weet je waar ik ook voor stem? die ongevraagde enquetesquote:
Welke dag is 't vandaag?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
weet je waar ik ook voor stem? die ongevraagde enquetes![]()
gelukkig is V&A hier helemaal vrij van!![]()
ach ik kom toch al bijna niet in onz, en daarnaast heb ik weekend vandaag dus die 48uur mogen wel.quote:
liever niet. maar de vaste sc voorman ligt ziek in bed na zijn tripje op de groningen meet.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef woutabest het volgende:
Is het een sport om SC-topics om zeep te helpen ofzo?
dat heeft dit topic niet nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef S1nn3rz het volgende:
waar blijven jouw foto's eigenlijk adelante
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!quote:
En dan huilend weer weggaan...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef S1nn3rz het volgende:
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!![]()
misschien enkel en alleen omdat adelante aan elke vinger 3 vrouwen kan krijgen en ze dus niet ziet staan.quote:
Ik ben voorzien, maar bedanktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef S1nn3rz het volgende:
stel je eens voor: al die mooie fokvrouwen die V&A komen bezoeken om enkel en alleen jouw foto te zien!![]()
dat is geen reden meer, dat maak ik elke dag al mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef S1nn3rz het volgende:
misschien enkel en alleen omdat adelante aan elke vinger 3 vrouwen kan krijgen en ze dus niet ziet staan.![]()
jouw foto helpt dit topic er weer bovenopquote:
waarop?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw foto helpt dit topic er weer bovenop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |