quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne,
Je hebt mijn naam genoemd. Voornaam, achternaam. En
eigenlijk ook mijn email-adres.
Dat zou "geheim" moeten zijn op een forum als Fok!.
Ik heb nooit, ik herhaal nooit, mijn echte naam op Fok! verspreid.
Je hebt mensen opgeroepen te googelen op die naam.
De naam, die hoort "geheim" te blijven.
Gelukkig heb ik een baan. Gelukkig kan ik een advocaat betalen
Ik wil wel eens ziens, tot hoe ver jij denkt te kunnen gaan.
Het bovenstaande is het enige relevante zo ongeveer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
hahhh, cool tnxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
Zo dan?
Wat SiSi zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik moet nu natuurlijk ook de rest meekrijgen.
Hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent niet de enige die benieuwd is, Dago.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wanneer komt die gave uitzending online?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoe plaats ik hier nou een onopvallende TVP??
NIET.
Sjieke Poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef N.icka het volgende:
Wat was haar naam dan?
Ze is gewoon een kloon van maikuuulquote:
Dus dit is een 'klacht' dat het fotoboek correct wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens naar haar fotoboek gekeken en had meteen weer door waarom ik het gros van het mannelijk geslacht zo pathetic vind. Sorry heren. Tenenkrommend zeg.
Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Nolius=pussydeluxe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Dat was met die zanguitzending ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Of pussydeluxe is een kloon van Yvonne, om meer luisteraars te trekken naar het noodlijdende Talpa Fok! Radio!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
Dat heeft ze zelf naar FOK!radio gestuurd aangezien ze verleden week persé gebeld wilde worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mij
appelte-eitje volgens mij hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam is
Als ze pussy als voornaam heeft en deluxe als achternaam, ja, dan is die genoemd, het telefoonnummer is OOK al niet gepubliceerd, radio belt vaker mensen en nooit maar dan ook nooit wordt een numer bekend gemaakt, dus wil je me alsjeblieft uitleggen waarom je meteen met een ridicule oordeel en aanname klaarstaat
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef ThE_ED het volgende:
... dat als je googled je uitkomt op een 17jarig lesbisch meisje...
nou...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Ain't gonna happen LD.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
chips / popcorn bier en luie stoel klaar zet. jep , Valentijn 2006 laat de rel beginnen.
Preuts figuur...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Hallo Rm:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)
Aangezien meerdere mensen aangaven 'dat het haar eigen schuld zou zijn als haar telefoonnnummer of haar naam genoemd zouden zijn, omdat ze die gegevens zelf aan Fok! gegeven had ... dat klopt natuurlijk niet, ook al heeft ze die dingen zelf gegeven, dat is nog geen toestemming in verdere publicatie ervan.
Als er echter gewoon niks genoemd is, is dit alles weer een storm in een glas water ...., dat kan enkel op een teleurstellende rel uitlopen.
jammer he.. weer zo'n saaie dag in FBquote:
Ze is wel echt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
En de faker stond achter een boom foto's te nemen?
Of kwam helemaal niet opdagen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze pussy als voornaam heeft en deluxe als achternaam, ja, dan is die genoemd,
Ok dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze is wel echt.
En ze had van tevoren gezegd dat ze niet zou komen.
I rest my case.quote:Gepost door Roellio - donderdag 29 december 2005 @ 20:36 [directe link]
Puike kloon!
Juist!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze is wel echt.
En ze had van tevoren gezegd dat ze niet zou komen.
Jouw usernamequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Jihad.Joe het volgende:
Lotte is weer terecht!
en eenaan alle Moslims
Heb je Yvonnes reactie gelezen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp.
Laat ff duidelijk zijn dat ik niet blind achter psd sta, ik vind dat wat voor form van prive omgang ik ook met haar heb/had weinig te maken heeft met de waarheid van dit verhaal..
Ik wil gewoon de waarheid boven tafel hier, en vind het abnormaal dat het zover moet komen
hahhh, leuk de modjes gaan onderling ook rellenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je Yvonnes reactie gelezen?
Heb je hier behalve van jezelf en dat andere Pdl hijgertje nog één andere reactie gezien van iemand die geluisterd heeft die bevestigd dat Yvonne idd gegevens heeft verteld?
*krak*
En toen brak alsnog dat mooie plaatje dat je voor jezelf verzonnen had...
Nee ik had het gelezen idd, en ik vind het allemaal erg vreemd van psd. Ik snap d'r gewoon geen fuck vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je Yvonnes reactie gelezen?
Heb je hier behalve van jezelf en dat andere Pdl hijgertje nog één andere reactie gezien van iemand die geluisterd heeft die bevestigd dat Yvonne idd gegevens heeft verteld?
*krak*
En toen brak alsnog dat mooie plaatje dat je voor jezelf verzonnen had...
Ja, doei. Dan luister je maar livequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wanneer komt die gave uitzending online?
Wat zover komt? Wat is er nou concreet mis? Ik zie het probleem toch echt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Laat ff duidelijk zijn dat ik niet blind achter psd sta, ik vind dat wat voor form van prive omgang ik ook met haar heb/had weinig te maken heeft met de waarheid van dit verhaal..
Ik wil gewoon de waarheid boven tafel hier, en vind het abnormaal dat het zover moet komen
Van beide kanten that is..
Jerry, Jerry, Jerry!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahhh, leuk de modjes gaan onderling ook rellen
Vrouwen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik had het gelezen idd, en ik vind het allemaal erg vreemd van psd. Ik snap d'r gewoon geen fuck van.
Het is idd ook geen harige kerel!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik had het gelezen idd, en ik vind het allemaal erg vreemd van psd. Ik snap d'r gewoon geen fuck van. Ik en een paar andere personen weten namelijk 100% zeker dat het geen harige man van 30 is
.
En mooie plaatje? Wat weet jij nou of ik een mooi plaatje in gedachten heb de laatste paar dagen![]()
![]()
Dat TS het nodig vond om zo'n topic te maken, wat dus niet waar blijkt te zijn, en bepaalde personen bedreigt met een 'rechtzaak'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
[..]
Wat zover komt? Wat is er nou concreet mis? Ik zie het probleem toch echt niet.
sorry voor je voicemail trouwens![]()
Wéér zo'n onderbouwde post vol redelijkheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
Verwijder deze post danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Wéér zo'n onderbouwde post vol redelijkheid.
Zo komt er natuurlijk nooit een rel uit.
Opmerkingen over dat ze aandachtsgeil is gemist?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat TS het nodig vond om zo'n topic te maken, wat dus niet waar blijkt te zijn, en bepaalde personen bedreigt met een 'rechtzaak'.
Beetje vreemd
voicemail kan ik niet afluisteren, telefoon wil niet meer opladenen waarschijnlijk kan ik er toch wel om lachen
![]()
Nolius is inderdaad lang niet zo leuk als hij voor de verandering weet waar hij het over heeft in FBquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse een harige vent van 30 te zijn om oneerlijk om te gaan met (de gevoelens van) anderen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik had het gelezen idd, en ik vind het allemaal erg vreemd van psd. Ik snap d'r gewoon geen fuck van. Ik en een paar andere personen weten namelijk 100% zeker dat het geen harige man van 30 is
.
Ow ja, misschien de maandelijkse ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat TS het nodig vond om zo'n topic te maken, wat dus niet waar blijkt te zijn, en bepaalde personen bedreigt met een 'rechtzaak'.
Beetje vreemd
Ja, we belden je dus, maar je nam niet op. En toen hebben we per ongeluk je hele voicemail volgeboerdquote:voicemail kan ik niet afluisteren, telefoon wil niet meer opladenen waarschijnlijk kan ik er toch wel om lachen
![]()
OMG, je hebt ervaringquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse een harige vent van 30 te zijn om oneerlijk om te gaan met (de gevoelens van) anderen.
Ja, sorry, ik ben kroew. En anders wordt Steenz boos op mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe doe je zoiets per ongelukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef Nolius het volgende:
Ja, we belden je dus, maar je nam niet op. En toen hebben we per ongeluk je hele voicemail volgeboerd
Aan de andere kant, ik kan de zaak ook omdraaien en haar aanklagen met deze idiote verdachtmakingen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Opmerkingen over dat ze aandachtsgeil is gemist?
Kijk, wordt het hier toch nog gezellig. Ik pak er nog maar een kop koffie bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik kan de zaak ook omdraaien en haar aanklagen met deze idiote verdachtmakingen...
http://forum.fok.nl/topic/818711quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp.
Lotte, the remake.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Jihad.Joe het volgende:
Lotte is weer terecht!
en eenaan alle Moslims
gek he met zulke topicsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Er luistert zogenaamd niemand, maar iedereen weet waar het over gaat
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik kan de zaak ook omdraaien en haar aanklagen met deze idiote verdachtmakingen...
Miss. kunnen ze wel bij Jaguarized en d_h intrekkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
For fuck sake, jullie zitten in hetzelfde huis. Praat je niet meer met je moeder ofzo?
Jawel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
For fuck sake, jullie zitten in hetzelfde huis. Praat je niet meer met je moeder ofzo?
Was PussyDeluxe er zelf al dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:17 schreef Dagonet het volgende:
Iedereen heeft het topic wel gevonden nu geloof ik?
Ik heb het topic boos naar haar toegestuurd, maar ze reageert niet, vast bezig met haar advocatenquote:
Vindt je haar nou nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het topic boos naar haar toegestuurd, maar ze reageert niet, vast bezig met haar advocaten
Maar jij bent dan ook een domme flikker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp.
Ik vind haar leuk als in, leuk dat we best veel dingen gemeen hebben, maar iemand die me zovaak voorliegt heeft het op dit moment wel gehad bij me. Verder zet ze me nog meer te kijk door zulke onzin.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vindt je haar nou nog steeds leuk?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een domme flikker.
Wow! Wat een geweldige reactie! Zo! Ik sta te trillen op mijn welgevormde beentjes hoor! Ik wil je met alle liefde van felle repliek dienen maar ik ben zo geschrokken dat ik nu niet durf te antwoorden, straks dis je me nog harder.quote:
Aan jou wil ik niet eens moeite verspillen internet nerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een geweldige reactie! Zo! Ik sta te trillen op mijn welgevormde beentjes hoor! Ik wil je met alle liefde van felle repliek dienen maar ik ben zo geschrokken dat ik nu niet durf te antwoorden, straks dis je me nog harder..
*wijst*
*lacht*
Sneu webcamrukkertje.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wow! Wat een geweldige reactie! Zo! Ik sta te trillen op mijn welgevormde beentjes hoor! Ik wil je met alle liefde van felle repliek dienen maar ik ben zo geschrokken dat ik nu niet durf te antwoorden, straks dis je me nog harder..
*wijst*
*lacht*
Sneu webcamrukkertje.
Deze internetnerd heeft tenminste wel echte seks, ik hoef me niet nachtenlang af te trekken op een kloon die je continue disst.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Aan jou wil ik niet eens moeite verspillen internet nerd. Ga ff ergens anders de trieste triangeljosti uithangen svp
Pff triest hoor, nou goedzo man, je hebt sex, nu ben je echt helemaal okay in mijn boekjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze internetnerd heeft tenminste wel echte seks, ik hoef me niet nachtenlang af te trekken op een kloon die je continue disst.
Daarnaast hoef ik nog niet weg, dus ik blijf hier nog even om jou uit te lachen..
Goedzo man meisje , volwassen ben je tenminste wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een domme flikker.
Tis wel een vrouw, dat dan weer welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
Goedzo man, volwassen ben je tenminste wel!
Aftrekken op fotoboeken telt inderdaad als droogstaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff triest hoor, nou goedzo man, je hebt sex, nu ben je echt helemaal okay in mijn boekje.
Dacht je soms dat ik al tijden droog sta ofzo, mafkees
Ja! Want ik woon al heel lang niet bij papa en mama, mag zelf weten hoe laat ik naar bed ga en ik lach me kapot om kinderen die een erectie verwarren met verliefdheid.quote:Goedzo man, volwassen ben je tenminste wel!
![]()
Handjes boven tafel, daar hebben we meer aan!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil gewoon de waarheid boven tafel hier,
Ze heeft tieten en een kut, dus voor MMaarsu voldoet ze aan alle eisen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is het een lekker wijf?
Ja ok het geeft niet, ik was alleen even geschrokkenquote:
Omgebouwd misschien, want in haar of zijn fotoboek heeft het toch man als geslacht gekozen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tis wel een vrouw, dat dan weer wel
Ik ken zelfs foksters zonder tieten die toch begeerd werden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft tieten en een kut, dus voor MMaarsu voldoet ze aan alle eisen.
Hey triest figuur, ik woon allang op mezelf in Groningen, get your info rightquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aftrekken op fotoboeken telt inderdaad als droogstaan..
[..]
Ja! Want ik woon al heel lang niet bij papa en mama, mag zelf weten hoe laat ik naar bed ga en ik lach me kapot om kinderen die een erectie verwarren met verliefdheid.
*wijst*
*nog harder lacht*
Zo kneuzerig heb ik ze lang niet gezien op FOK!.
valt me wel op dat er veel Fok!kers (mods) in groningen wonenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey triest figuur, ik woon allang op mezelf in Groningen, get your info right
Anyway, ik ben hier weg. Insomniac als je wat te klagen hebt, ga ff mooi naar FB toe, nerdwijf
Had ik het over jou dan? Als je gewoon had gelezen had je zien staan dat ik het over mezelf had. Maar ik vind je best keistoer hoor, daat je op jezelf woont in Groningen. Alleen jammer dat je niet bovenop Pussy haar mag uitwonen, maar hey, details.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*wijst*quote:Anyway, ik ben hier weg. Insomniac als je wat te klagen hebt, ga ff mooi naar FB toe, nerdwijf
Whahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp.
Er is maar één nerd hier, and it ain't Insomaniac.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Anyway, ik ben hier weg. Insomniac als je wat te klagen hebt, ga ff mooi naar FB toe, nerdwijf
Ze hebben heel veel gemeen hoor! En ze is keilief! Ze komt (whehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahahahahahahaha.
Gewoon 5x voor lul gezet. HAVE YOU NO DIGNITY..
.
De nerderige studenten gaan zo ver mogelijk van de grote boze buitenwereld vandaan studeren, ergo: Groningen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
valt me wel op dat er veel Fok!kers (mods) in groningen wonen![]()
Pesterd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel gemeen hoor! En ze is keilief! Ze komt (whehehe) alleen nooit op hun afspraakjes, maar dat is slechts een kleinigheid.
Lieve, lieve, lieve Insomaniac, wat is er? Wil je erover praten? Je bent nogal...opgewonden over dit jongetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Aftrekken op fotoboeken telt inderdaad als droogstaan..
[..]
Ja! Want ik woon al heel lang niet bij papa en mama, mag zelf weten hoe laat ik naar bed ga en ik lach me kapot om kinderen die een erectie verwarren met verliefdheid.
*wijst*
*nog harder lacht*
Zo kneuzerig heb ik ze lang niet gezien op FOK!.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hadden wel een kortstondige relatie hoor.
(,
,
. )
MSN relatie enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel gemeen hoor! En ze is keilief! Ze komt (whehehe) alleen nooit op hun afspraakjes, maar dat is slechts een kleinigheid.
Heej Meki!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Meki het volgende:
oow rellen
Kusje voor Denmarkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Jihad.Joe het volgende:
[..]
Heej Meki!
en eenvoor alle Moslims
Waar zie jij me opgewonden raken dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lieve, lieve, lieve Insomaniac, wat is er? Wil je erover praten? Je bent nogal...opgewonden over dit jongetjeBedaar een beetje meid, niet goed voor je hart enzo.
Dan is het goed. Carry on!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar zie jij me opgewonden raken dan?
Ik amuseer me juist kostelijk! Kopje thee erbij, peukie erbij en maar lachen..
Waarom doe je dan zo gemeen tegen MMaRsu?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar zie jij me opgewonden raken dan?
Ik amuseer me juist kostelijk! Kopje thee erbij, peukie erbij en maar lachen..
En we hebben een @@@-reeks mijne dames en herenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sucky, sucky. Fibe dollah.
Me love joe long taim.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sucky, sucky. Fibe dollah.
Is ze gemeen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo gemeen tegen MMaRsu?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef Jihad.Joe het volgende:
[..]
Heej Meki!
en eenvoor alle Moslims
Ik mis Sunniequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:17 schreef Dagonet het volgende:
Iedereen heeft het topic wel gevonden nu geloof ik?
Whehehe,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben een @@@-reeks mijne dames en heren
doe is is niet mijn poging tot rel creeeren verpesten.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
Lang leve archieven.
Ik bedoel, hij is er werkelijk ingetrapt?
Ik zie hem al zo staan op het station met een paal in zijn broek al wachtend op een indo met grote tieten.
Kou, wind, en verdriet.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef Nolius het volgende:
Gaat het nu weer over SunChaser?
Ah, hier waren we geblevenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben een @@@-reeks mijne dames en heren
Dus toch Lotte!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:18 schreef ThE_ED het volgende:
Lieve Pussy,
Vandaag dit gedicht voor jou.
Je noemde jezelf naar ondergoed,
en dat deed wat het moet.
Heel mannelijk fok! lag aan je voeten,
en nu moeten ze boeten.
Three strikes and you're out,
dat bleek fout.
Na vier keer proberen
kan het vast de vijfde keer.
Maar het bleek maar weer,
dat sommigen hun lesje moeilijk leren.
Nu niet gaan klagen lieve deluxe,
dat yvonne iets zei,
want niemand weet precies wat.
Het is echt niet zo dat iedereen gelijk je naam had.
Want op fokradio was niemand er echt bij...
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef popolon het volgende:
Ze doet me trouwens denken aan Patty Brard, in meerdere opzichten.
Groepsverkracht worden in Rotterdam telt niet mee meid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze internetnerd heeft tenminste wel echte seks, ik hoef me niet nachtenlang af te trekken op een kloon die je continue disst.
Daarnaast hoef ik nog niet weg, dus ik blijf hier nog even om jou uit te lachen..
Jij hebt Inso gewoon op dit topic gewezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef yvonne het volgende:
Hé, hé, dit was weer ouderwets, dank jullie voor de leuke Valentijnsdag
Rhaaa! Censuur! Ranzige communisten ook altijd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
Klopt schelequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
Mooie foto's van johan hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry yvonne, ik keek ook in die dir![]()
Vast, zal alleen niet zulk gretig aftrek bij plaatsvinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wordt dit de nieuwe ijsmeis.zip?
Link ze ff op neukia dude.quote:
Waarom zit jij niet op MSN?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry yvonne, ik keek ook in die dir![]()
Het is wel een soort eer dat ik blijkbaar zo'n indruk maaktedat iedereen nog steeds denkt dat ik daar log.quote:
Naja, post de link van die ene dir dan maar hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is wel een soort eer dat ik blijkbaar zo'n indruk maaktedat iedereen nog steeds denkt dat ik daar log.
Ik wil hier geld aan verdienen, dus als TheEd en DWC even hun muil houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, post de link van die ene dir dan maar hier.
Ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil hier geld aan verdienen, dus als TheEd en DWC even hun muil houden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ook je nieuwe adresquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
en voor mij
rijstebrij
ooo wat heerlijk smullen wij.
(tvp dus)
Weer te laatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja daar gaat het nu dus al lang niet meer over heh!
Je was weereens zo slim jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Heb ik je die zelf gegeven of heb je weer zitten whoissen?
Kthx.quote:
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef BossFight het volgende:
Gaat die kakteef hier nog reageren of zit ik dit topic voor niets te volgen?
Godver, die koude bamihap van de febo daarnet was nog pekkiger dan deze rel.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat fotoboek van haar is wel heel kansloos
Die bovenste is toc The_T of niet?
Nee, ze komt voorlopig niet meer op FOK!.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef BossFight het volgende:
Gaat die kakteef hier nog reageren of zit ik dit topic voor niets te volgen?
Yup, ook Termie hoopte dat hij poesjedluuks even mocht doppen. Maar helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat fotoboek van haar is wel heel kansloos
Die bovenste is toc The_T of niet?
De term 'Owned!' is hier wel redelijk toepasbaar...quote:
Ik denk dat de correcte syntax is: "Owned, bitch!"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
De term 'Owned!' is hier wel redelijk toepasbaar...
nounou, wat zuur... het begint bijna te lijken alsof je zelf ook graag omwonden met een elastiekje door Termie op een braadgrill als rollade genomen zou willen worden ... zoveel aggressie om zijn sexuele lusten en uitspattinkjes, én die van MMarSu......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, ook Termie hoopte dat hij poesjedluuks even mocht doppen. Maar helaas..
Lees je FOK! mail ffquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan moet jij nog langskomen met Paultjuuuh
Blind Guardianquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
Onverkapte TVP.
* Blind_Guardian pakt de napalm er weer bij en kijkt hoe deze Vietnam Fok-rel zich verder ontwikkelt
[afbeelding]
Komt Paultjuhhhhhh?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan moet jij nog langskomen met Paultjuuuh
Dan zitten we met z'n drieeen Yvonquote:
Malle RM-rf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nounou, wat zuur... het begint bijna te lijken alsof je zelf ook graag omwonden met een elastiekje door Termie op een braadgrill als rollade genomen zou willen worden ... zoveel aggressie om zijn sexuele lusten en uitspattinkjes, én die van MMarSu......
dat zijn toch nog kleine jongetjes...?
Sowieso valt het op hoeveel wreekzucht en venijn er bij de dames hier kenbaar wordt over de interesse die die (kloon-)dame wist weg te kapen bij een aantal vaste Fok!-gebruikers ....
Ik heb je gisteren een leuke user genoemd maar daar wordt geen FBtopic over geopend hè?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zitten we met z'n drieeen Yvon![]()
Wat zal het een zooitje worden![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren een leuke user genoemd maar daar wordt geen FBtopic over geopend hè?
Nee we wachten op Sjieke poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
En zijn we er al uit?
en er zijn naaktfoto's van Yvonne opgedokenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef petre86 het volgende:
maar als ik het goed begrijp heeft PdL alleen van een paar nerd het hoofd op hol gebracht en ze toen laten vallen? en ze wil nu getroost worden door het volgende slachtoffer?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en er zijn naaktfoto's van Yvonne opgedoken![]()
een meno-fok!pauzequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft pussydeluxe een fok!pauze?.
.
die hebbik allangquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Jij loopt echt achter hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
die hebbik allang( in een donker goed afgesloten verweggestopt archief.. met nog meer foto's uit het bifitopic
):{w
jahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?
Ben ik kwijt
Jamaar als het zich iedere keer snachts afspeeltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat dit tot de volgende week maandag blijft duren..
Als jullie het telkens netjes samenvatten in een topic als dit vind ik het wel ok.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar als het zich iedere keer snachts afspeelt
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah
en ik heb ook een gezicht gezienstaat in zijn fobo
![]()
Zwartekippen, net als op GSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nemen die advocaten dalijk ook een Fok! account ?
Dat zou wel cool zijn jah.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen we een rechtzaak topic op Fok! en kunnen we de zaak live op Fok! volgen
de slet !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn jah.
Toen met jerney kaagmans zijn we er buiten gehouden.![]()
Dat werd ook niks, pics verwijderen, klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn jah.
Toen met jerney kaagmans zijn we er buiten gehouden.![]()
je had die pics ook moeten laten staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat werd ook niks, pics verwijderen, klaar
Ja, de OP, dawast eikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Bastard het volgende:
Is er ergens een samenvatting te lezen.. ik mis altijd van alles op FOK
naja.. je mag vast wel je bifi posten..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Mickeys het volgende:
BI-FI ......
Ow sjips... dat was andere topic
Heb mijn BI-FI aan Yvonne gegeven voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. je mag vast wel je bifi posten..
ik ben alles kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?
Ben ik kwijt
Dan komt d'r wel weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Nolius het volgende:
Deze is al vol voordat de oorspronkelijke TS zich heeft laten zien
Ja klopt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb mijn BI-FI aan Yvonne gegeven voor haar verjaardag![]()
Als ie dan inhoudelijk net zo boeiend is als dezequote:
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms.quote:
Op FOK! welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms..
Jammer dat je het resultaat soms offsite moet bewonderen. :").quote:
Ik heb liever wat anders dan een Bifiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms..
Toepasselijke smilie.quote:
Zoals in de notes van sommige users.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer dat je het resultaat soms offsite moet bewonderen. :").
Vat het nou niet te letterlijk opquote:
OMGquote:
Ik vind um schitterendquote:
pusmutsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ze komt toch niet meer...
Wie is Mr-Z?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ze komt toch niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |