abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:52:04 #241
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194241
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:50 schreef nokwanda het volgende:
Mir nog niet terug?....
Spannend
Nope. Misschien ligt ze op dit moment wel te bevallen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:53:33 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35194298
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Is er een aanleiding voor? Ga anders iets doen wat je afleidt, of 'adem het uit' ?
Een gevoel dat ik los moet laten inderdaad, een of andere beknelling was het, en dat komt gewoon vanzelf naar voren soms. Alsof het uit het niets bestaat, alsof ik niet los genoeg ben als het ware.

Maar in 1 keer probleemloos zijn kan ook niet, ik ben op de juiste weg maar er zijn nog altijd errors hier in mijn leventje Ik steek wel die tong uit met die smiley maar goed, je hoeft het probleem niet serieus aan te pakken als er een probleem is.

Zodra ik 1 klein probleem opmerk dan wil ik er wat aan doen dus, ik kan ook niet zomaar doorgaan zonder het probleem aan te pakken. Heb tijden wel zo geleefd, zomaar met de problemen blijven rondlopen en dat werkt niet. Zodra 1 probleem aan het daglicht komt, is het gewoon het beste om direct het probleem aan te pakken omdat her probleem dan nog vers is.

Is een probleem nog vers, dan is het makkelijker uit te roeien

Wordt een klein probleem niet uitgeroeid, dan is dat vanzelf fout, dan blijft het erin zitten. Maar dat is zo logisch als 1 +1 =2.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:53:55 #243
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194322
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nee, je kunt ze maar beter niet aanraken. Toch vraag ik me af waar zo'n griep ineens vandaan komt, maar dat zal wel niet te verklaren zijn. Griep bij mensen ontstaat ook zomaar. Ziektes ontstaan zomaar.

Was ff tijdens het roken alles aan het laten bezinken, soms moet ik alles laten bezinken om weer tot de orde van de dag te komen. Dan vraag ik me soms af waar een bepaald gevoel vandaan komt, of ik misschien foute manier heb van handelen of denken of wat dan ook. Of ik misschien teveel bezig ben met verklaringen willen zoeken. Hoewel het net prettig aanvoelde dus het leek goed te zijn.

En dat weer buiten Helemaal grijs en regenachtig
nouja, het is een virus, en die hebben een heel lang leven..en kunnen nog muteren ook, de Spaanse Griep in 1918? kwam ook van vogels af.

Hoe virussen zelf onstaan weet ik niet
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:55:47 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35194414
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:53 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nouja, het is een virus, en die hebben een heel lang leven..en kunnen nog muteren ook, de Spaanse Griep in 1918? kwam ook van vogels af.

Hoe virussen zelf onstaan weet ik niet
Virussen zitten meestal in de lucht geloof ik. Dat de lucht bacterien bevat als het ware. Maar dan kun je weer afvragen waar al die bacterien vandaan komen. Sowieso bevat de lucht altijd bacterien, in ieder geval zit in de lucht leven, en misschien ontwikkeld dat leven binnen de lucht soms een nieuw leven. Misschien leeft de lucht wel door al die bacterien. En dat er af en toe een virus geboren wordt. Dat het werderom bij het leven hoort.

Foutje van God misschien? Misschien heeft God niet steriel gehandeld of iets dergelijks. Anders had dat niet mogen gebeuren. Dus God heeft een beetje half werk geleverd. Of kon hij niet alles voorzien

Ik wil dus ook zeggen, wat heeft het virus voor een nut? Ik denk altijd dat iets nut moet hebben, dat het bestaansrecht nut moet hebben ook. En wat is dan het nut van een dodelijk virus De populatie in stand houden? Overbevolking tegengaan Dat vind ik zwakke excuses.

Ik ga zo muziek luisteren, mezelf oppeppen
pi_35194549
Wie kijkt er ook naar A Haunting en naar The Ghost Whisperer? En vanavond heb je weer Medium op Net 5 geloof ik. Beetje saai soms maar wel met een hoog realiteits gehalte. Vind ik dan
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:00:38 #246
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_35194586
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef vamperotica het volgende:
waar is iedereen?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:00:46 #247
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194596
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Virussen zitten meestal in de lucht geloof ik. Dat de lucht bacterien bevat als het ware. Maar dan kun je weer afvragen waar al die bacterien vandaan komen. Sowieso bevat de lucht altijd bacterien. Misschien leeft de lucht wel door al die bacterien. En dat er af en toe een virus geboren wordt. Dat het werderom bij het leven hoort.

Foutje van God misschien? Misschien heeft God niet steriel gehandeld of iets dergelijks. Anders had dat niet mogen gebeuren. Dus God heeft een beetje half werk geleverd. Of kon hij niet alles voorzien

Ik ga zo muziek luisteren, mezelf oppeppen
ach, bacterien kunnen natuurlijk ook heel nuttig zijn. Zonder bacterien zou je je eten niet eens kunnen verteren, of denk aan antibiotica.

Ik heb trouwens wel eens gelezen dat veel (griep) virussen uit Azie komen, geen idee waarom.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:01:22 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35194620
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wie kijkt er ook naar A Haunting en naar The Ghost Whisperer? En vanavond heb je weer Medium op Net 5 geloof ik. Beetje saai soms maar wel met een hoog realiteits gehalte. Vind ik dan
Ik niet Ik kijk zelden tv, king of queens kijk ik wel als serie. Vaak blijf ik online en ga ik het laatste half uur ff bijkomen op de bank. En dan vang ik niets meer op wat er gebeurt op tv.

Films kijken heb ik ook het geduld niet voor. Ben soms ongeduldig ook. Een film gaat me soms te langzaam, dan wil ik dat het verhaal sneller gaat. Dan wil ik meer informatie en informatie sneller tot me nemen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:02:37 #249
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194668
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
als ik niet in slaap val kijk ik wel ja
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:03:20 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35194693
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ach, bacterien kunnen natuurlijk ook heel nuttig zijn. Zonder bacterien zou je je eten niet eens kunnen verteren, of denk aan antibiotica.

Ik heb trouwens wel eens gelezen dat veel (griep) virussen uit Azie komen, geen idee waarom.
Je hebt inderdaad ook goede bacterien

Misschien omdat ze daar al het afval op straat gooien Dat heb ik heel lang geleden op tv gezien, toen ook zo'n virus bezig was. Dat het daar gewoon rotzooi is. Dat ze het niet zo nauw nemen met hygiene.
pi_35194694
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

als ik niet in slaap val kijk ik wel ja
had ik je al verteld dat ik woensdag weer.....?
pi_35194757
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik niet Ik kijk zelden tv, king of queens kijk ik wel als serie. Vaak blijf ik online en ga ik het laatste half uur ff bijkomen op de bank. En dan vang ik niets meer op wat er gebeurt op tv.

Films kijken heb ik ook het geduld niet voor. Ben soms ongeduldig ook. Een film gaat me soms te langzaam, dan wil ik dat het verhaal sneller gaat. Dan wil ik meer informatie en informatie sneller tot me nemen.
Dat had ik 'vroegah' ook, maar de laatste tijd heb ik te weinig energie (dah)
Staya Erusa hoef jij zeker ook niet een paar keer te bekijken? Want je hebt alle info al meteen bij de eerste keer in 1 keer opgeslokt?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:07:49 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194849
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad ook goede bacterien

Misschien omdat ze daar al het afval op straat gooien Dat heb ik heel lang geleden op tv gezien, toen ook zo'n virus bezig was. Dat het daar gewoon rotzooi is. Dat ze het niet zo nauw nemen met hygiene.
ik ga het maandag gewoon es vragen aan een collega, er lopen hier hordes microbiologen rond nml
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:11:43 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35194969
ik ga er vandoor, nog even een kort overlegje met Baas en dan lekker naar huis
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:17:55 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195224
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dat had ik 'vroegah' ook, maar de laatste tijd heb ik te weinig energie (dah)
Staya Erusa hoef jij zeker ook niet een paar keer te bekijken? Want je hebt alle info al meteen bij de eerste keer in 1 keer opgeslokt?

Tis lastig als je alles in 1 keer doet opslokken. Het is misschien zelfs gulzigheid te noemen. Te gulzig zijn in het leven, zonder spullen en eten nodig te hebben. Puur gulzig zijn in het opvangen en beleven van alles. Te weinig energie is dan weer de het andere uiterste, zo heeft alles een uiterste. Alsof het leven soms alleen maar bestaat uit uitersten. En dan moet je net in het midden kunnen blijven, tegen de grens van het uiterste aanzitten is niet altijd even prettig. Dat is hier in mijn geval een kwestie van leren omgaan met die uitersten en het leven.

Heb me de bril opgezet, ik draag rond de namiddag een bril inplaats van contactlenzen. Voelt ontspannender aan en ik lijk wel beter te zien nu

Staya Erusa ken ik niet, nog nooit van gehoord.

Ik ga dus een level lager nu Kijken of ik dan wat rustiger ben met het opvangen. Ik wil geen 100 stappen vooruit leven want dan mis ik 99 stappen die misschien ook belangrijk kunnen zijn. Zit soms in een stroomversnelling dus

En zo heb ik straks zelfs een afstandsbediening misschien, als ik beter weet om te schakelen Een denkbeeldige afstandsbediening waarmee ik de stemming kan bepalen dus. Ben ik een beetje uitvinder Alleen valt er weinig geld mee te verdienen.

Over die uitersten, ik was ff tijdens een sigaret aan het denken over het verschil tussen teveel energie hebben en te weinig energie hebben. Als ik dus teveel energie heb en gulzig ga leven dan slok ik alles op, en daarna ontstaat soms een moment van levensmoeheid. Helemaal uitputten van alles dat erin zit, zodat er geen energie meer overblijft. Te weinig doseren. Ik kreeg net weer zo'n gevoel van, ik heb het hele leven al gehad en dan ben ik levensmoe. Maar dan moet ik weer energie toevoegen als het ware zodat het weer in balans komt.

Ik schrijf dit dan op omdat ik het voor mezelf duidelijk wil hebben. Hoe ik yingyang bereik ook. Hoe ik balans krijg en in balans blijf

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-02-2006 17:31:46 ]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:22:21 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195392
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga er vandoor, nog even een kort overlegje met Baas en dan lekker naar huis
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:22:47 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35195410
Mirage zal wel niet meer online komen of wel

Of komt ze straks ons op de hoogte stellen nog

Dat weet niemand natuurlijk.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:32:37 #258
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35197802
ik zei toch dat ze vandaag der beebje uit ging poepen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:01 #259
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35198095
Maar Mirage krijgt dus een kind van een andere Fok!ker?! Wat leuk!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:57 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35198130
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef Zhenar het volgende:
Maar Mirage krijgt dus een kind van een andere Fok!ker?! Wat leuk!!!!
ja van OverSight
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:43:35 #261
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35198153
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja van OverSight
Awwww how cute.

Zou ze nog aan het zijn?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:49:02 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35198348
denk het... zo ff lekker fitnessen
stay frosty
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:10:56 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199059
Ik weet niet hoe lang zoiets duurt in het ziekenhuis. Het kind ter wereld brengen weet ik niet eens hoe lang dat kan duren. Met alle dingen die eromheen gebeuren. En dan heb je nog de kennismaking met je pasgeboren baby

Ik denk niet dat je meteen naar huis gaat nadat het gebeurt is. Tis toch een eenmalige bijzondere gebeurtenis.

Misschien komt ze vanavond nog langs Of moet je in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Ik weet er niets vanaf dus

Volgens mij ga je toch niet direct na huis Tis toch geen lopende band werk daar in het ziekenhuis of wel

De baby zal sowieso een tijdje daar in het ziekenhuis blijven toch
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:14:48 #264
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35199204
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet niet hoe lang zoiets duurt in het ziekenhuis. Het kind ter wereld brengen weet ik niet eens hoe lang dat kan duren. Met alle dingen die eromheen gebeuren. En dan heb je nog de kennismaking met je pasgeboren baby

Ik denk niet dat je meteen naar huis gaat nadat het gebeurt is. Tis toch een eenmalige bijzondere gebeurtenis.

Misschien komt ze vanavond nog langs Of moet je in het ziekenhuis blijven na de bevalling? Ik weet er niets vanaf dus

Volgens mij ga je toch niet direct na huis Tis toch geen lopende band werk daar in het ziekenhuis of wel

De baby zal sowieso een tijdje daar in het ziekenhuis blijven toch
Het is gebruikelijk dat de moeder nog een nachtje in het ziekenhuis blijft.

Hoe lang zoiets duurt varieert enorm trouwens.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:24:48 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199538
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Het is gebruikelijk dat de moeder nog een nachtje in het ziekenhuis blijft.

Hoe lang zoiets duurt varieert enorm trouwens.
En het kind

Ik weet van mezelf dat ik een paar weken in de coveuse heb moeten liggen in het ziekenhuis, ademhalingsproblemen tijdens de bevalling. Kantje boord was het hier, helemaal blauw door zuurstofgebrek. Maar dat weet ik dus via mijn moeder, kan het me zelf niet meer herinneren

Volgens mij gaan ze toch voor de zekerheid het kind langer daar houden of niet Omdat het nog kwetsbaar is? Maar dan vraag ik me af hoe het gaat bij een soepele bevalling, hoe lang het kind nog in het ziekenhuis moet blijven.

Dus morgen is Mirage weer aanwezig Kan ik het haar vragen. Of anders Nokwanda, die heeft er ook wel verstand van

Hopelijk dus. Maar het is een sterke die Mirage dus die is er morgen wel Denk ik.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:32:31 #266
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35199781
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En het kind

Ik weet van mezelf dat ik een paar weken in de coveuse heb moeten liggen in het ziekenhuis, ademhalingsproblemen tijdens de bevalling. Kantje boord was het hier, helemaal blauw door zuurstofgebrek. Maar dat weet ik dus via mijn moeder, kan het me zelf niet meer herinneren

Volgens mij gaan ze toch voor de zekerheid het kind langer daar houden of niet Omdat het nog kwetsbaar is? Maar dan vraag ik me af hoe het gaat bij een soepele bevalling, hoe lang het kind nog in het ziekenhuis moet blijven.

Dus morgen is Mirage weer aanwezig Kan ik het haar vragen. Of anders Nokwanda, die heeft er ook wel verstand van

Hopelijk dus. Maar het is een sterke die Mirage dus die is er morgen wel Denk ik.
Bij een soepele bevalling mag het kind meteen de volgende ochtend mee.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:36:41 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35199894
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Bij een soepele bevalling mag het kind meteen de volgende ochtend mee.
Weet ik dat ook weer

Dus eigenlijk is zo'n bevalling behoorlijk vlot te noemen als het vlot gaat. Dat het van de vlotte gaat en dat het kind meteen kan leven hier. Kan vreemd klinken dat ik zo ff beredeneer maar toch vind ik het bijzonder dat het kind meteen de dag erna mee naar huis gaat

Eerst maanden in de baarmoeder en daarna in de echte wereld, los van de navelstreng en nog meer. In de echte ruimte. En dat zonder schock of wat dan ook.

Een baby is al sterk bij geboorte een beetje

Alleen het huilen heb je nog Maar dat hoort er bij.

Waarom huilen baby's zoveel eigenlijk? Kunnen ze niet wennen ergens aan Zijn ze bang Angstig

Ik wil alles weten dus. Misschien domme vragen en is het logisch ook.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:45:10 #268
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200146
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een baby is al sterk bij geboorte een beetje

Alleen het huilen heb je nog Maar dat hoort er bij.

Waarom huilen baby's zoveel eigenlijk? Kunnen ze niet wennen ergens aan Zijn ze bang Angstig

Ik wil alles weten dus. Misschien domme vragen en is het logisch ook.
Huilen is in het begin gewoon instinctief volgens mij. Baby's huilen wanneer een situatie ze niet bevalt en als ze het naar hun zin hebben zijn ze stil en bezig met indrukken te verwerken (te leren dus). Zodra de situatie in hun nadeel verandert (ze krijgen het koud, ze krijgen honger, enz.) doen ze het enige dat ze kunnen: huilen. Over de rest hebben ze geen controle. Naderhand leren baby's dat huilen in hun voordeel werkt (ze krijgen een deken, of melk, enz.) en dan wordt huilen een communicatiemiddel. Maar in eerste instantie dus een soort instinctieve reactie, zo van "ik kan niet praten, ik kan niet goed bewegen, ik kan nog niet eens goed zien... dan ga ik maar schreeuwen". Volgens mij dan.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:48:45 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35200264
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Huilen is in het begin gewoon instinctief volgens mij. Baby's huilen wanneer een situatie ze niet bevalt en als ze het naar hun zin hebben zijn ze stil en bezig met indrukken te verwerken (te leren dus). Zodra de situatie in hun nadeel verandert (ze krijgen het koud, ze krijgen honger, enz.) doen ze het enige dat ze kunnen: huilen. Over de rest hebben ze geen controle. Naderhand leren baby's dat huilen in hun voordeel werkt (ze krijgen een deken, of melk, enz.) en dan wordt huilen een communicatiemiddel. Maar in eerste instantie dus een soort instinctieve reactie, zo van "ik kan niet praten, ik kan niet goed bewegen, ik kan nog niet eens goed zien... dan ga ik maar schreeuwen". Volgens mij dan.

Volgens mij ook. Als de situatie niet past en als ze niet tevreden zijn. Dan gaan ze huilen. Erg logisch achteraf maar ik was al bezig met een andere theorie. Huilen zonder reden dus. Huilen omdat ze angstig zijn om iets. Zoals angst ook kan bestaan zonder echte reden. Angst zomaar.

Maar dat van niet kunnen praten speelt misschien ook mee, dat huilen een manier is van uitdrukken. Ze kunnen niet vertellen wat ze denken, dus gaan ze huilen. Dat het huilen misschien praten is soms? Dat huilen een kreet is van woorden die niet bestaan. Dat ze het leren uitdrukken nog niet onder de knie hebben. Dat ze dus ook de wereld niet kunnen bevatten en vewerken zoals jij zegt. Dat het allemaal teveel is die grote wereld.

En daarna komt.. 'Dada dada doe doe "

vrijdag 17 februari 2006 @ 19:55:07 #270
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35200482
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Als de situatie niet past en als ze niet tevreden zijn. Dan gaan ze huilen. Erg logisch achteraf maar ik was al bezig met een andere theorie. Huilen zonder reden dus. Huilen omdat ze angstig zijn om iets. Zoals angst ook kan bestaan zonder echte reden. Angst zomaar.

Maar dat van niet kunnen praten speelt misschien ook mee, dat huilen een manier is van uitdrukken. Ze kunnen niet vertellen wat ze denken, dus gaan ze huilen. Dat het huilen misschien praten is soms? Dat huilen een kreet is van woorden die niet bestaan. Dat ze het leren uitdrukken nog niet onder de knie hebben. Dat ze dus ook de wereld niet kunnen bevatten en vewerken zoals jij zegt. Dat het allemaal teveel is die grote wereld.

En daarna komt.. 'Dada dada doe doe "

Communiceren is feitelijk: een verandering teweegbrengen in je omgeving. Baby's kunnen nog super weinig, maar kunnen wel heeeeel veel waarnemen (zo leren ze ook), net als "echte mensen" ( ). Dus dat huilen horen ze van zichzelf en dan denken ze "jeetje, wat een lawaai is dat! Als dit niet werkt om deze netelige positie waarin ik zit te veranderen, dan weet ik het ook niet meer hoor!" Want ze kunnen verder niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')