quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne,
Je hebt mijn naam genoemd. Voornaam, achternaam. En
eigenlijk ook mijn email-adres.
Dat zou "geheim" moeten zijn op een forum als Fok!.
Ik heb nooit, ik herhaal nooit, mijn echte naam op Fok! verspreid.
Je hebt mensen opgeroepen te googelen op die naam.
De naam, die hoort "geheim" te blijven.
Gelukkig heb ik een baan. Gelukkig kan ik een advocaat betalen
Ik wil wel eens ziens, tot hoe ver jij denkt te kunnen gaan.
Het bovenstaande is het enige relevante zo ongeveer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
hahhh, cool tnxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
Zo dan?
Wat SiSi zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik moet nu natuurlijk ook de rest meekrijgen.
Hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent niet de enige die benieuwd is, Dago.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wanneer komt die gave uitzending online?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoe plaats ik hier nou een onopvallende TVP??
NIET.
Sjieke Poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef N.icka het volgende:
Wat was haar naam dan?
Ze is gewoon een kloon van maikuuulquote:
Dus dit is een 'klacht' dat het fotoboek correct wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens naar haar fotoboek gekeken en had meteen weer door waarom ik het gros van het mannelijk geslacht zo pathetic vind. Sorry heren. Tenenkrommend zeg.
Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef RM-rf het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, heeft Yvonne nu wel of niet haar naam en achternaam op Fok!radio genoemd?
als het zo zou zijn, zou de klacht van dat meisje wel terecht zijn, dat is idd niet zo leuk, als men kennelijk openlijk iemands naam en achternaam gaat noemen, tegen de wil van die persoon (dat men toegang tot gegevens, zoals bv dat telefoonnummer dat men kennelijk bij Fok!radio had, is géén rechtvaardiging om vervolgens dat publiekelijk te verspreiden, te publiceren waardoor die dame misschien last kan krijgen van stalkers) ...
maar als ik goed heb, wordt ontkend dat die naam en achternaam openlijk genoemd is?
Nolius=pussydeluxe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Dat was met die zanguitzending ook al.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Er luisteren volgende week vast ineens veel meer mensen naar FR...
Of pussydeluxe is een kloon van Yvonne, om meer luisteraars te trekken naar het noodlijdende Talpa Fok! Radio!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
Dat heeft ze zelf naar FOK!radio gestuurd aangezien ze verleden week persé gebeld wilde worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat telefoonnummer heeft ze zelf gegeven volgens mij
appelte-eitje volgens mij hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Nolius=pussydeluxe?The plot thickens!
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik heel even weten hoe ik moet weten wat haar voor en achternaam is
Als ze pussy als voornaam heeft en deluxe als achternaam, ja, dan is die genoemd, het telefoonnummer is OOK al niet gepubliceerd, radio belt vaker mensen en nooit maar dan ook nooit wordt een numer bekend gemaakt, dus wil je me alsjeblieft uitleggen waarom je meteen met een ridicule oordeel en aanname klaarstaat
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef ThE_ED het volgende:
... dat als je googled je uitkomt op een 17jarig lesbisch meisje...
nou...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Ain't gonna happen LD.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
chips / popcorn bier en luie stoel klaar zet. jep , Valentijn 2006 laat de rel beginnen.
Preuts figuur...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:17 schreef RM-rf het volgende:
zulke private bezigheden kunnen wat mij betreft ook gewoon wel besloten blijven... er zijn ook zat dingen die je met Google kunt doen, die daar _niet_ op uitkomen ....
Hallo Rm:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
okay, maar dat was nog enigszins onduidelijk , dat bleek ook niet helemaal uit de startpost (daar stond enkel 'dat je over MMarSu verteld had' en dat kan veel betekenen, ook dat haar beschuldiging zou kloppen)
Aangezien meerdere mensen aangaven 'dat het haar eigen schuld zou zijn als haar telefoonnnummer of haar naam genoemd zouden zijn, omdat ze die gegevens zelf aan Fok! gegeven had ... dat klopt natuurlijk niet, ook al heeft ze die dingen zelf gegeven, dat is nog geen toestemming in verdere publicatie ervan.
Als er echter gewoon niks genoemd is, is dit alles weer een storm in een glas water ...., dat kan enkel op een teleurstellende rel uitlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |