ids 'unbelievable' postma?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:18 schreef brtausi het volgende:
ze spreekt heel goed nederlands en ze heeft met ids postma(ja diegene met z'n koeien)
Ids!!quote:
stukkie kaas kopen. word je groot van.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ids!!![]()
Ik ben er nog steeds niet uit welke boerderij in Dearsum nou van hem is, maar zo groot is het niet dus ik moet mss binnenkort er eens kijken. Bakkie bij Ids enAnni
?
Misschien dat Anni het voor me in plakjes wil snijden danquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stukkie kaas kopen. word je groot van.![]()
omdat het rete saai is?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb ik zo weinig van het Olympisch schaatsen gezien de afgelopen twee weken
veur oe altiet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
[..]
Misschien dat Anni het voor me in plakjes wil snijden dan.
tattoo'squote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
die tattoo op die laatste pic is een plakplaatje mag ik hopen
dus geen plakplaatje
[afbeelding]
quote:
Lullo, die kans krijg je niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb ik zo weinig van het Olympisch schaatsen gezien de afgelopen twee weken
Ik krijg er braakneigingen bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben. Alles ontgaat me als zij aan de start verschijnt. Ik kan m'n ogen er niet vanaf houden. De mooiste dijen ter wereld die overgaan in een adembenemende onderrug, ook wel billen genoemd. Niks interesseert me meer op dat moment, ik laat dan mijn gedachten gaan over hoe heerlijk het zou zijn als ik die een keer in mocht zepen onder de douche.
Mijn verdere fantasiën over de billen van Annie spreken voor zich, en zouden gecensureerd kunnen worden.
Hebben meer mensen dat dat je pas na de race beseft dat het om een schaatswedstrijd ging en dat er nog iemand anders in de baan reed ?
is ze lekker neukbaar? that's the question.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
tong80, je kunt ook overdrijven.
1,69 meter lang is Anni Friesinger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |