abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35218636
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:14 schreef CarDani het volgende:
Hoe plaats ik een foto in mijn berichten?
Kijk hier eens

http://forum.fok.nl/misc/faq/manual_posten
Variety is the spice of life
pi_35218933
Ja, volgens mij doe ik het goed, maar ik krijg geen plaatje te zien.
pi_35219499
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef rudeonline het volgende:
Waar slaat het op dat mijn topic's allemaal worden dichtgegooid? Laat dan op z'n minst mijn lichtsnelheid topic open. Dan mag iedereen daar vrijblijvend op reageren.
Beste rudeonline,

je OP vind ik briljant ! (ik moest echt lachen om je creativiteit en het mooie jasje)
Voor het slotje verwijs ik je naar de beslissing die een paar blz terug gevallen is na het nogmaals opmaken van de balans.

Ik ga hier verder niet over in discussie, voor (lange) discussies verwijs ik je tijdelijk door naar mijn medemod.
Gisteren is men redelijk heftig met mijn buik in de weer geweest (doel van de artsen was mij gisteren laten bevallen), dit is uiteindelijk niet doorgegaan wegens complicaties.
Er staat voor woensdag een geplande keizersnede omdat zoals de situatie nu is een gewone bevalling er echt niet meer inzit. Wel is het zo dat mijn buik nog steeds rommelt en behoorlijk pijn doet. Door de activiteit van gisteren bestaat er dus een kans dat mijn lichaam alsnog wel een bevalling probeert uit te voeren. In dat geval zal ik een spoedkeizersnee krijgen.
---> er bestaat dus een kans dat ik vanmiddag of morgen ineens een paar dagen wegval.

Tip: stel je vragen via de mail, want hier in feedback is het wel uitgemolken en zoals gisteren ook duidelijk is gemaakt.. het is niet de bedoeling feedback hier verder nog voor te gebruiken.
Ik kan je niet garanderen dat mijn medemod wel zin heeft in de discussie, maar dat laat ik aan hemzelf over
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35219522
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef CarDani het volgende:
Ja, volgens mij doe ik het goed, maar ik krijg geen plaatje te zien.
Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35219826
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.
Heeejjjjjj suc-6 met je bevalling en de kleine straks. Spannend
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:23:09 #181
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_35220475
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
Doe eens niet zeg.....
Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35220642
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:23 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!

Nou je hebt hem gepost is het niet ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 februari 2006 @ 14:35:15 #183
693 ChOas
pi_35220796
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou je hebt hem gepost is het niet ?
Yup

Ik zal weer rustig slapen vanavond
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_35247042
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste rudeonline,

je OP vind ik briljant ! (ik moest echt lachen om je creativiteit en het mooie jasje)
Voor het slotje verwijs ik je naar de beslissing die een paar blz terug gevallen is na het nogmaals opmaken van de balans.

Ik ga hier verder niet over in discussie, voor (lange) discussies verwijs ik je tijdelijk door naar mijn medemod.
Gisteren is men redelijk heftig met mijn buik in de weer geweest (doel van de artsen was mij gisteren laten bevallen), dit is uiteindelijk niet doorgegaan wegens complicaties.
Er staat voor woensdag een geplande keizersnede omdat zoals de situatie nu is een gewone bevalling er echt niet meer inzit. Wel is het zo dat mijn buik nog steeds rommelt en behoorlijk pijn doet. Door de activiteit van gisteren bestaat er dus een kans dat mijn lichaam alsnog wel een bevalling probeert uit te voeren. In dat geval zal ik een spoedkeizersnee krijgen.
---> er bestaat dus een kans dat ik vanmiddag of morgen ineens een paar dagen wegval.

Tip: stel je vragen via de mail, want hier in feedback is het wel uitgemolken en zoals gisteren ook duidelijk is gemaakt.. het is niet de bedoeling feedback hier verder nog voor te gebruiken.
Ik kan je niet garanderen dat mijn medemod wel zin heeft in de discussie, maar dat laat ik aan hemzelf over
Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?
pi_35248916
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen?
Zucht
pi_35249554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?
In ONZ zullen ze er voorlopig vooralsnog geen bezwaren tegen hebben, me dunkt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_35249678
dit is niet nodig.
Degene die denkt na te moeten schoppen (en helemaal de mensen die zelf medeverantwoordelijk zijn aan het gedwongen slotje), mag gebukt voor mij gaan staan...

Rude, ik je ideeën anders dan gerelateerd aan de lichtsnelheid zijn vanzelfsprekend wel welkom. (mits ze niet over koken gaan natuurlijk, dan verwijs ik je door naar cul ).

De lichtsnelheidstopics... geen idee, ik heb geen zicht op andere subfora.
Je zou het in GC kunnen proberen ?
Vraag het daar.
Sir Winston Churchill
  zondag 19 februari 2006 @ 14:15:32 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_35253501
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef Mirage het volgende:
dit is niet nodig.
Degene die denkt na te moeten schoppen (en helemaal de mensen die zelf medeverantwoordelijk zijn aan het gedwongen slotje), mag gebukt voor mij gaan staan...

Rude, ik je ideeën anders dan gerelateerd aan de lichtsnelheid zijn vanzelfsprekend wel welkom. (mits ze niet over koken gaan natuurlijk, dan verwijs ik je door naar cul ).

De lichtsnelheidstopics... geen idee, ik heb geen zicht op andere subfora.
Je zou het in GC kunnen proberen ?
Vraag het daar.
Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar gesloten
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_35253573
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar gesloten
Topic voetbal is niet leuk, mijn advies is dus in feedback te vragen of je een poging mag wagen.
Sir Winston Churchill
pi_35254107
Tja, dat is al bekend. Ieder topic wat ik daar begin gaat meteen op slot. Ik heb al eens gevraagd waar die F en L voor staan. Maar die slaan op de filosofie en levenbeschouwing van de moderators daar, eigen ideeen zijn niet welkom. Vandaar dat ik hier was beland. Grappig dat m'n grootste fan ( A tuin-hek) me wel blijft volgen..
pi_35282400
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *

Voor de duidelijkheid dus....

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Sir Winston Churchill
pi_35282827
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Hey......ben je nou nog niet bevallen?
pi_35298396
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:

niet nodig...

volgend onderwerp !!

Waar staat Truth eigenlijk voor?
  maandag 20 februari 2006 @ 19:24:14 #195
693 ChOas
pi_35298470
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:

[..]

"Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare."

Als ik de index moet geloven

[Stephen Roberts]
pi_35298670
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Voor C&H en na WFL
Sir Winston Churchill
pi_35298689
En als ik vraag wat zich afspeelt voorbij de grens van het universum dan gaan mijn topic's dicht?
( of is dat het onverklaarbare? )
  maandag 20 februari 2006 @ 21:02:50 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_35303139
Waarom wordt mijn post hier weggehaalt terwijl waar ik op inging er nog wel staat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_35303262
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom wordt mijn post hier weggehaalt terwijl waar ik op inging er nog wel staat?
omdat ook daar weer op ingegaan werd etc etc... herhaling van iets dat al dagen afgekapt wordt.. trapjes na... en ik ergens de grens heb getrokken.
Sir Winston Churchill
pi_35303311
Edit die post dan met de reden van de edit erbij. Zo blijft het gissen voor ons.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')