Jamai brilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DIe is vet op een pak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch wel mijn favoriete bril....
Matrix Neo ....
Waar te koop in NL????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik raak die dingen altijd kwijt.![]()
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police geslooptquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te raken![]()
Gewoon zuinig doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef dady het volgende:
[..]
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police gesloopt![]()
Excuseer me.. niet gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef manou het volgende:
yo gecko18.....originele webicon heb je.............................ik heb dus dezelfde...en dus verander ik em maar...
Die matrixbril is idd wel erg mooi imo!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Die is wel tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef gecko18 het volgende:
Hoop dat ik hem goed plaats![]()
Post hier dus plaatjes van mooie zonnebrillen , en al je vragen erover
Ts begint ;
Zonnebril van Colin Farell in Miami Vice; iemand enig idee welke dat is?
plaatje :
[afbeelding]
9178/S.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:28 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Welk modelnummer is die Armani?
Thxquote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
mooie bril,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
Voor de pimp of course.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
waarom doe ik dit eigenlijk..
Nee nee, je weet heel goed dat ie van Cartier is en je 500 euro heeft gekost!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
[..]
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Maar welk typequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef manou het volgende:
miami vice 2006 heeft als sponser ray-ban dus die bril van colin zal wel een ray-ban zijn da, was vroeger ook altijd ray-ban dus...
*heeft ook een klein hoofdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef izzypizzy het volgende:
zonnebrillen staan me nooit...volgens mij is mn hoofd te klein ofzo...maar ik wil ook zo'n grote zonnebril a la nicole richie dragen!!!!![]()
Mohammed?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:55 schreef Gebleekte het volgende:
Lui, probleem:
Ik heb best dikke wenkbrauwen ( niet Nederlands )
Bron? Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef manou het volgende:
BINGO! het zijn brillen van sama het model van colin heet the Slam model <teminste dat zegt colin zelf...je weet t nooit
Haha , kon 'm zien aankomenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Extend het volgende:
[..]
Mohammed?
Geintje..
Ik heb ook donkere dikke wenkbrauwen en ik heb nog nooit echt een zonnebril gezien die mij goed past.. Komt ook omdat ik een raar hoofd er voor heb en men ogen de grootste attractie is voor meiden
Koop in iedengeval niets met een dik montuur, hierdoor lijkt het of je wenkbrauwen overlopen in je bril. waarschijnlijk wil je dat niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Haha , kon 'm zien aankomen![]()
maar ja hier precies 't zelfde dus. Maar geen zonnebril kunnen dragen is best klote![]()
Word upquote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef rucksichlos het volgende:
Oakley Square wire 2.0
[afbeelding]
jah ik ga zijn telefoonnummer natuurlijk niet geven!quote:
Ik geloof hetquote:Op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef manou het volgende:
[..]
jah ik ga zijn telefoonnummer natuurlijk niet geven!
moet zeggen ik heb er niet goed naar gezocht op internet zijn wel ergveel sites waarop dit staat onderandere op de site van Sama zelf,dit merk heeft is erg veel films al brillen geleverd dussssss
Half Jacket XLJquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef SnowPatrol het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een fijne bril. Zit goed met sporten, in de auto, op straat. Aanrade !![]()
DIE IS VET. Die wil ik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:54 schreef SnowPatrol het volgende:
[afbeelding]
Dit is echt een fijne bril. Zit goed met sporten, in de auto, op straat. Aanrade !![]()
ziet er goed uit, (maar moet wel bij je hoofd passen natuurlijk)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef RPD het volgende:
ik heb deze rayban predator gekregen voor mijn 18e verjaardag
[afbeelding]
hotwheelzzzzzzzzquote:
Harstikke leuk om Star Trekje mee te spelen, maar verder niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef Piej het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van? Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grensverleggende oogmode met uniek design
De Sunblade is een revolutionair nieuw product op het gebied van
oogmode. Een unieke verschijning met een eigentijds design. Een
product met karakter, waarvan de gedistingeerde vormen voor een
aërodynamische en eigenzinnige uitstraling zorgen.
Ook de werking van de Sunblade is grensverleggend. De Sunblade
biedt de ogen namelijk optimaal bescherming tegen intens zonlicht,
zonder het gezichtsveld te vervormen of te verstoren. Het is in basis
een frame met verstelbaar vizier, dat invallend licht blokkeert en zo
de ogen in de meest denkbare situaties beschermt.
De Sunblade: ingenieus in functie, vooruitstrevend in design.
waar heb e dees gekochtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
het ziet eruit dat je niet door het stukje heen kan kijken? lijkt me niet echt praktischquote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef Piej het volgende:
Wat vinden jullie hier dan van? Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grensverleggende oogmode met uniek design
De Sunblade is een revolutionair nieuw product op het gebied van
oogmode. Een unieke verschijning met een eigentijds design. Een
product met karakter, waarvan de gedistingeerde vormen voor een
aërodynamische en eigenzinnige uitstraling zorgen.
Ook de werking van de Sunblade is grensverleggend. De Sunblade
biedt de ogen namelijk optimaal bescherming tegen intens zonlicht,
zonder het gezichtsveld te vervormen of te verstoren. Het is in basis
een frame met verstelbaar vizier, dat invallend licht blokkeert en zo
de ogen in de meest denkbare situaties beschermt.
De Sunblade: ingenieus in functie, vooruitstrevend in design.
De derde van onderen is mooi!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het eerste plaatje [afbeelding].
Het zijn allemaal zonnebrillen van het merk Police.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
De derde van onderen is mooi!
Welke is dat?
Dank jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal zonnebrillen van het merk Police.
En wat voor merk is dat?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:26 schreef Kaizen het volgende:
Deze heb ik sinds vorige zomer, alleen met groene glazen.
[afbeelding]
coolsunglasses.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is er geen online zonnebrillen winkel in NL?anders kon ik me een beetje orienteren op prijzen ed.. kijken of dr nog iets leuks bijzat voor deze zomer
Sparen voor een zonnebrilquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef MM-22 het volgende:
[afbeelding]
Dat gaat em worden..Heb hem al ff getest, superlicht en superfijn, alleen nu nog ff de pegels bij elkaar sparen...![]()
heerlijke bril.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
Mooi model. Zelf heb ik ook een RayBan:
[afbeelding]
Mjah, heb em vandaag ff in het echt bekeken.. Maar die vrouw in die winkel had geen gepolariseerde versie van deze (is er wel), das wel weer jammer.. díe wou ik juist irl zienquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef men_in_red het volgende:
Wel een mooi model, maar ik houd niet van glazen met schroefjes erin.
mooi model dit, maar ik het probleem dat ik slechte ogen heb, (-7) kunnen hier gewoon zonnenbrilglazen op sterkte ingezet worden?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
[afbeelding]
doe dan de aviator zonder midden stuk, losse lenzen dus. ik vind die aan een stuk niet zo mooi... ga anders een naar de opticien, aviator is ray bans handelsmerk dus die zullen we wel hebben om te passen, anders even naar de markt of h&m voor een tacky kopietje, om te proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef CJV-Timo het volgende:
hey
weet iemand misschien hoe de aviator valt van ray-ban
[afbeelding]
ben van plan om hem te kopen maar heb niet echt bepaald een dikke kopwel in andere kleuren natuurlijk.
ooohquote:Op woensdag 5 april 2006 23:35 schreef manou het volgende:
ik heb em nog niet.....foto komt hopelijk snel
mja weet het niet echt vind opzich dat middenstuk wel anders omdat die gewone piloten brillen al wel veel verkocht worden. Diesel had vorig jaar ook een super mooie met zilvere spiegelreflex , maar zal binnenkort idd even bij de opticien binnenlopen en kijken hoe en wat.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef RPD het volgende:
[..]
doe dan de aviator zonder midden stuk, losse lenzen dus. ik vind die aan een stuk niet zo mooi... ga anders een naar de opticien, aviator is ray bans handelsmerk dus die zullen we wel hebben om te passen, anders even naar de markt of h&m voor een tacky kopietje, om te proberen
mja het is niet mijn zonnebril. Ik vind hem niet echt opspringen uit de rest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:49 schreef LoggedIn het volgende:
wat vinden jullie van deze (ff inbeelden dat ie grijze glazen heeft)?
klikbaar voor een grote versie
prijs?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:44 schreef CJV-Timo het volgende:
nou vandaag ff de stad in geweest voor de aviator.
[afbeelding]
En nu hadden ze neit exact dit model wel eentje die hetzelfde zou zijn en die paste wel maar ja.
Ik sta nu dus voor de keuze wel of niet kopen terwijl ik hem helemaal niet opgehad heb...
wat te doen ?:P
lol dat is hun trademark zo'n beetjequote:
die Dior is unisexquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:02 schreef _Bo_ het volgende:
Ik vind deze wel vet:
[afbeelding]
Dior 245 euro
Weet alleen niet of deze nou voor mannen of vrouwen is..
In Elsevier mannenmode editie heb ik ook een paar mooie brillen gezien. Alleen kan ik die nergens vinden![]()
Dan heb ik het over die Ray-ban look-a-likes die hierboven staat.. Ik zal later wel ff een plaatje inscannen..
ik vind em meer vrouwelijk ogen als mannelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef BigB het volgende:
[..]
die Dior is unisex
http://unitedshades.com/product.asp?idmodel=playdior
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef Drostie het volgende:
[afbeelding]
mja wat noem je weinig onder de 120 heb ik hem echt nog neit gezien maar als ej wat tips hebt over hoe en waar graag. Ja een keer een goeie bril is ook wel investering en moet ook keertje kunnen denk ik.. Alleen ff wachten op geld van ib-groep en dan maar eens aanschaffenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:56 schreef TeazNutz het volgende:
Die rayban aviators kan je voor weinig scoren. Ik heb een hagelnieuwe gekocht, maar wel een small.
Die Large is geen gezicht.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef CJV-Timo het volgende:
http://www.sunwatch.nl/afb_db/18/1/3944.jpg
staat je heus wel.. mijn ouders dachten dat ik het eerst was.. :S zal wel op je lijken ofzo
pap, mam, wat DOEN JULLIEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |