Dat is het onwaarneembare, en dus valt er niets over te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef rudeonline het volgende:
En als ik vraag wat zich afspeelt voorbij de grens van het universum dan gaan mijn topic's dicht?
( of is dat het onverklaarbare?)
Er zijn al eerder posts geëdit/gedelete, er is een paar posts hierboven al een onderbouwing gegevenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef LostFormat het volgende:
Edit die post dan met de reden van de edit erbij. Zo blijft het gissen voor ons.
Op die manier zal je opmerkingen over gedelete posts blijven houden. En daarnaast is het gewoon niet netjes. Ik kan me best voorstellen dat je sommige posts weg wil hebben maar vermeld dan ook gewoon de reden daarvoor. Wel zo duidelijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Er zijn al eerder posts geëdit/gedelete, er is een paar posts hierboven al een onderbouwing gegeven
Truth feedback 16
Gissen lijkt mij niet nodig
Volgens mij is het dus niet rudes schuld dat de topic hier staat.quote:Sorry dat ik hiet zo binnenval, maar in Truth en WFL wordt ik verbannen omdat mijn idee te controversieel is. Aangezien ik toch echt van plan ben om mijn visie te publiceren vraag ik maar aan de denkers en doeners hier wat zij van mijn filosofie/wetenschap vinden.
Dank je wel voor het melden !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:51 schreef DionysuZ het volgende:
om alvast het eventuele sluiten van een rude topic voor te zijn: volgens mij is het desbetreffende topic vanuit een ander forumgedeelte hiernaartoe verplaatst, gezien de eerste regels uit de OP:
[..]
Volgens mij is het dus niet rudes schuld dat de topic hier staat.
Reageer eens niet zo kinderachtig. Zoals je ziet reageer ik gewoon normaal in dat topic. M'n 'kruistocht' (quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef Mirage het volgende:
Iig een tijdelijk slotje voordat LostFormat weer hartkloppingen krijgt....
*mompelt iets over potten, ketels en gebrek aan humor*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo kinderachtig. Zoals je ziet reageer ik gewoon normaal in dat topic. M'n 'kruistocht' () tegen de topics van Ruud is vanwege de oneindigheid ervan. Iets wat wel weer bewezen wordt door dit nieuwe topic. Hij herhaalt simpelweg z'n theorie, mensen gaan er op in en wijzen op fouten er in en Ruudje negeert het maar weer eens.
Oh. Ha ha.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
*mompelt iets over potten, ketels en gebrek aan humor*
Probeer het anders ook nog even in UVT, die dopeheads daar kunnen misschien wel tot nieuwe inzichten komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef rudeonline het volgende:
Ik had m'n tekst neergezet in theater taal & kunst. Maar dat zal jullie worst wezen, waar het slotje op slaat begrijp ik niet, er waren ook positieve reactie. Die worden dus gewoonweg genegeerd. Wat een openhied van geest hier.. een grap zeker.
Zeg sla jij eens even een andere toon tegen mij aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef rudeonline het volgende:
Ik had m'n tekst neergezet in theater taal & kunst. Maar dat zal jullie worst wezen, waar het slotje op slaat begrijp ik niet, er waren ook positieve reactie. Die worden dus gewoonweg genegeerd. Wat een openhied van geest hier.. een grap zeker.
ik verwacht jou over 45 minuten in het ziekenhuis te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef Oversight het volgende:
Lieve Mirage,
Ik zie dat mijn topic is verhuisd naar TRU, ivm inhoudelijke aard van het artikel over numerologie.
Ik kan me niet herrineren dat ik om een verhuizing heb gevraagd..?
Verzoek mijn topic De Hebreeuwse Jaartelling als Codering voor de Eindtijd tóch terug te verplaatsen naar C&H.
Mijn bedoeling is namelijk om éérst een paar weken onderzoek te doen naar de juistheid van de feiten waarop de hele analyse is gebaseerd, zie onderste deel van mijn OP.
Als we dan over een paar weken zéker zijn van alle feiten, wil ik daarna graag in TRU verder over de inhoud van het artikel verder gaan.
Ik zal je zéker aangeven als het zover is.
bij voorbaat dank vor de verhuizing terug naar C&H,
Kusje!
niet de toon van je topic.. de toon die jij tegen míj aanslaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef rudeonline het volgende:
Hoezo wat voor toon? Wat is de reden om mijn topic te sluiten? Ik viel toch niemand persoonlijk aan en probeerde antwoord te geven op de gestelde vragen? Met jullie bedoel ik de personen die lopen te schreeuwen en genieten van het feit dat mijn topic's met grote regelmaat op slot gaan. Dat is niet persoonlijk bedoelt.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:22 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen mensjes en meteen tot ziens
Ik ga nu naar het ziekenhuis en men heeft mij belooft dat ik niet terug kom voordat ik mijn kindje kan zíen, voelen en ruiken....![]()
Grappige kanttekening... het kindje ligt niet meer dwars...
hetl igt nu in stuit !![]()
Allemaal veel plezier de komende dagen.
![]()
OWWwwww spannendquote:Op woensdag 22 februari 2006 06:22 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen mensjes en meteen tot ziens
Ik ga nu naar het ziekenhuis en men heeft mij belooft dat ik niet terug kom voordat ik mijn kindje kan zíen, voelen en ruiken....![]()
Grappige kanttekening... het kindje ligt niet meer dwars...
hetl igt nu in stuit !![]()
Allemaal veel plezier de komende dagen.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:28 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
dan lees je het toch niet!!!, waar maak je je druk overquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:17 schreef mailyourmom het volgende:
Is het niet mogelijk het onderwerp Robbert van den Broeke te bannen hier? Die discussies gaan nergens over! Hebben kop noch staart en het enige dat gebeurt is dat mensen zich gaan ergeren aan anderen.
welke klonen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef visvogel het volgende:
Hallo, hier Stenny.
Vanmiddag een mailtje gehad van Yvonne (administrator) naar aanleiding van mijn vraag of mijn ban opgeheven kan worden en al twee keer terug gemaild, geen reactie. Ze vroeg om welke username het ging, wel Stenny dus. Moet ik anders op mijn knietjes of zo.![]()
Ik zie dat andere gebande gewoon onder kloontjes terugkomen, nou, dat doe ik niet hoor, ik vraag iets beleefd, geen antwoord?
Nou, ik moet toch weer bezig met mijn tweede boek, dus als ik teveel tijd op Fok zou zitten, zou het ook niet goed zijn, maar ik wil wel op een paar personen kunnen reageren. Dus.
Ook hier ff, ik zal er achter aan gaan. Ik denk dat het in ieders belang is het topic niet weer te laten ontaarden in satire, flames of slowchat onder gelijkgestemden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:40 schreef visvogel het volgende:
Hallo, hier Stenny.
Vanmiddag een mailtje gehad van Yvonne (administrator) naar aanleiding van mijn vraag of mijn ban opgeheven kan worden en al twee keer terug gemaild, geen reactie. Ze vroeg om welke username het ging, wel Stenny dus. Moet ik anders op mijn knietjes of zo.![]()
Ik zie dat andere gebande gewoon onder kloontjes terugkomen, nou, dat doe ik niet hoor, ik vraag iets beleefd, geen antwoord?
Nou, ik moet toch weer bezig met mijn tweede boek, dus als ik teveel tijd op Fok zou zitten, zou het ook niet goed zijn, maar ik wil wel op een paar personen kunnen reageren. Dus.
Sommige users hebben soms buien waarin ze heel eigenzinnige en originele dingen vertellen. Probeer het eens te volgen, het is inderdaad anders dan anders.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Zyggie het volgende:
Hebben jullie niet het idee dat een aantal users tegen een psychose aanhobbelen?![]()
Is weer open.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef rudeonline het volgende:
Wanneer mag mijn topic weer open?
De vergeten pagina's van A.Einstein.
Ik zal beter mijn best doen.. ik reken er dan ook wel op dat men mijn topic's niet volpost met bagger die verder niets toevoegd aan de discussie.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is weer open.
Je verlangt dat anderen begrijpen wat je zegt, en jouw gedachtegang volgen.
Dan is het wel zo eerlijk dat jij óók probeert de gedachtegang te volgen van degenen die kritiek hebben op jouw redenaties.
Die asymetrie is wat mensen ergert: jij verlangt zelf aandacht en begrip, maar geeft dat niet aan de ander
Bedankt voor je post. Ik hoop dat het mensen kan aanzetten om iets sceptischer naar de RT te durven kijken. Op dit moment ligt mijn theorie bij een wiskundige waarvan ik later deze week een antwoord kan verwachten. Ik heb geen zin om namen te noemen, maar ik heb al een aantal mensen om mij heen verzamelt die mijn theorie zeker verder willen onderzoeken. Dat zijn mensen die "aanzien" hebben in wetenschap en/of filosofie. ( voor mij is dat exact hetzelfde, maar goed.)quote:Hey Rude,
het is een erg interessant verhaal wat je verteld.
Daar heb je heel wat nachten op zitten broeien volgens mij.
Nu ben ik zelf geen wiskundige ofzo en ben halverwege Hawking de weg volledig kwijt geraakt.
Aangezien je verhaal noal wat kritiek krijgt en je Einstein ongelijk geeft, moet je wel zekker van je zaak zijn. Ik hoor regelmatig dat er contradicties in je verhaal zitten.
Heb je al eens een wiskundige aan t werk gezet om je werk te controleren?
Ik kan me voorstellen dat er al vele zijn geweest die een eigen theorie wensen te formuleren of zelfs de RT te ontkrachten. Het verhaal wat je verteld is nu niet zo wereld vreemd dat niemand dit eerder heeft geopperd of bedacht. Dit is IMO al lang een keer bekeken en kennelijk om goede redenen vergeten.
Wel kanp dat je buiten een vast paradigma durft te denken.
Mijn respect heb je, maar ik ben nog niet om!
Verder respect voor je inzet.
Kunnen dit soort posts niet verwijdert worden? Ze dragen niks bij in de discussie en zijn vervelend voor personen die wel discussie willen voeren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Solitarias het volgende:
Rudeonline verzandt weer in hetzelfde oude bekende geneuzel in De vergeten pagina's van A.Einstein.
Mag dat topic svp op slot??
Het is dan ook nooit een discussie geweest. Goed ingaan op kritiek van anderen zou je topic goed helpen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Kunnen dit soort posts niet verwijdert worden? Ze dragen niks bij in de discussie en zijn vervelend voor personen die wel discussie willen voeren.
Is er dan behoefte aan een deel 51?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:22 schreef CarDani het volgende:
@ Stenny
Heb jij al een leuke OP voor RvdB deel 51 ?![]()
Denk ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Is er dan behoefte aan een deel 51?![]()
hahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Het is gisteren toch duidelijk genoeg gezegd dat "men" niet zit te wachten op nieuws/informatie van "brabantse suffertjes"?
Ik zelf trek me niet zoveel aan van wat er gezegd word maar je was even vergeten denk ik dat juist de mensen die ons NIEUWE informatie kunnen verstrekken ook meelezen, en ja die zijn niet zo gecharmeerd van die uitspraak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
hahahadat was maar een grapje lilith
Je hebt het je toch niet aangetrokken hoop ik?
wat ik bedoelde is dat ikzelf niet weer behoefte hebt aan een nieuw artikel over een al bekend feit.
Wahhaha serieus?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik zelf trek me niet zoveel aan van wat er gezegd word maar je was even vergeten denk ik dat juist de mensen die ons NIEUWE informatie kunnen verstrekken ook meelezen, en ja die zijn niet zo gecharmeerd van die uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |