Nee Annie de Reuverquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
Annie Borkinck?
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
Dat eerste niet, dat tweede welquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Hebben meer mensen dat dat je pas na de race beseft dat het om een schaatswedstrijd ging en dat er nog iemand anders in de baan reed ?
Oh, dat is ANNI en niet Annie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
De beste sportfotograaf ooit in Nederland geweest en ik kan al jaren zijn foto's niet op Fok plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik haar ook graag.
Die is ook veel leukerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
Ach, ze praat Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Ze heeft idd wel iets, jammer dat ze Duits is
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef placebeau het volgende:
Ik was gisteren ook aan het kijken en dacht: amai, er is daar een duitse met mooie billen.
Leuk dat er een topic over is.
oh, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.
Kort maar krachtig...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
Ik hoop dat dat dan nog herhaald wordt, want dat heb ik gemistquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Blupp het volgende:
wow zed moet huilen bij de bloemenuiteiking, miet te zuinig, en pechstein maar troosten hahaaa
lief
Plork?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef McCarthy het volgende:
typisch het geval van een plork
....ehh...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:35 schreef 14.gif het volgende:
Prachtig lichaam ongeloVelijke rotkop... daar staat het voor althans
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...quote:
Als je daar al over valt, zul je 't wel heel zwaar hebben op Fok!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...
...dat moet ik.....![]()
Jammer dat je je zin niet eens begint met een hoofdletter....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:55 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t machtig zijn van de Nederlandse taal en daarbij horende spelling en grammatica...
...dat moet ik.....![]()
en wat dacht je van een naam die met een cijfer begintquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat je je zin niet eens begint met een hoofdletter....![]()
Wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
en wat dacht je van een naam die met een cijfer begint![]()
...ik weet.....maar da's altijd...met principes...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je daar al over valt, zul je 't wel heel zwaar hebben op Fok!
..denk dat wat dat betreft Fok! Forum (net als elke ander "algemeen" forum) een prima afspiegeling is van de maatschappij..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:24 schreef komrad het volgende:
ja maar het is ook echt heel erg op fok, taal is een ramp hier
ja, de rest in dit topic heeft allemaal wel een keer met Friesinger gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef rubbereend het volgende:
ben ik de enige die weinig met Frisinger heeft?
Ik vind het juist leuk om voor de verandering eens iemand te zien die blij is met brons...quote:Op maandag 20 februari 2006 07:23 schreef Keijs het volgende:
Wat ik wel een zeer slechte eigenschap van Anni vindt is ook als ze vet verloren heeft zoals gister op de 1000m, nooit wil toegeven dat ze teleurgesteld is.
Nog geen 1000 verloren dit seizoen en het goud missen op 6 honderdste, en nog een beetje vrolijk zijn voor Timmertje.
Grow up Anni, het zou je sieren als je een keer zei dat je baalt als een stekker.
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...quote:Op maandag 20 februari 2006 09:17 schreef 14.gif het volgende:
Ik vind het juist leuk om voor de verandering eens iemand te zien die blij is met brons...![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De enige reden dat mensen met Friesinger's slapte blij zijn, is als daardoor een nederlandse wint, en omdat men het de duitsers niet gunt ... het is een soort van 'leedvermaak' om Friesinger zo 'aardig' te vinden; geen respect voor de vrouw als sportster.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef Stansfield het volgende:
Wat mij opviel toen ze warm liep naast timmer is dat ze helemaal niet zo groot is eigenlijk. Maar its heeft het goed voor elkaar.
Nou nou, Timmer schaatste harder dan normaal omdat ze pissig was over de 500m en Classen is ook niet de minste. Ik snap best waarom Friesinger het dan relativeerd.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...
Friesinger dient niet voor de derde plek te gaan en als ze slechts op de derde plek komt, ook al is dat op 0.11 seconde, dan heeft ze gefaald (zeker als ze bij de 3000 ook al slechts op de vierde plek kwam) .... Natuurlijk, falen hoort ook bij de sport en als ze zou zeggen dat ze nu bij de 1500 meter er helemaal voor gaat, heeft ze groot gelijk, maar zeggen 'vooral blij te zijn voor de winnares', is een teken van een gebrek aan vechters-mentaliteit...
De enige reden dat mensen met Friesinger's slapte blij zijn, is als daardoor een nederlandse wint, en omdat men het de duitsers niet gunt ... het is een soort van 'leedvermaak' om Friesinger zo 'aardig' te vinden; geen respect voor de vrouw als sportster.
Wat een ongenuanceerd gelul zegquote:Op maandag 20 februari 2006 10:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een minderjarig boerentrientje die blij mag zijn zich gekwalificeerd te hebben, nog nooit een podiumplaatsgehaald heeft en dan nu tijdens de Winterspelen opeens vanuit het niets op de derde plek terecht komt ... ja, die gaat uit haar dak, die heeft iets behaald wat ze enkel kon hopen ...
Friesinger dient niet voor de derde plek te gaan en als ze slechts op de derde plek komt, ook al is dat op 0.11 seconde, dan heeft ze gefaald (zeker als ze bij de 3000 ook al slechts op de vierde plek kwam) .... Natuurlijk, falen hoort ook bij de sport en als ze zou zeggen dat ze nu bij de 1500 meter er helemaal voor gaat, heeft ze groot gelijk, maar zeggen 'vooral blij te zijn voor de winnares', is een teken van een gebrek aan vechters-mentaliteit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |