abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35194694
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

als ik niet in slaap val kijk ik wel ja
had ik je al verteld dat ik woensdag weer.....?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35194757
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik niet Ik kijk zelden tv, king of queens kijk ik wel als serie. Vaak blijf ik online en ga ik het laatste half uur ff bijkomen op de bank. En dan vang ik niets meer op wat er gebeurt op tv.

Films kijken heb ik ook het geduld niet voor. Ben soms ongeduldig ook. Een film gaat me soms te langzaam, dan wil ik dat het verhaal sneller gaat. Dan wil ik meer informatie en informatie sneller tot me nemen.
Dat had ik 'vroegah' ook, maar de laatste tijd heb ik te weinig energie (dah)
Staya Erusa hoef jij zeker ook niet een paar keer te bekijken? Want je hebt alle info al meteen bij de eerste keer in 1 keer opgeslokt?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:07:49 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194849
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad ook goede bacterien

Misschien omdat ze daar al het afval op straat gooien Dat heb ik heel lang geleden op tv gezien, toen ook zo'n virus bezig was. Dat het daar gewoon rotzooi is. Dat ze het niet zo nauw nemen met hygiene.
ik ga het maandag gewoon es vragen aan een collega, er lopen hier hordes microbiologen rond nml
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:11:43 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194969
ik ga er vandoor, nog even een kort overlegje met Baas en dan lekker naar huis
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:17:55 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195224
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat had ik 'vroegah' ook, maar de laatste tijd heb ik te weinig energie (dah)
Staya Erusa hoef jij zeker ook niet een paar keer te bekijken? Want je hebt alle info al meteen bij de eerste keer in 1 keer opgeslokt?

Tis lastig als je alles in 1 keer doet opslokken. Het is misschien zelfs gulzigheid te noemen. Te gulzig zijn in het leven, zonder spullen en eten nodig te hebben. Puur gulzig zijn in het opvangen en beleven van alles. Te weinig energie is dan weer de het andere uiterste, zo heeft alles een uiterste. Alsof het leven soms alleen maar bestaat uit uitersten. En dan moet je net in het midden kunnen blijven, tegen de grens van het uiterste aanzitten is niet altijd even prettig. Dat is hier in mijn geval een kwestie van leren omgaan met die uitersten en het leven.

Heb me de bril opgezet, ik draag rond de namiddag een bril inplaats van contactlenzen. Voelt ontspannender aan en ik lijk wel beter te zien nu

Staya Erusa ken ik niet, nog nooit van gehoord.

Ik ga dus een level lager nu Kijken of ik dan wat rustiger ben met het opvangen. Ik wil geen 100 stappen vooruit leven want dan mis ik 99 stappen die misschien ook belangrijk kunnen zijn. Zit soms in een stroomversnelling dus

En zo heb ik straks zelfs een afstandsbediening misschien, als ik beter weet om te schakelen Een denkbeeldige afstandsbediening waarmee ik de stemming kan bepalen dus. Ben ik een beetje uitvinder Alleen valt er weinig geld mee te verdienen.

Over die uitersten, ik was ff tijdens een sigaret aan het denken over het verschil tussen teveel energie hebben en te weinig energie hebben. Als ik dus teveel energie heb en gulzig ga leven dan slok ik alles op, en daarna ontstaat soms een moment van levensmoeheid. Helemaal uitputten van alles dat erin zit, zodat er geen energie meer overblijft. Te weinig doseren. Ik kreeg net weer zo'n gevoel van, ik heb het hele leven al gehad en dan ben ik levensmoe. Maar dan moet ik weer energie toevoegen als het ware zodat het weer in balans komt.

Ik schrijf dit dan op omdat ik het voor mezelf duidelijk wil hebben. Hoe ik yingyang bereik ook. Hoe ik balans krijg en in balans blijf

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-02-2006 17:31:46 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:22:21 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195392
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga er vandoor, nog even een kort overlegje met Baas en dan lekker naar huis
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:22:47 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195410
Mirage zal wel niet meer online komen of wel

Of komt ze straks ons op de hoogte stellen nog

Dat weet niemand natuurlijk.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:32:37 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35197802
ik zei toch dat ze vandaag der beebje uit ging poepen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:01 #259
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35198095
Maar Mirage krijgt dus een kind van een andere Fok!ker?! Wat leuk!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:57 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35198130
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Maar Mirage krijgt dus een kind van een andere Fok!ker?! Wat leuk!!!!
ja van OverSight
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:43:35 #261
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35198153
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja van OverSight
Awwww how cute.

Zou ze nog aan het zijn?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:49:02 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35198348
denk het... zo ff lekker fitnessen
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:10:56 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199059
Ik weet niet hoe lang zoiets duurt in het ziekenhuis. Het kind ter wereld brengen weet ik niet eens hoe lang dat kan duren. Met alle dingen die eromheen gebeuren. En dan heb je nog de kennismaking met je pasgeboren baby

Ik denk niet dat je meteen naar huis gaat nadat het gebeurt is. Tis toch een eenmalige bijzondere gebeurtenis.

Misschien komt ze vanavond nog langs Of moet je in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Ik weet er niets vanaf dus

Volgens mij ga je toch niet direct na huis Tis toch geen lopende band werk daar in het ziekenhuis of wel

De baby zal sowieso een tijdje daar in het ziekenhuis blijven toch
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:14:48 #264
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35199204
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet niet hoe lang zoiets duurt in het ziekenhuis. Het kind ter wereld brengen weet ik niet eens hoe lang dat kan duren. Met alle dingen die eromheen gebeuren. En dan heb je nog de kennismaking met je pasgeboren baby

Ik denk niet dat je meteen naar huis gaat nadat het gebeurt is. Tis toch een eenmalige bijzondere gebeurtenis.

Misschien komt ze vanavond nog langs Of moet je in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Ik weet er niets vanaf dus

Volgens mij ga je toch niet direct na huis Tis toch geen lopende band werk daar in het ziekenhuis of wel

De baby zal sowieso een tijdje daar in het ziekenhuis blijven toch
Het is gebruikelijk dat de moeder nog een nachtje in het ziekenhuis blijft.

Hoe lang zoiets duurt varieert enorm trouwens.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:24:48 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199538
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Het is gebruikelijk dat de moeder nog een nachtje in het ziekenhuis blijft.

Hoe lang zoiets duurt varieert enorm trouwens.
En het kind

Ik weet van mezelf dat ik een paar weken in de coveuse heb moeten liggen in het ziekenhuis, ademhalingsproblemen tijdens de bevalling. Kantje boord was het hier, helemaal blauw door zuurstofgebrek. Maar dat weet ik dus via mijn moeder, kan het me zelf niet meer herinneren

Volgens mij gaan ze toch voor de zekerheid het kind langer daar houden of niet Omdat het nog kwetsbaar is? Maar dan vraag ik me af hoe het gaat bij een soepele bevalling, hoe lang het kind nog in het ziekenhuis moet blijven.

Dus morgen is Mirage weer aanwezig Kan ik het haar vragen. Of anders Nokwanda, die heeft er ook wel verstand van

Hopelijk dus. Maar het is een sterke die Mirage dus die is er morgen wel Denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:32:31 #266
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35199781
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En het kind

Ik weet van mezelf dat ik een paar weken in de coveuse heb moeten liggen in het ziekenhuis, ademhalingsproblemen tijdens de bevalling. Kantje boord was het hier, helemaal blauw door zuurstofgebrek. Maar dat weet ik dus via mijn moeder, kan het me zelf niet meer herinneren

Volgens mij gaan ze toch voor de zekerheid het kind langer daar houden of niet Omdat het nog kwetsbaar is? Maar dan vraag ik me af hoe het gaat bij een soepele bevalling, hoe lang het kind nog in het ziekenhuis moet blijven.

Dus morgen is Mirage weer aanwezig Kan ik het haar vragen. Of anders Nokwanda, die heeft er ook wel verstand van

Hopelijk dus. Maar het is een sterke die Mirage dus die is er morgen wel Denk ik.
Bij een soepele bevalling mag het kind meteen de volgende ochtend mee.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:36:41 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199894
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Bij een soepele bevalling mag het kind meteen de volgende ochtend mee.
Weet ik dat ook weer

Dus eigenlijk is zo'n bevalling behoorlijk vlot te noemen als het vlot gaat. Dat het van de vlotte gaat en dat het kind meteen kan leven hier. Kan vreemd klinken dat ik zo ff beredeneer maar toch vind ik het bijzonder dat het kind meteen de dag erna mee naar huis gaat

Eerst maanden in de baarmoeder en daarna in de echte wereld, los van de navelstreng en nog meer. In de echte ruimte. En dat zonder schock of wat dan ook.

Een baby is al sterk bij geboorte een beetje

Alleen het huilen heb je nog Maar dat hoort er bij.

Waarom huilen baby's zoveel eigenlijk? Kunnen ze niet wennen ergens aan Zijn ze bang Angstig

Ik wil alles weten dus. Misschien domme vragen en is het logisch ook.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:45:10 #268
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200146
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een baby is al sterk bij geboorte een beetje

Alleen het huilen heb je nog Maar dat hoort er bij.

Waarom huilen baby's zoveel eigenlijk? Kunnen ze niet wennen ergens aan Zijn ze bang Angstig

Ik wil alles weten dus. Misschien domme vragen en is het logisch ook.
Huilen is in het begin gewoon instinctief volgens mij. Baby's huilen wanneer een situatie ze niet bevalt en als ze het naar hun zin hebben zijn ze stil en bezig met indrukken te verwerken (te leren dus). Zodra de situatie in hun nadeel verandert (ze krijgen het koud, ze krijgen honger, enz.) doen ze het enige dat ze kunnen: huilen. Over de rest hebben ze geen controle. Naderhand leren baby's dat huilen in hun voordeel werkt (ze krijgen een deken, of melk, enz.) en dan wordt huilen een communicatiemiddel. Maar in eerste instantie dus een soort instinctieve reactie, zo van "ik kan niet praten, ik kan niet goed bewegen, ik kan nog niet eens goed zien... dan ga ik maar schreeuwen". Volgens mij dan.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:48:45 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35200264
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Huilen is in het begin gewoon instinctief volgens mij. Baby's huilen wanneer een situatie ze niet bevalt en als ze het naar hun zin hebben zijn ze stil en bezig met indrukken te verwerken (te leren dus). Zodra de situatie in hun nadeel verandert (ze krijgen het koud, ze krijgen honger, enz.) doen ze het enige dat ze kunnen: huilen. Over de rest hebben ze geen controle. Naderhand leren baby's dat huilen in hun voordeel werkt (ze krijgen een deken, of melk, enz.) en dan wordt huilen een communicatiemiddel. Maar in eerste instantie dus een soort instinctieve reactie, zo van "ik kan niet praten, ik kan niet goed bewegen, ik kan nog niet eens goed zien... dan ga ik maar schreeuwen". Volgens mij dan.

Volgens mij ook. Als de situatie niet past en als ze niet tevreden zijn. Dan gaan ze huilen. Erg logisch achteraf maar ik was al bezig met een andere theorie. Huilen zonder reden dus. Huilen omdat ze angstig zijn om iets. Zoals angst ook kan bestaan zonder echte reden. Angst zomaar.

Maar dat van niet kunnen praten speelt misschien ook mee, dat huilen een manier is van uitdrukken. Ze kunnen niet vertellen wat ze denken, dus gaan ze huilen. Dat het huilen misschien praten is soms? Dat huilen een kreet is van woorden die niet bestaan. Dat ze het leren uitdrukken nog niet onder de knie hebben. Dat ze dus ook de wereld niet kunnen bevatten en vewerken zoals jij zegt. Dat het allemaal teveel is die grote wereld.

En daarna komt.. 'Dada dada doe doe "

vrijdag 17 februari 2006 @ 19:55:07 #270
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200482
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Als de situatie niet past en als ze niet tevreden zijn. Dan gaan ze huilen. Erg logisch achteraf maar ik was al bezig met een andere theorie. Huilen zonder reden dus. Huilen omdat ze angstig zijn om iets. Zoals angst ook kan bestaan zonder echte reden. Angst zomaar.

Maar dat van niet kunnen praten speelt misschien ook mee, dat huilen een manier is van uitdrukken. Ze kunnen niet vertellen wat ze denken, dus gaan ze huilen. Dat het huilen misschien praten is soms? Dat huilen een kreet is van woorden die niet bestaan. Dat ze het leren uitdrukken nog niet onder de knie hebben. Dat ze dus ook de wereld niet kunnen bevatten en vewerken zoals jij zegt. Dat het allemaal teveel is die grote wereld.

En daarna komt.. 'Dada dada doe doe "

Communiceren is feitelijk: een verandering teweegbrengen in je omgeving. Baby's kunnen nog super weinig, maar kunnen wel heeeeel veel waarnemen (zo leren ze ook), net als "echte mensen" ( ). Dus dat huilen horen ze van zichzelf en dan denken ze "jeetje, wat een lawaai is dat! Als dit niet werkt om deze netelige positie waarin ik zit te veranderen, dan weet ik het ook niet meer hoor!" Want ze kunnen verder niets.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:05:18 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35200839
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Communiceren is feitelijk: een verandering teweegbrengen in je omgeving. Baby's kunnen nog super weinig, maar kunnen wel heeeeel veel waarnemen (zo leren ze ook), net als "echte mensen" ( ). Dus dat huilen horen ze van zichzelf en dan denken ze "jeetje, wat een lawaai is dat! Als dit niet werkt om deze netelige positie waarin ik zit te veranderen, dan weet ik het ook niet meer hoor!" Want ze kunnen verder niets.

Ze kunnen weinig veranderen in het begin inderdaad, en misschien willen ze meteen veranderen. Misschien willen ze meteen zelfstandiger zijn. Dat ze gewoon balen dat ze niets kunnen aanvangen met het bestaan ook. Ik zou ook huilen als ik totaal geen invloed heb op mijn leven, als ik gewoon niets kan. Ik huil nooit maar ik zou janken als ik gebonden was, niet gebonden, ik zou janken als ik niet weet hoe..maar ik weet niet hoe dat zit nu, de situatie niet zelf kunnen bepalen dus ook, ik zou het uitschreeuwen

Heb net mijn dagelijkse sigaar gepakt Ik rook dus iedere dag 1 of 2 sigaren. Sigaretten rook ik buiten, sigaren rook ik binnen. Sigaren-lucht valt mee. Dat kan lekker ruiken zelfs.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:06:29 #272
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200885
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ze kunnen weinig veranderen in het begin inderdaad, en misschien willen ze meteen veranderen. Misschien willen ze meteen zelfstandiger zijn. Dat ze gewoon balen dat ze niets kunnen aanvangen met het bestaan ook. Ik zou ook huilen als ik totaal geen invloed heb op mijn leven, als ik gewoon niets kan. Ik huil nooit maar ik zou janken als ik gebonden was, ik zou het uitschreeuwen

Heb net mijn dagelijkse sigaar gepakt Ik rook dus iedere dag 1 of 2 sigaren. Sigaretten rook ik buiten, sigaren rook ik binnen. Sigaren-lucht valt mee. Dat kan lekker ruiken zelfs.
Een soort wierrook zeg maar!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:07:15 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35200919
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:06 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Een soort wierrook zeg maar!
Een gezellige lucht komt van sigaren af. Sigaretten ruiken niet gezellig. De lucht van sigaren zijn niet goed in woorden uit te leggen bij mij. Maar het heeft iets vertrouwelijks. Ik voel me ook vertrouwd als ik een sigaar rook

Wierrook ga ik binnenkort weer gebruiken. Hele tijd wierrook aangestoken en nu al 4 jaar niet meer.

Ik zit weer in mijn nopjes nu. Ik ben heel te noemen, ik voel me soms gebroken en dan zeg ik soms dat ik mezelf wil afbreken maar ik breek mezelf af om dingen te kraken die niet thuis horen in mijn leven.

En ik ga maar door en door. En ik typ steeds sneller en sneller
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:08:41 #274
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200963
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een gezellige lucht komt van sigaren af. Sigaretten ruiken niet gezellig. De lucht van sigaren zijn niet goed in woorden uit te leggen bij mij. Maar het heeft iets vertrouwelijks. Ik voel me ook vertrouwd als ik een sigaar rook

Wierrook ga ik binnenkort weer gebruiken. Hele tijd wierrook aangestoken en nu al 4 jaar niet meer.
Wat ook heerlijk is, is een open haard met dennennaalden erin
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:10:35 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35201019
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wat ook heerlijk is, is een open haard met dennennaalden erin
Heb ik nog nooit meegemaakt wat je nu zegt. Open haard ben ik niet vertrouwd mee. Maar een open haard lijkt me wel wat. Alleen de inbeelding die ik maak van een open haard nu. Het huis wordt dan anders. Het geeft een bepaalde sfeer. De vlammen dus ook, ik vind vlammen van vuur een bepaalde sfeer geven Wederom een vertrouwde sfeer. De vlammen van vuur hebben een bepaalde manier van uitdrukking geven. Kan het niet anders zeggen maar ik kan daar rustig van worden en misschien zelfs geinspireerd door raken in het gevoel.

Hoe dennennaalden ruiken in het vuur weet ik niet dus. Weet wel hoe dennennaalden zo ruiken zonder vuur maar verbrande dennennaalden ken ik niet.

Over vuur ff. Vlammen van vuur, dat heeft bij mij sowieso een bepaalde uitwerking. Het hele vuur ook. Vuur is apart te noemen

Het enige nadelige van vuur is als ik me verbrand eraan. Maar dan moet ik maar oppassen ermee. Vuur moet je voorzichtig mee zijn. Maar het is prachtig.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:17:11 #276
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35201245
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit meegemaakt wat je nu zegt. Open haard ben ik niet vertrouwd mee. Maar een open haard lijkt me wel wat. Alleen de inbeelding die ik maak van een open haard nu. Het huis wordt dan anders. Het geeft een bepaalde sfeer. De vlammen dus ook, ik vind vlammen van vuur een bepaalde sfeer geven Wederom een vertrouwde sfeer. De vlammen van vuur hebben een bepaalde manier van uitdrukking geven. Kan het niet anders zeggen maar ik kan daar rustig van worden en misschien zelfs geinspireerd door raken in het gevoel.

Hoe dennennaalden ruiken in het vuur weet ik niet dus. Weet wel hoe dennennaalden zo ruiken zonder vuur maar verbrande dennennaalden ken ik niet.

Over vuur ff. Vlammen van vuur, dat heeft bij mij sowieso een bepaalde uitwerking. Het hele vuur ook. Vuur is apart te noemen

Het enige nadelige van vuur is als ik me verbrand eraan. Maar dan moet ik maar oppassen ermee. Vuur moet je voorzichtig mee zijn. Maar het is prachtig.
Klopt. Een kampvuur is het best. Daar kan ik uren naar kijken.
pi_35201646
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef draculettetje het volgende:
hallo!

hier weer eens bericht van mij! Zo 1x per dag achter pjoeter en moet nu haast maken ook nog want eigenlijk heb ik bezoek nu dus een echte update komt nog!

@ barra dank ook lieve jij
@ mirage nog steeds heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes
@nokje duim voor je maandag of dinsdag
@ vamp heb jij al wat "beter" nieuws??? bel je later op deze dag

voor allen
Hallo lieve zoessie....

eerst maar even uitzoeken hoe hoog die ziektewet uitkering zou gaan worden, hoe lang die door zou kunnen lopen en of er daarna eventueel srake kan zijn van een ww uitkering.....

iemand een beetje verstand van dat soort zaken?

En anders als de donder op zoek naar thuiswerk!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35201656
Jeuj Nok!!!
Klinkt veelbelovend!
pi_35201668
Go Mirage!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:44:36 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35202160
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Klopt. Een kampvuur is het best. Daar kan ik uren naar kijken.

Alsof het vuur van het kampvuur je innerlijke vuur doet opwekken een beetje.

Ik denk dus dat een mens een soort denkbeeldig vuur heeft branden, en door naar het "echte" vuur te kijken, raakt het vuur inwendig kalm. Dat vuur zorgt voor ontspanning omdat het vuur in de mens een partner vindt als het ware.

Kan vreemd klinken maar ik denk soms dat ik in lichter-laaie sta

Dat vuur staat voor de mens. Dat het bestaan staat voor vuur ook. Dat het allemaal vuur is. Puur vuur. Dat we aan het branden zijn allemaal.

Burn-out Het vuur raakt uitgeblust. Burn-out klinkt nu ook erg logisch in mijn oren als begrip en ziekte. Of kwaal
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:45:08 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35202176
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Alsof het vuur van het kampvuur je innerlijke vuur doet opwekken een beetje.

Ik denk dus dat een mens een soort denkbeeldig vuur heeft branden, en door naar het "echte" vuur te kijken, raakt het vuur inwendig kalm. Dat vuur zorgt voor ontspanning omdat het vuur in de mens een partner vindt als het ware.

Kan vreemd klinken maar ik denk soms dat ik in lichter-laaie sta
Leuke theorie!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:50:28 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35202316
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Leuke theorie!

Ik vond geen andere foto over vuur via google images. Af en toe voeg ik graag een plaatje in. Om een beeld te krijgen van het vuur, dit plaatje nu dus.

Vuur is toch ook een element of niet? Net zoals water en licht? En aarde. Of is water geen element? Of is licht een onderdeel van vuur? De zon bestaat uit vuur dus licht is vuur

Wat zijn de 4 elementen ook alweer?

Lucht erbij toch

En zonder lucht geen vuur of niet?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:53:29 #283
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35202378
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik vond geen andere foto over vuur via google images. Af en toe voeg ik graag een plaatje in. Om een beeld te krijgen van het vuur, dit plaatje nu dus.

Vuur is toch ook een element of niet? Net zoals water en licht? En aarde. Of is water geen element? Of is licht een onderdeel van vuur? De zon bestaat uit vuur dus licht is vuur

Wat zijn de 4 elementen ook alweer?
Aarde water vuur en lucht.
En liefde, als je The Fifth Element en natuurlijk Captain Planet moet geloven.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:57:13 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35202478
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:53 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Uit vuur ontstaat liefde, of ontstaat passie uit vuur

Heb 70 procent van the beatles collectie binnen. 5 GB aan beatles. Vraag me af hoeveel verschillende nummers dat zijn. Hebben ze echt 5 GB aan verschillende nummers gemaakt ? Of zitten er veel live cd's tussen

Uit water ontstaat ook ijs. En water dooft het vuur. En de mens bestaat voor een groot gedeelte uit water. Waar het vuur zit binnen de mens vraag ik me af. Wat stookt onze energie Waar is onze kachel te vinden Waar zit onze oven In de maag En is voedsel onze ....bron.......hoe noem je hetgeen waar je mee doet stoken
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:58:49 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35202521
Ik stel veel vragen maar ik wil ff duidelijkheid.

De wijze is niet degeen die alle antwoorden heeft, de wijze is degeen die geen vragen meer heeft. Een uitspraak die ik ooit tegen kwam. Ik wil dus wijs worden Ik wil gewoon weten hoe de vork in de steel zit zoals ze dat altijd zeggen.

vrijdag 17 februari 2006 @ 21:26:22 #286
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35203333
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:53 schreef Zhenar het volgende:

[..]

LOL

net terug van trainen ook nog ff lekker gekickboxed

ben alleen niet meer zo soepel
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:10:14 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35204680
Laat je masseren door je vriendin

Ik zat net ff in onzin en ik kreeg de hele bende over mijn nek, heb me weten te verdedigen goed. En dat doet goed. Geen enkel mens mag boven mij staan. Net zoals ik niet boven anderen mag staan. Maar zodra anderen boven mij proberen te staan moet ik zorgen dat ik weer gelijkwaardig wordt aan die anderen, ik bedoel dus ook te zeggen. Je mag je nooit onder anderen plaatsen, en als anderen proberen zich boven jou te plaatsen, dan moet je zorgen dat je weer gelijkwaardig bent. En soms moet je dan vanzelf jezelf boven die ander plaatsen.

Een machtsspelletje is het soms, maar het is gewoon een spel. Mensen die willen imponeren die moet je op de plek wijzen. Dan is het niet eens een machtspelletje gedaan door mij maar door hen. En als je in de verdediging gaat dan is dat logisch te noemen ook.

Ging nog over vrienden en wat vrienden voorstellen en ik kom dan tot de conclusie dat vrienden niet te vertrouwen zijn uit ervaring. In ieder geval dat je niet altijd kunt bouwen op vrienden. En dat het niet gaat om het woord vriend, maar de inhoud van de vriendschap.

En nu stop ik ff.

Moet ff nog vermelden dat ze in onzin, dit forum idioot vinden. Wij zijn gekken en wij kloppen niet. We zijn gestoord en nog meer. Een persoon in onzin had het er zelfs over om een invasie te plegen

Laat maar komen denk ik dan. Een invasie van 5 mensen zeker. Wat willen ze overnemen Willen ze van the thruth onzin maken?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:13:01 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35204762
Ahja...een ding nog. Een FP moderator beweerde dat ze in het admin en mod forum beweren dat ik de gordijnen de hele dag dicht heb en opgesloten zit. Dat ze speculeren over hoe ik leef. Zou dat het geval zijn dan ben ik dus niet blij ermee.

Ik vraag dus straks ook ff aan Mirage of zulke beweringen de ronde doen achter de schermen. Dat ze users zwart maken ook. Doen ze dat, dan is dat dus niet goed. Niet dat ik meteen wegga als dat gebeurt maar dan twijfel ik wel of ik hier op de plek ben.

Maar eerst Mirage of Iteejer vragen. Kan me niet voorstellen dat ze zo handelen. Heb altijd het idee gehad dat ze je waarderen als gebruiker als je normaal gedrag vertoond.

Ik weet ook niet hoe de discussie loopt achter de schermen maar users bespreken op persoonlijk leven zou niet mogen gebeuren en zwart maken ongegrond al helemaal niet.

Kan klinken dat ik het hier serieus neem maar ik neem het dus soms serieus omdat ik hier bezig ben met iets.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:00:11 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35206222
The prodigy staat op nu
pi_35206485
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ahja...een ding nog. Een FP moderator beweerde dat ze in het admin en mod forum beweren dat ik de gordijnen de hele dag dicht heb en opgesloten zit. Dat ze speculeren over hoe ik leef. Zou dat het geval zijn dan ben ik dus niet blij ermee.

Ik vraag dus straks ook ff aan Mirage of zulke beweringen de ronde doen achter de schermen. Dat ze users zwart maken ook. Doen ze dat, dan is dat dus niet goed. Niet dat ik meteen wegga als dat gebeurt maar dan twijfel ik wel of ik hier op de plek ben.

Maar eerst Mirage of Iteejer vragen. Kan me niet voorstellen dat ze zo handelen. Heb altijd het idee gehad dat ze je waarderen als gebruiker als je normaal gedrag vertoond.

Ik weet ook niet hoe de discussie loopt achter de schermen maar users bespreken op persoonlijk leven zou niet mogen gebeuren en zwart maken ongegrond al helemaal niet.

Kan klinken dat ik het hier serieus neem maar ik neem het dus soms serieus omdat ik hier bezig ben met iets.
Je zit weer in je hok zie ik.

Brave jongen.
Graag op anoniem
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:10:06 #291
19194 Oversight
◢◤
pi_35206513
weer thuis, nog geen baby......

ondanks verzoek van mirage om 'm er ter plekke en desnoods zónder verdoving uit te halen....

gelukkig vond de dokter dat niet goed.

niet dat ze zich makkelijk heeft laten overtuigen hoor,.....

de arme man werd roder dan de patiente...... maar hield knap stand, hulde!

Nu is ze dus weer even thuis en ben IK de dichtstbijzijnde mogelijkheid voor haar om zich op af te reageren, als de wereld weer even hélemaal niet aardig en gewoon gemeen is......

owwwww god.....

maar het hoort erbij en ik hou van d'r,.... dus ik zet gewoon onze oudste zoon voor m'n neus als ze "uitbarst" danwel "thermonuclear" gedrag vertoont,....

Dát kalmeert haar meestal wel.

Steun mij hier,.... ik heb het nodig!

zó.

Nou ff serieus, ze mag vanaaf nog even niet achter de pc.... morgen komt ze zelf misschien wel even vertellen hoe het gaat....

◢◤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:11:42 #292
19194 Oversight
◢◤
pi_35206569
En allemaal LIEV doen pottedikkie,... niet rellen als ze er even niet is.....

Dan mist ze alle leuke dingen....
◢◤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:19:45 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35206813
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef Mainport het volgende:

[..]

Je zit weer in je hok zie ik.

Brave jongen.
Stalker

Jij bent mijn werknemer

Dus ga werken
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:23:01 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35206930
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:11 schreef Oversight het volgende:
En allemaal LIEV doen pottedikkie,... niet rellen als ze er even niet is.....

Dan mist ze alle leuke dingen....
Doe de groeten aan Mirage Zodra je haar weer ziet dus.

Leuk is het inderdaad als mensen tevergeefs aan het flamen zijn. Als het flamen de innerlijke vlam voedt Ik bedoel, ik lach me soms kapot

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-02-2006 23:38:06 ]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:29:16 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35207115
Ik ga zo weg...genoeg gezegd...genoeg gedaan. Slapen zometeen. Morgen nieuwe dag en dan pak ik de draad weer op.

En uiteindelijk ga ik richting het einddoel Wat het doel ook moge zijn.

Oversight.......tot ziens

Ik heb er ff genoeg van maar geef de moed niet op. Zelfs in bed ga ik door, zelfs in mijn dromen ga ik door.......

There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killed

pi_35207518
ik zeg....
bel een ambulance
Pak een breinaald
Prik wat vliezen door
en racen maar............
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:47:01 #297
19194 Oversight
◢◤
pi_35207700
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:41 schreef vamperotica het volgende:
ik zeg....
bel een ambulance
Pak een breinaald
Prik wat vliezen door
en racen maar............
breng dr ff op ideen wil je ?
◢◤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:48:08 #298
19194 Oversight
◢◤
pi_35207742
en meneertje ligt pomptiedomptiedom lekker onderuit met z'n rug boven en niet eens tegen de weg naar buiten......
◢◤
  vrijdag 17 februari 2006 @ 23:49:15 #299
19194 Oversight
◢◤
pi_35207783
hoofd in dr ribbenkast, billetjes op dr bekken, en benen schuin omhoog de andere ribbenkast ib....
◢◤
pi_35207829
die ligt er lekker voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')