Heb je ook nog geile bestellingen lopen? Dan kun je daar lekker over dromen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang van wel. Ik ga zo ook maar eens naar bed.
Alleen een russische bruid. En die is best geil ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je ook nog geile bestellingen lopen? Dan kun je daar lekker over dromen.![]()
mits eerstehandsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen een russische bruid. En die is best geil ja.
de newbies van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef guitarist.nl het volgende:
tvp
doe eens aardig woutabest, anders komt er helemaal niemand meer hierquote:
Yo Bier,quote:
Wat hamergek doet of fok, is dus verschillend met wat ik doe op marktplaats? goh.quote:
dus graag ff weghalen aub.quote:Doorverwijzen naar een advertentie op verkoopsites zoals Marktplaats: doorverwijzen naar een andere verkoopsite is niet toegestaan. Een foto 'hotlinken' mag wel, maar niet met een verwijzing naar de advertentie.
We hebben nu wel je mobiele nummerquote:
Nope dat niet, maar met jouw V&A verleden zou je moeten weten dat bieden op zo'n manier niet geapprecieerd wordt. Fok! is namelijk geen live veiling maar een forum. Je benadeelt zo de verkoper en eventuele andere kopers. Verder no hard feelingsquote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wat hamergek doet of fok, is dus verschillend met wat ik doe op marktplaats? goh.
-
Jij vond dus blijkbaar dat jij meer recht had op die processor dan elke andere user die jou overbood met 10 of 1 euro.... Pech heet dat volgensmij.
Toch jammer dat je op deze manier winst probeert te halen uit een product dat het misschien niet eens doet... Wat betreft het testen van de processor, daar staat niets over in de advertentie. Verder ga je me niet vertellen dat je die processor dan ook voor het huidige hoogste bod zal verkopen. Wedden dat je dan een nieuwe advertentie aanmaakt?quote:Wat mijn 'kredietwaardigheid' betreft; vanmiddag komt er iemand om de processor in zijn systeem testen. Dus ik ben zo 'forthcoming' (typ ik dat goed?) als wat.
Verder heb ik een onberispelijk 'V&A verleden ()' als het om verkopen en betalen gaat. Ik maak mij nergens druk om.
Ik voel me primaquote:Voel je je al wat beter?
Wordt dit de zondagrel?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk kijk, onze alcoholist begint fouten te maken.
Je moet toch wat op een zondagmiddagquote:
ik heb er tijd voor!quote:
Je bedoelt jij ervan baalt dat ik jou 59 seconden voor 20:00 overbood en op deze manier geen kans gaf om mij te overbieden. Lieve ExtReMisT je had gewoon pech.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
Nope dat niet, maar met jouw V&A verleden zou je moeten weten dat bieden op zo'n manier niet geapprecieerd wordt.
mooi.quote:Fok! is namelijk geen live veiling maar een forum. Je benadeelt zo de verkoper en eventuele andere kopers. Verder no hard feelings
owh toch niet.quote:Toch jammer dat je op deze manier winst probeert te halen uit een product dat het misschien niet eens doet... Wat betreft het testen van de processor, daar staat niets over in de advertentie.
Nee dat ga ik je inderdaad niet vertellen.quote:Verder ga je me niet vertellen dat je die processor dan ook voor het huidige hoogste bod zal verkopen.
Wedden voor een AMD XP2500-M van niet?quote:Wedden dat je dan een nieuwe advertentie aanmaakt?
ik ben ze kwijtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Arnold_fan het volgende:
Biertje, waarom doen de foto's van je auto het niet? Ik was zo nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |