Jamai brilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DIe is vet op een pak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch wel mijn favoriete bril....
Matrix Neo ....
Waar te koop in NL????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik raak die dingen altijd kwijt.![]()
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police geslooptquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te raken![]()
Gewoon zuinig doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef dady het volgende:
[..]
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police gesloopt![]()
Excuseer me.. niet gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef manou het volgende:
yo gecko18.....originele webicon heb je.............................ik heb dus dezelfde...en dus verander ik em maar...
Die matrixbril is idd wel erg mooi imo!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Die is wel tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef gecko18 het volgende:
Hoop dat ik hem goed plaats![]()
Post hier dus plaatjes van mooie zonnebrillen , en al je vragen erover
Ts begint ;
Zonnebril van Colin Farell in Miami Vice; iemand enig idee welke dat is?
plaatje :
[afbeelding]
9178/S.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:28 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Welk modelnummer is die Armani?
Thxquote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
mooie bril,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
Voor de pimp of course.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
waarom doe ik dit eigenlijk..
Nee nee, je weet heel goed dat ie van Cartier is en je 500 euro heeft gekost!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
[..]
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Maar welk typequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef manou het volgende:
miami vice 2006 heeft als sponser ray-ban dus die bril van colin zal wel een ray-ban zijn da, was vroeger ook altijd ray-ban dus...
*heeft ook een klein hoofdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef izzypizzy het volgende:
zonnebrillen staan me nooit...volgens mij is mn hoofd te klein ofzo...maar ik wil ook zo'n grote zonnebril a la nicole richie dragen!!!!![]()
Mohammed?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:55 schreef Gebleekte het volgende:
Lui, probleem:
Ik heb best dikke wenkbrauwen ( niet Nederlands )
Bron? Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef manou het volgende:
BINGO! het zijn brillen van sama het model van colin heet the Slam model <teminste dat zegt colin zelf...je weet t nooit
Haha , kon 'm zien aankomenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Extend het volgende:
[..]
Mohammed?
Geintje..
Ik heb ook donkere dikke wenkbrauwen en ik heb nog nooit echt een zonnebril gezien die mij goed past.. Komt ook omdat ik een raar hoofd er voor heb en men ogen de grootste attractie is voor meiden
Koop in iedengeval niets met een dik montuur, hierdoor lijkt het of je wenkbrauwen overlopen in je bril. waarschijnlijk wil je dat niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha , kon 'm zien aankomen![]()
maar ja hier precies 't zelfde dus. Maar geen zonnebril kunnen dragen is best klote![]()
Word upquote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef rucksichlos het volgende:
Oakley Square wire 2.0
[afbeelding]
jah ik ga zijn telefoonnummer natuurlijk niet geven!quote:
Ik geloof hetquote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef manou het volgende:
[..]
jah ik ga zijn telefoonnummer natuurlijk niet geven!
moet zeggen ik heb er niet goed naar gezocht op internet zijn wel ergveel sites waarop dit staat onderandere op de site van Sama zelf,dit merk heeft is erg veel films al brillen geleverd dussssss
Half Jacket XLJquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef SnowPatrol het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een fijne bril. Zit goed met sporten, in de auto, op straat. Aanrade !![]()
DIE IS VET. Die wil ik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef SnowPatrol het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een fijne bril. Zit goed met sporten, in de auto, op straat. Aanrade !![]()
ziet er goed uit, (maar moet wel bij je hoofd passen natuurlijk)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef RPD het volgende:
ik heb deze rayban predator gekregen voor mijn 18e verjaardag
[afbeelding]
hotwheelzzzzzzzzquote:
Harstikke leuk om Star Trekje mee te spelen, maar verder niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef Piej het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van? Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grensverleggende oogmode met uniek design
De Sunblade is een revolutionair nieuw product op het gebied van
oogmode. Een unieke verschijning met een eigentijds design. Een
product met karakter, waarvan de gedistingeerde vormen voor een
aërodynamische en eigenzinnige uitstraling zorgen.
Ook de werking van de Sunblade is grensverleggend. De Sunblade
biedt de ogen namelijk optimaal bescherming tegen intens zonlicht,
zonder het gezichtsveld te vervormen of te verstoren. Het is in basis
een frame met verstelbaar vizier, dat invallend licht blokkeert en zo
de ogen in de meest denkbare situaties beschermt.
De Sunblade: ingenieus in functie, vooruitstrevend in design.
waar heb e dees gekochtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
het ziet eruit dat je niet door het stukje heen kan kijken? lijkt me niet echt praktischquote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef Piej het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van? Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grensverleggende oogmode met uniek design
De Sunblade is een revolutionair nieuw product op het gebied van
oogmode. Een unieke verschijning met een eigentijds design. Een
product met karakter, waarvan de gedistingeerde vormen voor een
aërodynamische en eigenzinnige uitstraling zorgen.
Ook de werking van de Sunblade is grensverleggend. De Sunblade
biedt de ogen namelijk optimaal bescherming tegen intens zonlicht,
zonder het gezichtsveld te vervormen of te verstoren. Het is in basis
een frame met verstelbaar vizier, dat invallend licht blokkeert en zo
de ogen in de meest denkbare situaties beschermt.
De Sunblade: ingenieus in functie, vooruitstrevend in design.
De derde van onderen is mooi!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het eerste plaatje [afbeelding].
Het zijn allemaal zonnebrillen van het merk Police.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
De derde van onderen is mooi!
Welke is dat?
Dank jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal zonnebrillen van het merk Police.
En wat voor merk is dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef Kaizen het volgende:
Deze heb ik sinds vorige zomer, alleen met groene glazen.
[afbeelding]
coolsunglasses.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is er geen online zonnebrillen winkel in NL?anders kon ik me een beetje orienteren op prijzen ed.. kijken of dr nog iets leuks bijzat voor deze zomer
Sparen voor een zonnebrilquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef MM-22 het volgende:
[afbeelding]
Dat gaat em worden..Heb hem al ff getest, superlicht en superfijn, alleen nu nog ff de pegels bij elkaar sparen...![]()
heerlijke bril.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
Mooi model. Zelf heb ik ook een RayBan:
[afbeelding]
Mjah, heb em vandaag ff in het echt bekeken.. Maar die vrouw in die winkel had geen gepolariseerde versie van deze (is er wel), das wel weer jammer.. díe wou ik juist irl zienquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef men_in_red het volgende:
Wel een mooi model, maar ik houd niet van glazen met schroefjes erin.
mooi model dit, maar ik het probleem dat ik slechte ogen heb, (-7) kunnen hier gewoon zonnenbrilglazen op sterkte ingezet worden?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
[afbeelding]
doe dan de aviator zonder midden stuk, losse lenzen dus. ik vind die aan een stuk niet zo mooi... ga anders een naar de opticien, aviator is ray bans handelsmerk dus die zullen we wel hebben om te passen, anders even naar de markt of h&m voor een tacky kopietje, om te proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef CJV-Timo het volgende:
hey
weet iemand misschien hoe de aviator valt van ray-ban
[afbeelding]
ben van plan om hem te kopen maar heb niet echt bepaald een dikke kopwel in andere kleuren natuurlijk.
ooohquote:Op woensdag 5 april 2006 23:35 schreef manou het volgende:
ik heb em nog niet.....foto komt hopelijk snel
mja weet het niet echt vind opzich dat middenstuk wel anders omdat die gewone piloten brillen al wel veel verkocht worden. Diesel had vorig jaar ook een super mooie met zilvere spiegelreflex , maar zal binnenkort idd even bij de opticien binnenlopen en kijken hoe en wat.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef RPD het volgende:
[..]
doe dan de aviator zonder midden stuk, losse lenzen dus. ik vind die aan een stuk niet zo mooi... ga anders een naar de opticien, aviator is ray bans handelsmerk dus die zullen we wel hebben om te passen, anders even naar de markt of h&m voor een tacky kopietje, om te proberen
mja het is niet mijn zonnebril. Ik vind hem niet echt opspringen uit de rest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat vinden jullie van deze (ff inbeelden dat ie grijze glazen heeft)?
klikbaar voor een grote versie
prijs?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:44 schreef CJV-Timo het volgende:
nou vandaag ff de stad in geweest voor de aviator.
[afbeelding]
En nu hadden ze neit exact dit model wel eentje die hetzelfde zou zijn en die paste wel maar ja.
Ik sta nu dus voor de keuze wel of niet kopen terwijl ik hem helemaal niet opgehad heb...
wat te doen ?:P
lol dat is hun trademark zo'n beetjequote:
die Dior is unisexquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:02 schreef _Bo_ het volgende:
Ik vind deze wel vet:
[afbeelding]
Dior 245 euro
Weet alleen niet of deze nou voor mannen of vrouwen is..
In Elsevier mannenmode editie heb ik ook een paar mooie brillen gezien. Alleen kan ik die nergens vinden![]()
Dan heb ik het over die Ray-ban look-a-likes die hierboven staat.. Ik zal later wel ff een plaatje inscannen..
ik vind em meer vrouwelijk ogen als mannelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef BigB het volgende:
[..]
die Dior is unisex
http://unitedshades.com/product.asp?idmodel=playdior
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
[afbeelding]
mja wat noem je weinig onder de 120 heb ik hem echt nog neit gezien maar als ej wat tips hebt over hoe en waar graag. Ja een keer een goeie bril is ook wel investering en moet ook keertje kunnen denk ik.. Alleen ff wachten op geld van ib-groep en dan maar eens aanschaffenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:56 schreef TeazNutz het volgende:
Die rayban aviators kan je voor weinig scoren. Ik heb een hagelnieuwe gekocht, maar wel een small.
Die Large is geen gezicht.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef CJV-Timo het volgende:
http://www.sunwatch.nl/afb_db/18/1/3944.jpg
staat je heus wel.. mijn ouders dachten dat ik het eerst was.. :S zal wel op je lijken ofzo
pap, mam, wat DOEN JULLIEquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:34 schreef parselmouth het volgende:
Helemaal geen rotkop.
Ik vind grotere zonnebrillen leuk bij jongens, van die 70's modellen. Van die kleine 'snelle' (:r) modellen met knalblauwe kleuren enzo vind ik niks, da's leuk als je 8 bent.
Bij de H&M hebben ze in elk geval leuke grote zonnebrillen voor mannen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:14 schreef CJV-Timo het volgende:
wat een dode boelmja blijkt toch dat de zonnebril een wat rozige tint heeft maar wat vinden jullie daarvan man met beetje roze zonnebril moet dat kunnen of niet?
Die heb ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
[afbeelding]
ziet er strak uit, welk merk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef exec het volgende:
Deze ga ik denk ik aanschaffen voor deze zomer...
[afbeelding]
ga lekker daaro kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:55 schreef EsDe het volgende:
[..]
ziet er strak uit, welk merk?
* Esde moet ook snel een nieuwe zonnebril aanschaffen, vandaar![]()
![]()
Ziet er inderdaad goed uit, net zoals de 'Police' brillen die ook al eerder voorbij kwamen. Verder heeft Arnette ook wel een paar leuke modellen (AN4030C, AN3040, AN4062 en AN4059)quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef MM-22 het volgende:
[afbeelding]
Dat gaat em worden..Heb hem al ff getest, superlicht en superfijn, alleen nu nog ff de pegels bij elkaar sparen...![]()
Een Gucci.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:55 schreef EsDe het volgende:
[..]
ziet er strak uit, welk merk?
* Esde moet ook snel een nieuwe zonnebril aanschaffen, vandaar![]()
![]()
daar ben ik op gaan zittenquote:
Als ik in de auto zit en ik heb een hele felle zon recht in mijn gezicht, dan helpt een zonnebril echt wel. Ik heb namelijk al last van heel erg hard werkende ogen. Zet ik geen zonnebril op, dan moet ik daarbij ook nog eens heel erg gaan knijpen. Gevolg is dat ik moe word, koppijn krijg en mijn concentratie verlies. Zet ik een zonnebril op, dan heb ik daar vele malen minder last van.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:40 schreef haweij het volgende:
Bij mij gaat het ook prima zonder.
Denk dat het wel prima zonder gaat bij de meeste mensen.
Maar het is voor meer dan alleen maar zon tegenhouden.
Het is ook een kleding accesoires, je creeerd er een bepaalde uitstraling door.
Net als een cool horloge dragen terwijl het je geen biet boeit hoe laat het is.
Daarom zei ik ook dat de "meeste" hem niet nodig hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:44 schreef Robar het volgende:
[..]
...
Daarom heb ik bijvoorbeeld ook een bril om s'avonds mee auto te rijden.
Ik heb het niet nodig om beter te kunnen zien, alleen maar om mijn ogen niet moe te laten worden.
http://unitedshades.com/quote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Hippe dingen komen hier voorbij!
Heb zelf geen enorme zonnebril gekocht, maar gewoon een relatief kleine voor een zacht prijsje.
Ten eerste loopt half Nederland al met een bril ala Nicole Richie (en minstens de helft staat ie niet).
Maar ten tweede praat ik met mn gezicht (...) en heb daarom bewust gekozen voor een bril waarbij je mn wenkbrauwen nog kunt zien.
Verder heb ik nog even een vraagje, ben op zoek naar een zonnebril voor vriendlief (ookal wil ie er geen) maar vind t lastig om te zien wat een heren/dames bril is. Iemand een tip voor een website waar het duidelijk op staat?
Oja, en laat de url van RayBan maar zitten, zo'n dure bril voor iemand die er eigenlijk geen wil
RayBan is niet altijd duur hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Hippe dingen komen hier voorbij!
Heb zelf geen enorme zonnebril gekocht, maar gewoon een relatief kleine voor een zacht prijsje.
Ten eerste loopt half Nederland al met een bril ala Nicole Richie (en minstens de helft staat ie niet).
Maar ten tweede praat ik met mn gezicht (...) en heb daarom bewust gekozen voor een bril waarbij je mn wenkbrauwen nog kunt zien.
Verder heb ik nog even een vraagje, ben op zoek naar een zonnebril voor vriendlief (ookal wil ie er geen) maar vind t lastig om te zien wat een heren/dames bril is. Iemand een tip voor een website waar het duidelijk op staat?
Oja, en laat de url van RayBan maar zitten, zo'n dure bril voor iemand die er eigenlijk geen wil
Drivers glazen zijn extreem fijn tijdens autorijden, klinkt heel raar maar die vergroten het contrast en filteren gematigd het zonlicht waardoor je beter ziet wat waar is. Doordat ze niet gewoon lompweg zonlicht filteren zoals de meeste zonnebrillen zodat ze ook ontzettend fijn zijn tijdens het autorijden als het niet heel erg zonnig is. Ik heb ook een Serengeti met drivers glazen en tja tis gewoon vaagquote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef LoggedIn het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij drivers glazen? glazen die hun rijbewijs gehaald hebben?
De mijne kostte een tientjequote:Op maandag 12 juni 2006 11:00 schreef Robar het volgende:
[..]
RayBan is niet altijd duur hoor
Die van mij kostte normaal 110 euro, maar ik kreeg 40% korting waardoor hij nog maar 70 euro kostte, of is dat nog steeds te duur?
Ga je het dan weer wit typexen of wat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:14 schreef CJV-Timo het volgende:
wat een dode boelmja blijkt toch dat de zonnebril een wat rozige tint heeft maar wat vinden jullie daarvan man met beetje roze zonnebril moet dat kunnen of niet?
Tsja, het is maar wat je er voor over hebtquote:
Welnee joh, als een zonnebril goed gesteld wordt, dan blijft hij echt wel zitten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef LSS het volgende:
Die Oakleys he, blijven die wel op je harses zitten met die rechte pootjes? Het lijkt mij dat ze er zo vanaf schuiven.
Oakley blijft juist supergoed zittenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:41 schreef LSS het volgende:
Die Oakleys he, blijven die wel op je harses zitten met die rechte pootjes? Het lijkt mij dat ze er zo vanaf schuiven.
Dit is alleen maar omdat er dan optisch onzuiver glas in zit. Je ogen lukt het dan niet om goed 'scherp te stellen', wat resulteerd in hoofdpijn. Dit is vooral het geval met goedkope prulleria met kunststoffen glazen. Ook ik krijg hier hoofdpijn bij.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geen zonnebril, tis voor mij dan ook alleen maar omdat ik anders de hele dag met hoofdpijn rondloop.
Die serengeti, is dat een Alto? En zoja, heb je die in een winkel gekocht of op internet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef P.U.N.T het volgende:
Vandaag deze gekocht een Serengeti:
[afbeelding]
Voorheen al 2 oakleys gehad waar ik erg tevreden over ben, maar nu tijd voor een ander merk.
[afbeelding]
gast je bedoelt helemaal hip in 2005quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Ray Bans zijn weer helemaal in dit seizoen.
Kortom, ik ben hip.
Als je bril alleen voor de vakantie is, dan zou ik zeggen, loop eens langs de V&D.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:06 schreef JaWi het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede betaalbare zonnebril. Ga over een week voor 2 maanden naar Spanje, heb hem vooral op en bij het water nodig. Heb er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van
.
Waar kan ik het beste eens gaan kijken en aan wat voor prijs moet ik denken.
Het is wel met werken. Laten we zeggen dat ik hem zo'n 450 uur op hebquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je bril alleen voor de vakantie is, dan zou ik zeggen, loop eens langs de V&D.
Die heb ik ook. Alleen gaat die morgen alweer even terug, zit volgens mij een beschadiging op een van de glazen. Met het doekje dat erbij zat niet weg te krijgen, met een brillenpoetsdoekje ook niet. Ik dacht dat het misschien van het stickertje kwam, maar dan zou het veel makkelijker weg gaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Deze 2 weken geleden gehaald:
[afbeelding]
Rayban Highstreet 3198, maar dan in het black!
vind ik ook wel een mooie, beetje sportief 'toch in de mode, wat kostie en waar gehaald?quote:
welke glazen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:08 schreef Repeat het volgende:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc166/th_90746_rb3186_006_166lo.jpg]afbeelding][/URL]
heerlijke ray ban
Die is te vet gewoonquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef _martijn_ het volgende:
[afbeelding]
Deze, vintage all te way \o/
(Ray Ban Wayfarer)
Bij een goede particuliere opticien moet je deze brillen zeker kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef steve2003 het volgende:
ik zoek dit soort brillen ongeveer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wie weet waar ik in Nederland het meest kans maak om zoiets te vinden?
En ook, deze modellen vind ik allemaal zo zo, behalve die goude, die is echt lelijk, maar geen van alle vind ik ECHT tof zegmaar. wie weet een bril die een beetje dit idee heeft, maar wel echt echt leuk is??
een man met zon huge zonnebril?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef steve2003 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ook, deze modellen vind ik allemaal zo zo, behalve die goude, die is echt lelijk, maar geen van alle vind ik ECHT tof zegmaar. wie weet een bril die een beetje dit idee heeft, maar wel echt echt leuk is??
tenzij hij gay is!!! dan kan het weer wel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
een man met zon huge zonnebril?Imo is dat echt voor de dames
Koopgoot ( alleen dan boven tussen de We en de WTC-ingang) zit Optiek Artistiek. Daar hebben ze ook veel brillen. Zeker een aanrader.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef steve2003 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou, ben niet gay. Maar A. ik vindt ze best mooi. B. Ga naar Parijs, Milaan, waar dan ook, kom op de juiste plaatsen en je ziet iedereen ermee... Ook genoeg niet gay mannen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:00 schreef manou het volgende:
[..]
tenzij hij gay is!!! dan kan het weer wel!
Die brillen gaan een half seizoen meequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef steve2003 het volgende:
[..]
nou, ben niet gay. Maar A. ik vindt ze best mooi. B. Ga naar Parijs, Milaan, waar dan ook, kom op de juiste plaatsen en je ziet iedereen ermee... Ook genoeg niet gay mannen...
Maar wat is volgens jou dan een echte, modieuze "mannen" bril?
Daar heb je wellicht een puntquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die brillen gaan een half seizoen mee(Mits je het dus koopt om modieus te zijn wat als ik het goed aanvoel het idee achter het feit dat je zo een type bril zoekt is). En daarnaast ist afgrijselijk lelijk, maar das mijn mening
.
Er staan er ook wel een paar op: http://www.coolsunglasses.nl/quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:51 schreef steve2003 het volgende:
[..]
nou, ben niet gay. Maar A. ik vindt ze best mooi. B. Ga naar Parijs, Milaan, waar dan ook, kom op de juiste plaatsen en je ziet iedereen ermee... Ook genoeg niet gay mannen...
Maar wat is volgens jou dan een echte, modieuze "mannen" bril?
Not Foundquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:28 schreef Perfect-Stranger het volgende:
http://www.sugos.de/Arnette/Plastic/Swinger/New-Product
Omdat ik nog geen 1 Arnette voorbij heb zien komen post ik de mijne ff.
pasgeleden gekocht omdat m'n vorige mee gewassen is
Ik weet niet waaromie het niet doet..quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Perfect-Stranger het volgende:
http://www.sugos.de/Arnette/Plastic:::452_577.html
Werkt deze wel ??
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef Perfect-Stranger het volgende:
[..]
Ik weet niet waaromie het niet doet..
annyways, kijk maar op die website bij Arnette
Ik heb iig de Swinger
Waar? Welke winkel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:29 schreef stijnn het volgende:
voor 7,50 bij een souvenierwinkeltje in amsterdam![]()
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc134/th_60085_8555d68b5c.jpg]afbeelding][/URL]
Je kan elke zonnebril bestellen via internet. Kijk op www.sunwatch.nlquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:15 schreef YuckFou het volgende:
naast m'n plusminus 35 house&stap zonnebrilletjes in alle kleuren van de regenboog ben ik inmiddels verliefd geworden op een dieselbril, de DS0035 om precies te zijn:
[afbeelding]
alleen dan in een andere kleurstelling, ik heb 'em alleen nog nergens in 't echie kunnen vinden dus ik weet nog steeds niet of tie goed staat, anders wacht ik nog wel even tot Ibiza, 'k heb nergens zoveel zonnebrillenwinkels gezien als daar![]()
Ik heb er ongeveer 100 euro voor betaald in Qatar (dus geen belastingen etc).quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:07 schreef Game_Error het volgende:
Die is leuk, hoeveel koste die?
Nou nee...quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:52 schreef Eddie__ het volgende:
[..]
Je kan elke zonnebril bestellen via internet. Kijk op www.sunwatch.nl
![]()
Johnny Knoxville Kloon.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb deze 2 jaar geleden voor ¤5 bij de H&M gehaald en beleef er nog immer plezier van.
[afbeelding].
Ik associeer het niet direct met Johnny Knoxville en ben eerder gecharmeerd van het 'retro' dat het uitstraalt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Johnny Knoxville Kloon.![]()
Via importeur trouwens achterhaald dat er bij een board winkel in Amsterdam op de Damstraat Black Flys verkocht worden. Binnenkort even een uitzoeken \o/
Goed punt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik associeer het niet direct met Johnny Knoxville en ben eerder gecharmeerd van het 'retro' dat het uitstraalt.
Ik huiver.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Goed punt.
Moet je dr eigenlijk wel zoeen fout overhemd met zoeen puntkraagje bij dragen.
Starsky en Hutch revival baby! Hardgaan.
Die bril heb ik ook nog steeds, wel lekker zonnebrilletje!:)quote:Op maandag 10 juli 2006 17:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb deze 2 jaar geleden voor ¤5 bij de H&M gehaald en beleef er nog immer plezier van.
[afbeelding].
Heb je misschien een foto waar je hem op hebt? Ben wel benieuwd hoe zo'n bril staat. Waar heb je hem trouwens gekocht?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[afbeelding]
Maar dan met een lichtgroene binnenkant, erg vet!:)
En zometeen maar eens mijn nieuwe bril ophalen. Duurde toch langer dan verwacht (ze dachten bij de winkel ongeveer een week). Ik werd vrijdag gebeld dat 'ie klaar ligt (zaterdag kater/geen zin, zondag en maandag winkel dicht).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Alleen gaat die morgen alweer even terug, zit volgens mij een beschadiging op een van de glazen.
Heb ik laatst ook gekocht maar dan met bruin/koper kleurige glazenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:08 schreef Repeat het volgende:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc166/th_90746_rb3186_006_166lo.jpg]afbeelding][/URL]
heerlijke ray ban
he timo leuke zonnebril. ik wil ook zo een model.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:12 schreef CJV-Timo het volgende:
[afbeelding]
(omg kreukels maar het gaat om de bril he:P)
mijin mening: wat een foeilelijk dingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:12 schreef CJV-Timo het volgende:
[afbeelding]
(omg kreukels maar het gaat om de bril he:P)
Bij de opticien waar ik ging kijken werd gewoon het slotje van het rek gehaald en kon ik op mijn gemak kijken. En de net binnen gekomen brillen werden even op een tafeltje neer gelegd zodat ik ook die even kon bekijken. Het personeel ging weer lekker andere dingen doen en zou het wel horen als ik iets gevonden had of iets wilde vragen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:31 schreef Stansfield het volgende:
In cannes had je wel wat hele goede zonnebrillen winkels. Waar je ze gewoon kan passen zonder een hijgerige verkoper naast je die ze achter het glas vandaan moet halen.
.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:47 schreef Maxxieh het volgende:
Ik heb deze gekocht:
[afbeelding]
Maar dan met een lichtgroene binnenkant, erg vet!:)
Vind je het gek dat ze die brillen op slot zetten? Diefstal van zonnebrillen is een groot probleem voor opticiens, je hebt altijd van die mongolen die niet van andermans spullen kunnen blijven, en ze meestelen. Bij de opticien waar ik altijd kom hadden ze vorig jaar heel veel zonnebrillen verkocht, en ze konden van de winst van de verkochte brilllen precies de gestolen brillen betalen. De hele zonnebril-verkoop was dus een jaar voor niks geweest. Nu hebben ze inderdaad zo'n afsluitbaar rekje, niet erg handig, maar helaas nodig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:31 schreef Stansfield het volgende:
In cannes had je wel wat hele goede zonnebrillen winkels. Waar je ze gewoon kan passen zonder een hijgerige verkoper naast je die ze achter het glas vandaan moet halen. Alleen vind ik zonnebrillen van modemerken (gucci, cartier, dior enz) echt een stuk minder dan zonnebrillen van echte zonnebrillen merken zoals ray ban en persol.
Idd een prima brilletje, de glazen vind ik ook wel relaxt!:)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
.
Hé die heb ik ook, prima bril! Maar dan zwart met grijs zwarte binnenkant.
ik heb die onderste, bijenkorf utrecht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:36 schreef steve2003 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beter laat dan nooit ik heb hem hier gewoon in deventer gehaald maar als je gewoon een goeie opticien binnenstapt maak je al grote kans op een gelijke bril laat staan niet dezelfde. Ik heb trouwens maat small en nu heb ik ook al niet een te grote kopquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:01 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
he timo leuke zonnebril. ik wil ook zo een model.
ken jij misschien een betrouwbare rayban store in Amsterdam? waar heb jij em gekocht?
ik heb gehoord dat je em in 3 maten hebt: large, small en extra small. klopt dat?
welke size heb jij?
timo, ik zag op de website van Ray Ban dat ze die zonnebril naast Small ook in ExtraSmall hebben. weet jij of ze hier in Nederland bij de opticien ze die bril ook in Large, Small en ExtraSmall hebben of hebben ze em alleen in Large en Small.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
beter laat dan nooit ik heb hem hier gewoon in deventer gehaald maar als je gewoon een goeie opticien binnenstapt maak je al grote kans op een gelijke bril laat staan niet dezelfde. Ik heb trouwens maat small en nu heb ik ook al niet een te grote koplijkt wel zo maar ja:P ik heb verschillende reacties gekregen over de bril ene vindt hem mooi, de ander echt totaal niet.
Gelukkig ben ik er zelf tevreden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |