Jamai brilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DIe is vet op een pak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch wel mijn favoriete bril....
Matrix Neo ....
Waar te koop in NL????quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te rakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik raak die dingen altijd kwijt.![]()
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police geslooptquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tip: koop een hele dure, dan laat je het wel uit je hoofd om m kwijt te raken![]()
Gewoon zuinig doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef dady het volgende:
[..]
Ja of niet, ik heb al een Porsche en Police gesloopt![]()
Excuseer me.. niet gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef manou het volgende:
yo gecko18.....originele webicon heb je.............................ik heb dus dezelfde...en dus verander ik em maar...
Die matrixbril is idd wel erg mooi imo!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Matrix Neo ....
Die is wel tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef gecko18 het volgende:
Hoop dat ik hem goed plaats![]()
Post hier dus plaatjes van mooie zonnebrillen , en al je vragen erover
Ts begint ;
Zonnebril van Colin Farell in Miami Vice; iemand enig idee welke dat is?
plaatje :
[afbeelding]
9178/S.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:28 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Welk modelnummer is die Armani?
Thxquote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
mooie bril,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef hydrah het volgende:
Mijn lieve zonnebrilletje van vorig jaar.
Een Gucci uit de WM9 serie alleen dan speciaal gemaakt voor mij, in plaats van het metaal in het montuur is het metaal vervangen door witgoud in verband met mijn nikkel allergie. Maar het is wel puik gedaan door de juwelier i.s.m. de opticien.
Foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
mooie bril,
de bril is alleen wel wat klein...
en jij wat lelijk![]()
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Seauphie het volgende:
[..]
9178/S.
En jaspah, moet jij ook niet pimpen met je Sjonnie-V 1.02-Deluxe-bril?
Voor de pimp of course.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
waarom doe ik dit eigenlijk..
Nee nee, je weet heel goed dat ie van Cartier is en je 500 euro heeft gekost!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef jaspah het volgende:
[..]
nou vooruit.. kweetniet eens van wie die bril was of ie uberhaupt hip is een merk heeft of wat dan ook maar goed;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Maar welk typequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:53 schreef manou het volgende:
miami vice 2006 heeft als sponser ray-ban dus die bril van colin zal wel een ray-ban zijn da, was vroeger ook altijd ray-ban dus...
*heeft ook een klein hoofdquote:Op zondag 26 februari 2006 16:10 schreef izzypizzy het volgende:
zonnebrillen staan me nooit...volgens mij is mn hoofd te klein ofzo...maar ik wil ook zo'n grote zonnebril a la nicole richie dragen!!!!![]()
Mohammed?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:55 schreef Gebleekte het volgende:
Lui, probleem:
Ik heb best dikke wenkbrauwen ( niet Nederlands )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |