Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Nolius=pussydeluxe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Dat was met die zanguitzending ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Of pussydeluxe is een kloon van Yvonne, om meer luisteraars te trekken naar het noodlijdende Talpa Fok! Radio!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
Dat heeft ze zelf naar FOK!radio gestuurd aangezien ze verleden week persé gebeld wilde worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mij
appelte-eitje volgens mij hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam is
Als ze pussy als voornaam heeft en deluxe als achternaam, ja, dan is die genoemd, het telefoonnummer is OOK al niet gepubliceerd, radio belt vaker mensen en nooit maar dan ook nooit wordt een numer bekend gemaakt, dus wil je me alsjeblieft uitleggen waarom je meteen met een ridicule oordeel en aanname klaarstaat
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef ThE_ED het volgende:
... dat als je googled je uitkomt op een 17jarig lesbisch meisje...
nou...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Ain't gonna happen LD.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
chips / popcorn bier en luie stoel klaar zet. jep , Valentijn 2006 laat de rel beginnen.
Preuts figuur...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Hallo Rm:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)
Aangezien meerdere mensen aangaven 'dat het haar eigen schuld zou zijn als haar telefoonnnummer of haar naam genoemd zouden zijn, omdat ze die gegevens zelf aan Fok! gegeven had ... dat klopt natuurlijk niet, ook al heeft ze die dingen zelf gegeven, dat is nog geen toestemming in verdere publicatie ervan.
Als er echter gewoon niks genoemd is, is dit alles weer een storm in een glas water ...., dat kan enkel op een teleurstellende rel uitlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |