abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 17 februari 2006 @ 14:25:17 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35188456
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Is ook wel zo maar op deze manier wordt de discussie hier gewoon voort gezet en dat is, denk ik, niet helemaal de bedoeling.
Bingo-koelkast
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35188523
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

heb je msn?
Mooi geef maar even door dan voegen we je allemaal toe en gaan we daar verder!
Hier mag het nml niet!
ja okee, da's waar. Mijn msn staat in mijn profiel.
pi_35188548
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bingo-koelkast
Hmz ja toch vond ik het wel belangrijke feedback om ook aan de mods mee te geven dat het een optie kan zijn het topic gesloten te houden. Maargoed ik zal dat dan verder beargumenteren in deel 50.
pi_35188588
Ik heb deel 49 heel goed gelezen. Marietje schreef:
quote:
ik heb niet zo de behoefte om tegen jou vriendelijk te doen. Ook niet om onvriendelijk tegen je te zijn, ik geef slechts mijn mening. Wat jij daarvan vindt, vind ik eigenlijk niet zo belangrijk.
En
quote:
dat is slechts jouw interpretatie, mijn toon is heel neutraal. Ik zet niemand tegen elkaar op, dat jij suggereert dat ik dat doe dat je het nu op deze manier probeert viel van jou te verwachten .

Nogmaals: het interesseert me niet hoe ik op jou over kom. Zullen we hier nu over ophouden?
Dat is wat anders dan niets voelen voor een staakt-het-vuren. Ze verandert voor jou haar mening niet, en blijft die geven. Ook als ze vindt dat jij je hypocriet of oneerlijk opstelt. Dat is wat heel anders.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_35188750
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef Gorian het volgende:
Ik heb deel 49 heel goed gelezen. Marietje schreef:
[..]

En
[..]

Dat is wat anders dan niets voelen voor een staakt-het-vuren. Ze verandert voor jou haar mening niet, en blijft die geven. Ook als ze vindt dat jij je hypocriet of oneerlijk opstelt. Dat is wat heel anders.
Mijn reactie hierop staat in het nieuwe deel 49, hier is feedback idd niet voor bedoeld.
pi_35188820
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hmz ja toch vond ik het wel belangrijke feedback om ook aan de mods mee te geven dat het een optie kan zijn het topic gesloten te houden. Maargoed ik zal dat dan verder beargumenteren in deel 50.
Hey kom anders gezellig Koffieleuten en fylosoferen

Heeft verder niemand last van jullie
pi_35188835
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef rudeonline het volgende:
En mag ik hier nog topic's openen over mijn ideeen? Ik geloof dat RvdB meer ruimte krijgt dan ik.. Kunnen we niet gewoon afspreken dat iedereen die niet met mij wil discuseren gewoon niet reageerd in mijntopic's. Dat scheelt een hoop ergenis voor zowel mij als de gene die eigenlijk niet wil reagetren maar het toch doet?
Iteejer?
  Admin vrijdag 17 februari 2006 @ 14:52:33 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35189415
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Iteejer?
Is op z'n werk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_35189795
Godallejezus, wat gedragen jullie je weer lekker volwassen zeg!

Ik heb me vergist. Jullie moeten inderdaad als een kleuter worden verteld wat wel en niet mag. Zodra iemand het niet met je eens is voelen jullie je op jullie pik getrapt en gaan jullie met modder teruggooien. Of jullie komen met: "Moderator, moderator, die persoon heeft stout tegen me gedaan. Hij/zij moet daarom een ban en ik niet omdat ik braaf ben, lekker puh!" Het doet me sterk denken aan One Flew Over The Cuckoo's Nest.

De ENIGE die 100% géén schuld betreft - die gewoon gezegd had wat ze op haar hart had zonder er een heel drama van te maken - is Nokwanda. Ik neem mijn petje voor haar af hoe zij altijd handelt. Zij is de ware volwassene hier en ik neem een voorbeeld aan haar.

pi_35190179
*schaam*
Welk lief modje wil mijn TT aanpassen? Ik heb een TiepVouwtje gemaakt.
......op fluistertoon... ik heb filosoferen verkeerd getypt.......
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:23:25 #161
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35190442
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef CarDani het volgende:
*schaam*
Welk lief modje wil mijn TT aanpassen? Ik heb een TiepVouwtje gemaakt.
......op fluistertoon... ik heb filosoferen verkeerd getypt.......
Wow, nette typfout, er zit zelfs nog een hele letter tussen de 'y' en de 'i'
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35190455
Vraagje voor de mods of andere fokkers die het weten: hoe was het hier in TRU vóórdat het RvdB-topic begon? Waren er vooral believers of waren er ook wel sceptische geluiden te horen?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:31:24 #163
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35190750
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef Genverbrander het volgende:
Vraagje voor de mods of andere fokkers die het weten: hoe was het hier in TRU vóórdat het RvdB-topic begon? Waren er vooral believers of waren er ook wel sceptische geluiden te horen?
Beide partijen lieten van zich horen, alhoewel de geesten topics enzo niet zo becritiseerd werden.

Daar waaren voornamelijk de believers (is een gokje hoor, zo vaak kom ik niet in die topics)

Sceptici zijn/waren in het algemeen meer te vinden in de complottheorie gerelateerde/wetenschappelijke topics.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:43:30 #164
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35191211
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Je staat hier echt niet alleen in! En ik vind ook dat jij je netjes hebt gedragen!
en deze toevoeging heeft een mooie waarde! Wat een optie kan zijn voor fok is misschien een knopje leden die je wilt negeren!
Ik heb dit ooit op een forum gezien en men leest dan niet langer de berichtjes die geschreven worden door bepaalde mensen, misschien is het handig om zoiets in te voeren in dit forumtopic
thanks
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35191212
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef ChOas het volgende:

[..]

Beide partijen lieten van zich horen, alhoewel de geesten topics enzo niet zo becritiseerd werden.

Daar waaren voornamelijk de believers (is een gokje hoor, zo vaak kom ik niet in die topics)

Sceptici zijn/waren in het algemeen meer te vinden in de complottheorie gerelateerde/wetenschappelijke topics.
Verkeerde topic
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:45:24 #166
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35191282
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:18 schreef Gorian het volgende:

[..]

.....
Maar goed ....

Fijn je te lezen!

Groeten,
nogmaals bedankt het genoegen is wederzijds
Kom nog es langs in TRU af en toe
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:51:16 #167
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35191521
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef CarDani het volgende:

[..]

Verkeerde topic
Huh
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35191579
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:23 schreef Genverbrander het volgende:
Vraagje voor de mods of andere fokkers die het weten: hoe was het hier in TRU vóórdat het RvdB-topic begon? Waren er vooral believers of waren er ook wel sceptische geluiden te horen?
Ik was er ook al, en ben ook sceptisch. Niet gepost in RvdB topic trouwens.
in a crowd you lose humanity
pi_35191650
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik was er ook al, en ben ook sceptisch. Niet gepost in RvdB topic trouwens.
Ok, bedankt voor de reacties chOas en Wombcat!
pi_35193682
rudeonline is weer bezig, weer met hetzelfde oude koeienverhaal

SLOTJES!
pi_35193781
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nogmaals bedankt het genoegen is wederzijds
Kom nog es langs in TRU af en toe
wissel msn uit
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:13:39 #172
19194 Oversight
◢◤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:13:58 #173
19194 Oversight
◢◤
pi_35206641
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Bingo-koelkast
◢◤
pi_35217767
Waar slaat het op dat mijn topic's allemaal worden dichtgegooid? Laat dan op z'n minst mijn lichtsnelheid topic open. Dan mag iedereen daar vrijblijvend op reageren.
pi_35218426
Hoe plaats ik een foto in mijn berichten?
pi_35218636
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:14 schreef CarDani het volgende:
Hoe plaats ik een foto in mijn berichten?
Kijk hier eens

http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_posten
Variety is the spice of life
pi_35218933
Ja, volgens mij doe ik het goed, maar ik krijg geen plaatje te zien.
pi_35219499
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef rudeonline het volgende:
Waar slaat het op dat mijn topic's allemaal worden dichtgegooid? Laat dan op z'n minst mijn lichtsnelheid topic open. Dan mag iedereen daar vrijblijvend op reageren.
Beste rudeonline,

je OP vind ik briljant ! (ik moest echt lachen om je creativiteit en het mooie jasje)
Voor het slotje verwijs ik je naar de beslissing die een paar blz terug gevallen is na het nogmaals opmaken van de balans.

Ik ga hier verder niet over in discussie, voor (lange) discussies verwijs ik je tijdelijk door naar mijn medemod.
Gisteren is men redelijk heftig met mijn buik in de weer geweest (doel van de artsen was mij gisteren laten bevallen), dit is uiteindelijk niet doorgegaan wegens complicaties.
Er staat voor woensdag een geplande keizersnede omdat zoals de situatie nu is een gewone bevalling er echt niet meer inzit. Wel is het zo dat mijn buik nog steeds rommelt en behoorlijk pijn doet. Door de activiteit van gisteren bestaat er dus een kans dat mijn lichaam alsnog wel een bevalling probeert uit te voeren. In dat geval zal ik een spoedkeizersnee krijgen.
---> er bestaat dus een kans dat ik vanmiddag of morgen ineens een paar dagen wegval.

Tip: stel je vragen via de mail, want hier in feedback is het wel uitgemolken en zoals gisteren ook duidelijk is gemaakt.. het is niet de bedoeling feedback hier verder nog voor te gebruiken.
Ik kan je niet garanderen dat mijn medemod wel zin heeft in de discussie, maar dat laat ik aan hemzelf over
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35219522
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef CarDani het volgende:
Ja, volgens mij doe ik het goed, maar ik krijg geen plaatje te zien.
Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35219826
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.
Heeejjjjjj suc-6 met je bevalling en de kleine straks. Spannend
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:23:09 #181
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35220475
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
Doe eens niet zeg.....
Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35220642
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!


Nou je hebt hem gepost is het niet ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:35:15 #183
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35220796
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:29 schreef Mirage het volgende:

[..]



Nou je hebt hem gepost is het niet ?
Yup

Ik zal weer rustig slapen vanavond
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35247042
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste rudeonline,

je OP vind ik briljant ! (ik moest echt lachen om je creativiteit en het mooie jasje)
Voor het slotje verwijs ik je naar de beslissing die een paar blz terug gevallen is na het nogmaals opmaken van de balans.

Ik ga hier verder niet over in discussie, voor (lange) discussies verwijs ik je tijdelijk door naar mijn medemod.
Gisteren is men redelijk heftig met mijn buik in de weer geweest (doel van de artsen was mij gisteren laten bevallen), dit is uiteindelijk niet doorgegaan wegens complicaties.
Er staat voor woensdag een geplande keizersnede omdat zoals de situatie nu is een gewone bevalling er echt niet meer inzit. Wel is het zo dat mijn buik nog steeds rommelt en behoorlijk pijn doet. Door de activiteit van gisteren bestaat er dus een kans dat mijn lichaam alsnog wel een bevalling probeert uit te voeren. In dat geval zal ik een spoedkeizersnee krijgen.
---> er bestaat dus een kans dat ik vanmiddag of morgen ineens een paar dagen wegval.

Tip: stel je vragen via de mail, want hier in feedback is het wel uitgemolken en zoals gisteren ook duidelijk is gemaakt.. het is niet de bedoeling feedback hier verder nog voor te gebruiken.
Ik kan je niet garanderen dat mijn medemod wel zin heeft in de discussie, maar dat laat ik aan hemzelf over
Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?
pi_35248916
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen?
Zucht
pi_35249554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?
In ONZ zullen ze er voorlopig vooralsnog geen bezwaren tegen hebben, me dunkt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35249678
dit is niet nodig.
Degene die denkt na te moeten schoppen (en helemaal de mensen die zelf medeverantwoordelijk zijn aan het gedwongen slotje), mag gebukt voor mij gaan staan...




Rude, ik je ideeën anders dan gerelateerd aan de lichtsnelheid zijn vanzelfsprekend wel welkom. (mits ze niet over koken gaan natuurlijk, dan verwijs ik je door naar cul ).

De lichtsnelheidstopics... geen idee, ik heb geen zicht op andere subfora.
Je zou het in GC kunnen proberen ?
Vraag het daar.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 14:15:32 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_35253501
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef Mirage het volgende:
dit is niet nodig.
Degene die denkt na te moeten schoppen (en helemaal de mensen die zelf medeverantwoordelijk zijn aan het gedwongen slotje), mag gebukt voor mij gaan staan...




Rude, ik je ideeën anders dan gerelateerd aan de lichtsnelheid zijn vanzelfsprekend wel welkom. (mits ze niet over koken gaan natuurlijk, dan verwijs ik je door naar cul ).

De lichtsnelheidstopics... geen idee, ik heb geen zicht op andere subfora.
Je zou het in GC kunnen proberen ?
Vraag het daar.
Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar gesloten
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_35253573
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar gesloten
Topic voetbal is niet leuk, mijn advies is dus in feedback te vragen of je een poging mag wagen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35254107
Tja, dat is al bekend. Ieder topic wat ik daar begin gaat meteen op slot. Ik heb al eens gevraagd waar die F en L voor staan. Maar die slaan op de filosofie en levenbeschouwing van de moderators daar, eigen ideeen zijn niet welkom. Vandaar dat ik hier was beland. Grappig dat m'n grootste fan ( A tuin-hek) me wel blijft volgen..
pi_35282400
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *

Voor de duidelijkheid dus....

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35282827
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *

Voor de duidelijkheid dus....

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Hey......ben je nou nog niet bevallen?
pi_35298396
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *

Voor de duidelijkheid dus....

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Waar staat Truth eigenlijk voor?
  maandag 20 februari 2006 @ 19:24:14 #195
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35298470
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Waar staat Truth eigenlijk voor?
"Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare."

Als ik de index moet geloven
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35298670
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Waar staat Truth eigenlijk voor?
Voor C&H en na WFL
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35298689
En als ik vraag wat zich afspeelt voorbij de grens van het universum dan gaan mijn topic's dicht?
( of is dat het onverklaarbare? )
  maandag 20 februari 2006 @ 21:02:50 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_35303139
Waarom wordt mijn post hier weggehaalt terwijl waar ik op inging er nog wel staat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_35303262
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom wordt mijn post hier weggehaalt terwijl waar ik op inging er nog wel staat?
omdat ook daar weer op ingegaan werd etc etc... herhaling van iets dat al dagen afgekapt wordt.. trapjes na... en ik ergens de grens heb getrokken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35303311
Edit die post dan met de reden van de edit erbij. Zo blijft het gissen voor ons.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')