Jamai brilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DIe is vet op een pak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch wel mijn favoriete bril....
Matrix Neo ....
Waar te koop in NL????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch wel mijn favoriete bril....
Matrix Neo ....
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik raak die dingen altijd kwijt.![]()
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police geslooptquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te raken![]()
Gewoon zuinig doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef dady het volgende:
[..]
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police gesloopt![]()
Excuseer me.. niet gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef manou het volgende:
yo gecko18.....originele webicon heb je.............................ik heb dus dezelfde...en dus verander ik em maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |