekochtquote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, die ligt om precies te zijn. Als ik klaar ben laat ik de lucht eruit lopen en stop ik haar onder de bank.
http://www.realdoll.com/quote:Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Als jouw opblaaspop eruit ziet als een fotomodel moet je snel het adres geven van de winkel waar je d'r hebt gekocht
online natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Als jouw opblaaspop eruit ziet als een fotomodel moet je snel het adres geven van de winkel waar je d'r hebt gekocht
Moest dat nou?quote:
Voor zoiets kreeg ik 48 uurquote:
Mwah...quote:
Mjah, ze heeft wel iets met voetbal zo te zien...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef RM-rf het volgende:
Misschien dat Anni vervolgens het hele duitse voetbalelftal kan neuken en op die manier infecteren met een 'Het-is-maar-een-spelletje'-mentaliteit.
Ze heeft een mooie kop vind ik. Uitstraling heet dat.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar trouwens helemaal geen lelijk hoofd hebbenHoe komen mensen erbij! Ze heeft een geweldig lichaam en een normaal hoofd. Maar ja, de maatstaven op fok zijn heel hoog want alle mannen hier hebben thuis op de bank een fotomodel zitten
![]()
valt nog best wel mee, de meeste verstaan het verdomd goed en spreken het soms ook prima, enkel zullen velen het niet wagen om publiekelijk een andere taal te spreken ... duitsers hebben veelal een zekere angst om en andere taal te praten en vallen dus snel terug op het duits, als ze het idee hebben dat de andere persoon dat verstaat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een Duitserin die Nederlands spreekt is haast een bedreigde soort hoor.
Ja ze doen altijd alsof ze het niet verstaan, dat is het. En maar Duits door blijven praten!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
valt nog best wel mee, de meeste verstaan het verdomd goed en spreken het soms ook prima, enkel zullen velen het niet wagen om publiekelijk een andere taal te spreken ... duitsers hebben veelal een zekere angst om en andere taal te praten en vallen dus snel terug op het duits, als ze het idee hebben dat de andere persoon dat verstaat.
Nederlanders daarentegen lijken het dolletjes te vinden om zo snel mogelijk over te stappen naar een buitenlandse taal, en daarom gebeurt het heel snel dat de nederlander een andere taal spreekt (veelal beperkt) maar de duitser bij zijn taal blijft.
Maar pas goed op als je denkt dat duitsers 'je toch niet verstaan', dat doen ze heel goed.
Valt wel mee, volgend weeke de WB-finale.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef tong80 het volgende:
Die billen zullen we voorlopig moeten missen
er komt alleen nog diaree tussenuitquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:20 schreef tong80 het volgende:
Die billen zullen we voorlopig moeten missen
Ze is ook Nederlanderquote:Op zondag 26 februari 2006 18:47 schreef Camplo het volgende:
Stelletje landverraaiers
Annie is van ons allemaalquote:Op zondag 26 februari 2006 18:47 schreef Camplo het volgende:
Stelletje landverraaiers
ids 'unbelievable' postma?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:18 schreef brtausi het volgende:
ze spreekt heel goed nederlands en ze heeft met ids postma(ja diegene met z'n koeien)
Ids!!quote:
stukkie kaas kopen. word je groot van.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ids!!![]()
Ik ben er nog steeds niet uit welke boerderij in Dearsum nou van hem is, maar zo groot is het niet dus ik moet mss binnenkort er eens kijken. Bakkie bij Ids enAnni
?
Misschien dat Anni het voor me in plakjes wil snijden danquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stukkie kaas kopen. word je groot van.![]()
omdat het rete saai is?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb ik zo weinig van het Olympisch schaatsen gezien de afgelopen twee weken
veur oe altiet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Misschien dat Anni het voor me in plakjes wil snijden dan.
tattoo'squote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
die tattoo op die laatste pic is een plakplaatje mag ik hopen
dus geen plakplaatje
[afbeelding]
quote:
Lullo, die kans krijg je niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb ik zo weinig van het Olympisch schaatsen gezien de afgelopen twee weken
Ik krijg er braakneigingen bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben. Alles ontgaat me als zij aan de start verschijnt. Ik kan m'n ogen er niet vanaf houden. De mooiste dijen ter wereld die overgaan in een adembenemende onderrug, ook wel billen genoemd. Niks interesseert me meer op dat moment, ik laat dan mijn gedachten gaan over hoe heerlijk het zou zijn als ik die een keer in mocht zepen onder de douche.
Mijn verdere fantasiën over de billen van Annie spreken voor zich, en zouden gecensureerd kunnen worden.
Hebben meer mensen dat dat je pas na de race beseft dat het om een schaatswedstrijd ging en dat er nog iemand anders in de baan reed ?
is ze lekker neukbaar? that's the question.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
tong80, je kunt ook overdrijven.
1,69 meter lang is Anni Friesinger.
Dan moet ik Anni eerst flirten...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is ze lekker neukbaar? that's the question.
Inderdaad. Een hele mooie vrouw!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:56 schreef gnilrednoz het volgende:
leuk interviewik heb btw weer even wat foto's van haar bekeken, en damn, mooie klonten zeg
[ afbeelding ]
daar wil je toch de hele dag niet meer vanaf komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |