Nee Annie de Reuverquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
Annie Borkinck?
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het heel gek als ik totaal geen idee heb wie dat is?
Dat eerste niet, dat tweede welquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Hebben meer mensen dat dat je pas na de race beseft dat het om een schaatswedstrijd ging en dat er nog iemand anders in de baan reed ?
Oh, dat is ANNI en niet Annie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
De beste sportfotograaf ooit in Nederland geweest en ik kan al jaren zijn foto's niet op Fok plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik haar ook graag.
Die is ook veel leukerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
Alleen de voorkant, sorry.
Ach, ze praat Nederlandsquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Ze heeft idd wel iets, jammer dat ze Duits is
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef placebeau het volgende:
Ik was gisteren ook aan het kijken en dacht: amai, er is daar een duitse met mooie billen.
Leuk dat er een topic over is.
oh, leuk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet het eerste Friesingertopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |