zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om nooit foto's van jezelf op wat voor wijze dan ook op internet te zetten, of een fotoboek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Adelante het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel)
omfg
we hebben een crimineel in v&a
Nu overdrijf je.... had hij geen pistool in handen gehad op de foto dan zou die ook nooit in telegraaf zijn gekomen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om nooit foto's van jezelf op wat voor wijze dan ook op internet te zetten, of een fotoboek.
laatst zijn er diverse fokdames op een sugababes site gezet. die hadden ook geen pistool in hun handen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu overdrijf je.... had hij geen pistool in handen gehad op de foto dan zou die ook nooit in telegraaf zijn gekomen...
En morgen sneeuw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:12 schreef Adelante het volgende:
Het wordt volgende week Lente: 10 graden
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat mijn 'kredietwaardigheid' betreft; vanmiddag komt er iemand om de processor in zijn systeem testen. Dus ik ben zo 'forthcoming' (typ ik dat goed?) als wat.
U hebt zonet een AMD 2500M gewonnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:09 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
![]()
En hij staat net weer nieuw op marktplaats met werking onbekend...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Je bedoelt jij ervan baalt dat ik jou 59 seconden voor 20:00 overbood en op deze manier geen kans gaf om mij te overbieden. Lieve ExtReMisT je had gewoon pech.
[..]
mooi.
Dan is deze situatie hierbijvoor mij afgedaan.
[..]
owh toch niet.![]()
Nee staat er niet in inderdaad zal ik het ff aanpassen voor je?
[..]
Nee dat ga ik je inderdaad niet vertellen.
[..]
Wedden voor een AMD XP2500-M van niet?
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laatquote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Het_Biertje het volgende:
weet je wat erger is; ElisaB heeft mijn adres
Morgen om 15:00 begint het bezoekersuur, kom je nog langs?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laat
doe me je adres ffquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:09 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
![]()
En hij staat net weer nieuw op marktplaats met werking onbekend...![]()
ik heb een rolluik muts! je ligt bij het verkeerde raam !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik lig elke avond in een bosje onder je slaapkamerraam, in de hoop dat je je eens zult uitkleden en je gordijntjes op een kiertje laat
Mag ik niet posten... Worden de modjes boosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
U hebt zonet een AMD 2500M gewonnen.![]()
Wel ff de link natuurlijk.![]()
ja idd, kwaliteitsmodjes als adelante komen hier jammer genoeg niet zo vaak.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:47 schreef woutabest het volgende:
het topic zakt nu wel erg snel weg, staat ook niet meer onderaan als er niets meer gezegd wordt![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |