zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om nooit foto's van jezelf op wat voor wijze dan ook op internet te zetten, of een fotoboek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Adelante het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
omfg
we hebben een crimineel in v&a
Nu overdrijf je.... had hij geen pistool in handen gehad op de foto dan zou die ook nooit in telegraaf zijn gekomen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om nooit foto's van jezelf op wat voor wijze dan ook op internet te zetten, of een fotoboek.
laatst zijn er diverse fokdames op een sugababes site gezet. die hadden ook geen pistool in hun handen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu overdrijf je.... had hij geen pistool in handen gehad op de foto dan zou die ook nooit in telegraaf zijn gekomen...
En morgen sneeuw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:12 schreef Adelante het volgende:
Het wordt volgende week Lente: 10 graden
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat mijn 'kredietwaardigheid' betreft; vanmiddag komt er iemand om de processor in zijn systeem testen. Dus ik ben zo 'forthcoming' (typ ik dat goed?) als wat.
U hebt zonet een AMD 2500M gewonnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:09 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
![]()
En hij staat net weer nieuw op marktplaats met werking onbekend...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Je bedoelt jij ervan baalt dat ik jou 59 seconden voor 20:00 overbood en op deze manier geen kans gaf om mij te overbieden. Lieve ExtReMisT je had gewoon pech.
[..]
mooi.
Dan is deze situatie hierbijvoor mij afgedaan.
[..]
owh toch niet.![]()
Nee staat er niet in inderdaad zal ik het ff aanpassen voor je?
[..]
Nee dat ga ik je inderdaad niet vertellen.
[..]
Wedden voor een AMD XP2500-M van niet?
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laatquote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Het_Biertje het volgende:
weet je wat erger is; ElisaB heeft mijn adres
Morgen om 15:00 begint het bezoekersuur, kom je nog langs?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laat
doe me je adres ffquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:09 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
![]()
En hij staat net weer nieuw op marktplaats met werking onbekend...![]()
ik heb een rolluik muts! je ligt bij het verkeerde raam !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laat
Mag ik niet posten... Worden de modjes boosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
U hebt zonet een AMD 2500M gewonnen.![]()
Wel ff de link natuurlijk.![]()
ja idd, kwaliteitsmodjes als adelante komen hier jammer genoeg niet zo vaak.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:47 schreef woutabest het volgende:
het topic zakt nu wel erg snel weg, staat ook niet meer onderaan als er niets meer gezegd wordt![]()
![]()
![]()
weet je waar ik ook voor stem? die ongevraagde enquetesquote:
Welke dag is 't vandaag?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
weet je waar ik ook voor stem? die ongevraagde enquetes![]()
gelukkig is V&A hier helemaal vrij van!![]()
ach ik kom toch al bijna niet in onz, en daarnaast heb ik weekend vandaag dus die 48uur mogen wel.quote:
liever niet. maar de vaste sc voorman ligt ziek in bed na zijn tripje op de groningen meet.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef woutabest het volgende:
Is het een sport om SC-topics om zeep te helpen ofzo?
dat heeft dit topic niet nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef S1nn3rz het volgende:
waar blijven jouw foto's eigenlijk adelante
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!quote:
En dan huilend weer weggaan...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef S1nn3rz het volgende:
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!![]()
misschien enkel en alleen omdat adelante aan elke vinger 3 vrouwen kan krijgen en ze dus niet ziet staan.quote:
Ik ben voorzien, maar bedanktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef S1nn3rz het volgende:
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!![]()
dat is geen reden meer, dat maak ik elke dag al mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
misschien enkel en alleen omdat adelante aan elke vinger 3 vrouwen kan krijgen en ze dus niet ziet staan.![]()
jouw foto helpt dit topic er weer bovenopquote:
waarop?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw foto helpt dit topic er weer bovenop![]()
Lik mijnzijn penis.quote:
Sorry.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik trachtte die blauwe te beledigen
Fijn, zo!quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef SolidasRock het volgende:
Voorzien van wat? Namen willen we horen, fotos willen we zien...!!![]()
voorzien van vrouwelijk schoonquote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef Geqxon het volgende:
250, 131, 230?
quote:
En toen heb je er 400 ervoor betaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
niet verder vertellen natuurlijk![]()
heb trouwens 50 euro van deze tft afgeluld. Ook wel een prestatie opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |