Kijk hier eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:14 schreef CarDani het volgende:
Hoe plaats ik een foto in mijn berichten?
Beste rudeonline,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef rudeonline het volgende:
Waar slaat het op dat mijn topic's allemaal worden dichtgegooid? Laat dan op z'n minst mijn lichtsnelheid topic open. Dan mag iedereen daar vrijblijvend op reageren.
Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:30 schreef CarDani het volgende:
Ja, volgens mij doe ik het goed, maar ik krijg geen plaatje te zien.
Heeejjjjjjquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je plaatje écht véél te groot is of dat de site doorlinken niet toestaat.
Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had me het lazarus op die post getikt, en dan zal ik 'm posten ook!
Yupquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou je hebt hem gepost is het niet ?
Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beste rudeonline,
je OP vind ik briljant ! (ik moest echt lachen om je creativiteit en het mooie jasje)
Voor het slotje verwijs ik je naar de beslissing die een paar blz terug gevallen is na het nogmaals opmaken van de balans.
Ik ga hier verder niet over in discussie, voor (lange) discussies verwijs ik je tijdelijk door naar mijn medemod.
Gisteren is men redelijk heftig met mijn buik in de weer geweest (doel van de artsen was mij gisteren laten bevallen), dit is uiteindelijk niet doorgegaan wegens complicaties.
Er staat voor woensdag een geplande keizersnede omdat zoals de situatie nu is een gewone bevalling er echt niet meer inzit. Wel is het zo dat mijn buik nog steeds rommelt en behoorlijk pijn doet. Door de activiteit van gisteren bestaat er dus een kans dat mijn lichaam alsnog wel een bevalling probeert uit te voeren. In dat geval zal ik een spoedkeizersnee krijgen.
---> er bestaat dus een kans dat ik vanmiddag of morgen ineens een paar dagen wegval.
Tip: stel je vragen via de mail, want hier in feedback is het wel uitgemolken en zoals gisteren ook duidelijk is gemaakt.. het is niet de bedoeling feedback hier verder nog voor te gebruiken.
Ik kan je niet garanderen dat mijn medemod wel zin heeft in de discussie, maar dat laat ik aan hemzelf over
Zuchtquote:Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen?
In ONZ zullen ze er voorlopig vooralsnog geen bezwaren tegen hebben, me dunkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:36 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Vertel mij dan even waar ik nog wel een topic mag openen? Stoor ik jou met mijn ideeen?
Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar geslotenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef Mirage het volgende:
dit is niet nodig.
Degene die denkt na te moeten schoppen (en helemaal de mensen die zelf medeverantwoordelijk zijn aan het gedwongen slotje), mag gebukt voor mij gaan staan...
![]()
Rude, ik je ideeën anders dan gerelateerd aan de lichtsnelheid zijn vanzelfsprekend wel welkom. (mits ze niet over koken gaan natuurlijk, dan verwijs ik je door naar cul ).
De lichtsnelheidstopics... geen idee, ik heb geen zicht op andere subfora.
Je zou het in GC kunnen proberen ?
Vraag het daar.
Topic voetbal is niet leuk, mijn advies is dus in feedback te vragen of je een poging mag wagen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan wordtie vast weer naar WFL geschopt en daar gesloten
Hey......ben je nou nog niet bevallen?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *
Voor de duidelijkheid dus....
niet nodig...
volgend onderwerp !!
Waar staat Truth eigenlijk voor?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
*dovemansoren.... paar keer delete...........mopper..... *
Voor de duidelijkheid dus....
niet nodig...
volgend onderwerp !!
"Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare."quote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Waar staat Truth eigenlijk voor?
Voor C&H en na WFLquote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Waar staat Truth eigenlijk voor?
omdat ook daar weer op ingegaan werd etc etc... herhaling van iets dat al dagen afgekapt wordt.. trapjes na... en ik ergens de grens heb getrokken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom wordt mijn post hier weggehaalt terwijl waar ik op inging er nog wel staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |