quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Skv het volgende:
Welke had ik nou voor de deur staan dan?
Volgende posts zonder spots worden verwijderd. En als je zo nodig een tvp moet ztten, pleur er dan even een plaatje uit je archief/het vorige deel bij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, ga die discussie lekker in de slowchat houden of zo
Kunnen netjes parkeren daarquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Boink het volgende:
Gister Deze bij de tuinbouwbeurs in rijswijk:
[afbeelding]
Dit danquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Kunnen netjes parkeren daar
@Alexxx, kun je het resizen ook een beetje in de gaten houdenHoudt de topics wat beter te openen.
die Touareg kan nog wel, maar die A8quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef Boink het volgende:
[..]
Dit danGasten zijn allemaal gewend omgewoon hem in het weiland te parkeren
[afbeelding]
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Staat die daar rechtsbovenaan bij dat huisje?![]()
hmmzz.. dacht dat die erop stond..quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Staat die daar rechtsbovenaan bij dat huisje?![]()
Dat is ook humor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt allemaal wat je zegt. Die AMG-velgen zijn relatief makkelijk op de kop te tikken, daar zie je er genoeg van. Maar 't zal wel gewoon een CLK 500 zijn met een AMG-badge erop. That's it.
Zelf ook eentje van een tijdje terug (met humor):
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05513/Smart_AMG_Spot.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:01 schreef StefanP het volgende:
Een meet afgelopen zaterdag:
supra's
potver, vandeweek liep ik ook langs deze maserati, maar ik dacht niet bijzonder genoeg, dus laat maar...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed idee Impry, toegevoegd aan OP
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Maserati BiTurbo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 08-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:01 schreef StefanP het volgende:
Een meet afgelopen zaterdag:
Nog een stukje in een M3 gereden ook. Lekkah!
Volgens mij is dat niet de nieuwe turbo Squote:Op donderdag 16 februari 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Porsche Cayenne Turbo S
Eigenaar: Van Schaik
Land van herkomst: Nederland
Datum: 16-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Heb ik meer gehoord, maar ik ging uit van wat er op de achterklep staat, plus het heerlijke geluid wat er uit kwamquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de nieuwe turbo S
Die heeft een andere grille en voorbumper.
Sorry, ik was vergeten dat jij ze dagelijks ziet rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef -Muse- het volgende:
die supra's kan je voortaan wel weglaten uit dit topic, vrij weinig bijzonders meer :/
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
Ik kom ze bijna in elk fokking topic tegen hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten dat jij ze dagelijks ziet rijden.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4586&cache=noquote:Vanaf april kun je de Cayenne Turbo S op de Nederlandse wegen tegenkomen. De prijs is 167.950 euro
Ik heb er nog nooit 1 in het wild gespot, alleen op beursen gezien... Lijkt mij dus zeker wel spotwaardig? Iig, StefanP blijf ze plaatsenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef -Muse- het volgende:
die supra's kan je voortaan wel weglaten uit dit topic, vrij weinig bijzonders meer :/
Foto's plaatsen of mond houden.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef MaximumRush het volgende:
Hier in de buurt woont iemand met een Ferrari 360 Modena. Foeilelijke kleur, lichtblauw.
Heb er wel foto's van maar die staan op me mobiel.
Is het mode ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef Inorbit het volgende:
Oei, en ik vond ongespoten bumpers lelijk. nu kan je niet meer ontkennen dat de ka een damesauto'tje is
[afbeelding]
Die zag ik afgelopen zaterdag IRL rijden bij Apeldoorn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is het mode ofzo?![]()
[afbeelding]
Idd uit apeldoorn, hier meer foto's en info: Het "Wrak" (aparte auto) van de Weekquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:57 schreef deliberator het volgende:
[..]
Die zag ik afgelopen zaterdag IRL rijden bij Apeldoorn.
Die gozer keek zo trots als een aap, terwijl iedereen die langsreed zowat in de broek piste van het lachen.
Ecth helemaal vernaggeld die auto, zonde
Nismo = Nissan Motorsportsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
Nismo 350Z![]()
baggerfoto ik weet het, maar ik zat alleen in de auto en er reed een politiewagen achter medus kon niet echt uitgebreid bezig gaan
maar dat geluid als het ding optrekt, geniaal gewoon![]()
![]()
![]()
getuned door nismoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:09 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Nismo = Nissan Motorsports
waarom is dit een Nismo en geen Nissan?![]()
waar gespot als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef Jimmeh het volgende:
[afbeelding]
Hendig sjieke oldtimer in de ochtendspits [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, een GAZ! Ik wist niet dat die ook in Nederland rondreden
Het is een GAS dus, geen GAZquote:Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info GAS
Handelsbenaming Info 3110
Kleur(en) Info Zwart
Brandstof Info Diesel
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 2134 cm3
Aantal zitplaatsen Info 4
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.550 kg
Maximum massa voertuig Info 1.940 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 750 kg
- geremd Info 1.200 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 15 februari 2005
Datum eerste toelating Info 2 mei 2003
Datum aanvang tenaamstelling Info 15 februari 2005
Vervaldatum APK Info 2 mei 2006
Ja kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef The_Dijkstra het volgende:
@Eddow, is dat je motor ? Die zie ik steeds overal verschijnen op je spots
Nee, het is een vertaalfout bij het RDW. in russische tekens is het een GA3, en ze hebben van de 3 een S gemaakt waar dat een Z had moeten zijn.quote:
Die Giulia Super zag ik in Amersfoort op de ringweg langs het kanaal, herken je iets in die vage foto?quote:
ja, m'n oom heeft precies zo'n Giulia Super in 't blauwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:34 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die Giulia Super zag ik in Amersfoort op de ringweg langs het kanaal, herken je iets in die vage foto?
En is het mogelijk dat het je oom was?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
ja, m'n oom heeft precies zo'n Giulia Super in 't blauw
ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:09 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Nismo = Nissan Motorsports
waarom is dit een Nismo en geen Nissan?![]()
Drie foto's ook goed, ter compensatie?quote:
aardig gelukt, maar had van mij net even minder gemogenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef MI55ILLE het volgende:
Niet heel eerlijk gespot, van me neef, nieuwe Golf V 2.0 tdi met powerbox nu 170pk.
Ik vind hem wel aardig gelukt, hij heeft hem zelf getuned, op de powerbox na dan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |