quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne,
Je hebt mijn naam genoemd. Voornaam, achternaam. En
eigenlijk ook mijn email-adres.
Dat zou "geheim" moeten zijn op een forum als Fok!.
Ik heb nooit, ik herhaal nooit, mijn echte naam op Fok! verspreid.
Je hebt mensen opgeroepen te googelen op die naam.
De naam, die hoort "geheim" te blijven.
Gelukkig heb ik een baan. Gelukkig kan ik een advocaat betalen
Ik wil wel eens ziens, tot hoe ver jij denkt te kunnen gaan.
Het bovenstaande is het enige relevante zo ongeveer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
hahhh, cool tnxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
Zo dan?
Wat SiSi zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik moet nu natuurlijk ook de rest meekrijgen.
Hoezo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent niet de enige die benieuwd is, Dago.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef ThE_ED het volgende:
Wanneer komt die gave uitzending online?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Hoe plaats ik hier nou een onopvallende TVP??
NIET.
Sjieke Poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef N.icka het volgende:
Wat was haar naam dan?
Ze is gewoon een kloon van maikuuulquote:
Dus dit is een 'klacht' dat het fotoboek correct wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eens naar haar fotoboek gekeken en had meteen weer door waarom ik het gros van het mannelijk geslacht zo pathetic vind. Sorry heren. Tenenkrommend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |