Sterkte!!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Oversight het volgende:
Nú met mirage naar ziekenhuis, proberen baby eruit te halen.......
![]()
![]()
![]()
Doei !
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Oversight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Doei !
We denken aan jullie!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Oversight het volgende:
![]()
![]()
![]()
Doei !
lekker toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe gaat het hier![]()
Ik zat net even te bedenken, ik ben letterlijk en figuurlijk 'alleen maar' aan het fokken![]()
Ik ga vaker naar buiten om te roken dus ik zit niet in fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe gaat het hier![]()
Ik zat net even te bedenken, ik ben letterlijk en figuurlijk 'alleen maar' aan het fokken![]()
Ik moet gelijk denken aan dat liedje, Time is on my side...yes it is..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
...................
15:00 alweer, tijd gaat redelijk snel maar nog altijd is de tijd niet met me. De tijd staat niet aan mijn kant, de tijd werkt niet mee, of werk ik niet mee met de tijd
Vliegen doet de tijd nog steeds niet hier, het gaat nog altijd niet zoals het hoort. Maar hoe dat komt weet ik niet. Het heeft ook te maken met hoe bewust ik ben nu, misschien ben ik me wel te bewust van het leven dat ik daarom de dag niet voorbij zie gaan zoals het hoort. Maar 16:14 is aardig gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken aan dat liedje, Time is on my side...yes it is..
Maar hier vliegt de dag ook voorbij.
ik was woensdag avond in kampenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, ff heel wat anders; ik las net dat er in de Flevopolder en bij Kampen dode zwanen zijn gevonden, er wordt nu onderzoek gedaan of ze idd met H5N1 besmet zijn. Zwanen schijnen extra vatbaar voor het virus te zijn. Ik voer al bijna 2 maanden iedere dag een paartje zwanen als ik van mijn werk naar het station fiets, ik meen zelfs dat ze me al herkennen, eentje at zelfs uit mijn hand gister![]()
Volgens een collega kan ik dat maar beter niet meer doen![]()
Ik vrees het ergste, qua vogelgriep dus![]()
Klopt, is van de Rolling Stonesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vliegen doet de tijd nog steeds niet hier, het gaat nog altijd niet zoals het hoort. Maar hoe dat komt weet ik niet. Het heeft ook te maken met hoe bewust ik ben nu, misschien ben ik me wel te bewust van het leven dat ik daarom de dag niet voorbij zie gaan zoals het hoort. Maar 16:14 is aardig gedaanEn tis maar een tijdstip.
Rolling stones is dat lied vanTime Time Time, is on my side, yes it is
Dat de tijd niet snel genoeg gaat kan ook komen doordat ik meer afwisseling moet aanbrengen in het leven. Meer zaken toevoegen misschien. Dat de tijd meer gevuld wordt zodat de tijd explodeert
zolang je niet met dooie kippen hebt gespeeld zal het wel loslopen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was woensdag avond in kampen![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal nog niets gedronken, ik neem me wel een biertje straks maar ik voel me gewoon de hele dag aanschoten zoals ik zei.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Dromenvanger, hoe lang ben jij alweer aan het drinken vandaag?![]()
Yep, en niet teveel stil staan in het leven, go with the flow inderdaad. Sta je teveel stil in het leven dan stopt de tijd ook met tikken. En de tijd moet denk ik lekker vloeiend gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt, is van de Rolling Stones![]()
Tijd gaat vooral snel als je datgene wat je doet prettig om te doen vindt. Go with the flow, zeg maar.
gelukkigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zolang je niet met dooie kippen hebt gespeeld zal het wel loslopen hoor![]()
zet je help assistant ervoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep, en niet teveel stil staan in het leven, go with the flow inderdaad. Sta je teveel stil in het leven dan stopt de tijd ook met tikken. En de tijd moet denk ik lekker vloeiend gaan
Ik neem me ook altijd voor om zo min mogelijk op de klok te kijken. Dat klokje van windows rechts-onder irriteert me dus ook nu.
toch vind ik het wel een beetje eng hoor, de vogelgriep. Behalve al het leed wat het onder dieren veroorzaakt (ophokplicht bijvoorbeeld), als het moment komt dat het virus muteert en van mens tot mens overdraagbaar is zijn we het 'haasje'quote:
Misschien een goed ideequote:
ik ben in principe ook geen doemdenker, wat komt dat komt. Maar, nu het zo dicht bij komt vraag ik me dus idd af of ik mijn zwaantjes moet blijven voeren. Nouja, niet uit mijn hand maar meer denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien een goed idee![]()
Over de vogel-griep, ik geloof nooit in doem-scenario's. Dus ik maak me vanzelf niet druk. Als ik me druk ga maken heeft dat ook weinig tot geen zin. Ik bedoel dus, ik geloof niet in extreme rampen. Dan was die tsnumani een ramp maar goed, hoe ik daar tegenaan kijk weet ik ook niet. Die tsnumi is ook anders dan de vogelgriep.
Gewoon verre blijven van die zombie-zwaantjes!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben in principe ook geen doemdenker, wat komt dat komt. Maar, nu het zo dicht bij komt vraag ik me dus idd af of ik mijn zwaantjes moet blijven voeren. Nouja, niet uit mijn hand maar meer denk ik.
Is er een aanleiding voor? Ga anders iets doen wat je afleidt, of 'adem het uit' ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Begin onrustig te worden een beetje... zomaar ineens alsof er zaken niet in orde zijn een beetje. En dan moet ik dus op zoek naar de oorzaak van het probleem. Ergens zit een storing in het gevoel en het ervaren.
Dan is het niet eens verveling maar iets anders, als ik nu op vakantie zou gaan dan zou ik dat gevoel meenemen waarschijnlijk.
Maar ik zie het dan wel weer als uitdaging om iedere storing eruit proberen te halen zodat het niet meer voorkomt
Maar nu tijd voor sigaret, net ff gegeten en dat doet goed
maar dit zijn hele leuke zwanenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon verre blijven van die zombie-zwaantjes!![]()
Nee, je kunt ze maar beter niet aanraken. Toch vraag ik me af waar zo'n griep ineens vandaan komt, maar dat zal wel niet te verklaren zijn. Griep bij mensen ontstaat ook zomaar. Ziektes ontstaan zomaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ben in principe ook geen doemdenker, wat komt dat komt. Maar, nu het zo dicht bij komt vraag ik me dus idd af of ik mijn zwaantjes moet blijven voeren. Nouja, niet uit mijn hand maar meer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |