Whehehe,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben een @@@-reeks mijne dames en heren
doe is is niet mijn poging tot rel creeeren verpesten.quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
Lang leve archieven.
Ik bedoel, hij is er werkelijk ingetrapt?
Ik zie hem al zo staan op het station met een paal in zijn broek al wachtend op een indo met grote tieten.
Kou, wind, en verdriet.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef Nolius het volgende:
Gaat het nu weer over SunChaser?
Ah, hier waren we geblevenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben een @@@-reeks mijne dames en heren
Dus toch Lotte!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:18 schreef ThE_ED het volgende:
Lieve Pussy,
Vandaag dit gedicht voor jou.
Je noemde jezelf naar ondergoed,
en dat deed wat het moet.
Heel mannelijk fok! lag aan je voeten,
en nu moeten ze boeten.
Three strikes and you're out,
dat bleek fout.
Na vier keer proberen
kan het vast de vijfde keer.
Maar het bleek maar weer,
dat sommigen hun lesje moeilijk leren.
Nu niet gaan klagen lieve deluxe,
dat yvonne iets zei,
want niemand weet precies wat.
Het is echt niet zo dat iedereen gelijk je naam had.
Want op fokradio was niemand er echt bij...
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef popolon het volgende:
Ze doet me trouwens denken aan Patty Brard, in meerdere opzichten.
Groepsverkracht worden in Rotterdam telt niet mee meid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze internetnerd heeft tenminste wel echte seks, ik hoef me niet nachtenlang af te trekken op een kloon die je continue disst.
Daarnaast hoef ik nog niet weg, dus ik blijf hier nog even om jou uit te lachen..
Jij hebt Inso gewoon op dit topic gewezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef yvonne het volgende:
Hé, hé, dit was weer ouderwets, dank jullie voor de leuke Valentijnsdag
Rhaaa! Censuur! Ranzige communisten ook altijd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
Klopt schelequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef ThE_ED het volgende:
hey er zijn posts weg!
Mooie foto's van johan hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry yvonne, ik keek ook in die dir![]()
Vast, zal alleen niet zulk gretig aftrek bij plaatsvinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wordt dit de nieuwe ijsmeis.zip?
Link ze ff op neukia dude.quote:
Waarom zit jij niet op MSN?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sorry yvonne, ik keek ook in die dir![]()
Het is wel een soort eer dat ik blijkbaar zo'n indruk maaktedat iedereen nog steeds denkt dat ik daar log.quote:
Naja, post de link van die ene dir dan maar hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is wel een soort eer dat ik blijkbaar zo'n indruk maaktedat iedereen nog steeds denkt dat ik daar log.
Ik wil hier geld aan verdienen, dus als TheEd en DWC even hun muil houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, post de link van die ene dir dan maar hier.
Ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik wil hier geld aan verdienen, dus als TheEd en DWC even hun muil houden.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ook je nieuwe adresquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Godlike02 het volgende:
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
en voor mij
rijstebrij
ooo wat heerlijk smullen wij.
(tvp dus)
Weer te laatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja daar gaat het nu dus al lang niet meer over heh!
Je was weereens zo slim jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Heb ik je die zelf gegeven of heb je weer zitten whoissen?
Kthx.quote:
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef BossFight het volgende:
Gaat die kakteef hier nog reageren of zit ik dit topic voor niets te volgen?
Godver, die koude bamihap van de febo daarnet was nog pekkiger dan deze rel.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat fotoboek van haar is wel heel kansloos
Die bovenste is toc The_T of niet?
Nee, ze komt voorlopig niet meer op FOK!.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef BossFight het volgende:
Gaat die kakteef hier nog reageren of zit ik dit topic voor niets te volgen?
Yup, ook Termie hoopte dat hij poesjedluuks even mocht doppen. Maar helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat fotoboek van haar is wel heel kansloos
Die bovenste is toc The_T of niet?
De term 'Owned!' is hier wel redelijk toepasbaar...quote:
Ik denk dat de correcte syntax is: "Owned, bitch!"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
De term 'Owned!' is hier wel redelijk toepasbaar...
nounou, wat zuur... het begint bijna te lijken alsof je zelf ook graag omwonden met een elastiekje door Termie op een braadgrill als rollade genomen zou willen worden ... zoveel aggressie om zijn sexuele lusten en uitspattinkjes, én die van MMarSu......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, ook Termie hoopte dat hij poesjedluuks even mocht doppen. Maar helaas..
Lees je FOK! mail ffquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan moet jij nog langskomen met Paultjuuuh
Blind Guardianquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
Onverkapte TVP.
* Blind_Guardian pakt de napalm er weer bij en kijkt hoe deze Vietnam Fok-rel zich verder ontwikkelt
[afbeelding]
Komt Paultjuhhhhhh?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
En dan moet jij nog langskomen met Paultjuuuh
Dan zitten we met z'n drieeen Yvonquote:
Malle RM-rf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nounou, wat zuur... het begint bijna te lijken alsof je zelf ook graag omwonden met een elastiekje door Termie op een braadgrill als rollade genomen zou willen worden ... zoveel aggressie om zijn sexuele lusten en uitspattinkjes, én die van MMarSu......
dat zijn toch nog kleine jongetjes...?
Sowieso valt het op hoeveel wreekzucht en venijn er bij de dames hier kenbaar wordt over de interesse die die (kloon-)dame wist weg te kapen bij een aantal vaste Fok!-gebruikers ....
Ik heb je gisteren een leuke user genoemd maar daar wordt geen FBtopic over geopend hè?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zitten we met z'n drieeen Yvon![]()
Wat zal het een zooitje worden![]()
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren een leuke user genoemd maar daar wordt geen FBtopic over geopend hè?
Nee we wachten op Sjieke poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
En zijn we er al uit?
en er zijn naaktfoto's van Yvonne opgedokenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef petre86 het volgende:
maar als ik het goed begrijp heeft PdL alleen van een paar nerd het hoofd op hol gebracht en ze toen laten vallen? en ze wil nu getroost worden door het volgende slachtoffer?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en er zijn naaktfoto's van Yvonne opgedoken![]()
een meno-fok!pauzequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft pussydeluxe een fok!pauze?.
.
die hebbik allangquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Jij loopt echt achter hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
die hebbik allang( in een donker goed afgesloten verweggestopt archief.. met nog meer foto's uit het bifitopic
):{w
jahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?
Ben ik kwijt
Jamaar als het zich iedere keer snachts afspeeltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat dit tot de volgende week maandag blijft duren..
Als jullie het telkens netjes samenvatten in een topic als dit vind ik het wel ok.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar als het zich iedere keer snachts afspeelt
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah
en ik heb ook een gezicht gezienstaat in zijn fobo
![]()
Zwartekippen, net als op GSquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Nemen die advocaten dalijk ook een Fok! account ?
Dat zou wel cool zijn jah.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan krijgen we een rechtzaak topic op Fok! en kunnen we de zaak live op Fok! volgen
de slet !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn jah.
Toen met jerney kaagmans zijn we er buiten gehouden.![]()
Dat werd ook niks, pics verwijderen, klaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat zou wel cool zijn jah.
Toen met jerney kaagmans zijn we er buiten gehouden.![]()
je had die pics ook moeten laten staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat werd ook niks, pics verwijderen, klaar
Ja, de OP, dawast eikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Bastard het volgende:
Is er ergens een samenvatting te lezen.. ik mis altijd van alles op FOK
naja.. je mag vast wel je bifi posten..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Mickeys het volgende:
BI-FI ......
Ow sjips... dat was andere topic
Heb mijn BI-FI aan Yvonne gegeven voor haar verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. je mag vast wel je bifi posten..
ik ben alles kwijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij het kontje van Beaverhausen nog?
Ben ik kwijt
Dan komt d'r wel weer een nieuwequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Nolius het volgende:
Deze is al vol voordat de oorspronkelijke TS zich heeft laten zien
Ja klopt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb mijn BI-FI aan Yvonne gegeven voor haar verjaardag![]()
Als ie dan inhoudelijk net zo boeiend is als dezequote:
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms.quote:
Op FOK! welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms..
Jammer dat je het resultaat soms offsite moet bewonderen. :").quote:
Ik heb liever wat anders dan een Bifiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ongevraagd Bifi's krijgen, ach het gebeurt soms..
Toepasselijke smilie.quote:
Zoals in de notes van sommige users.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jammer dat je het resultaat soms offsite moet bewonderen. :").
Vat het nou niet te letterlijk opquote:
OMGquote:
Ik vind um schitterendquote:
pusmutsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ze komt toch niet meer...
Wie is Mr-Z?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:29 schreef Mr-Z het volgende:
Ze komt toch niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |