Zoals half voetballend Nederlandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouja, als er dan een groepje is met een reden waarom ze Clarence uitfluiten is dat omdat "hij altijd penalty's mist".
eh rkcquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef gras het volgende:
Mathijssen wat moeten we daar mee? Bij Willem II was hij al matig en nu bij RKC heeft hij ook nog niks laten zien.
Zo gaat dat dus niet, die wil gewoon ook eens naar het buitenland.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef gras het volgende:
Oh die. Ik zou zeggen, geef dan Grygera maar acht miljoen extra de komende drie jaar.
Precies. Kun je hem beter nu voor een zak geld naar het buitenland laten gaan dan hem over een aantal seizoenen gratis de deur uit te laten gaan. Gelukkig denkt van Geel er ook zo over.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo gaat dat dus niet, die wil gewoon ook eens naar het buitenland.
Inderdaad, wees blij dat we Europa's grootste duiventil zijn! Een team opbouwen, ho maar. Als de cijfers maar goed zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Precies. Kun je hem beter nu voor een zak geld naar het buitenland laten gaan dan hem over een aantal seizoenen gratis de deur uit te laten gaan. Gelukkig denkt van Geel er ook zo over.
Grygera is een prima speler, maar ik zie liever bv Mathijsen komen voor het geld wat we voor Grygera ontvangen, omdat de kans dat Mathijsen voor een langdurig contract zou tekenen mij groter lijkt dan dat Grygera dit doet. Uiteindelijk heb je op de lange termijn toch meer aan Mathijsen, ook al speelt Grygera dan al enkele seizoenen met ons mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:32 schreef gras het volgende:
[..]
Inderdaad, wees blij dat we Europa's grootste duiventil zijn! Een team opbouwen, ho maar. Als de cijfers maar goed zijn!
LAndzaat en Mathijssen, dat zou betaald moet worden met het geld van een transfer van Sneijder?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:07 schreef SiemeN het volgende:
Gentenaar, Landzaat en Mathijssen zijn wat mij betreft zeker welkom.
Ben ook een voorstander voor Jenner aan de buitenkanten, denk dat dat wel redelijk zal werken met Huntelaar voorin.
Ben benieuwd wat de zomer Ajax zal brengen..
Mathijsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
LAndzaat en Mathijssen, dat zou betaald moet worden met het geld van een transfer van Sneijder?
Het zou me niet verbazen als het daar op uitloopt inderdaad...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
LAndzaat en Mathijssen, dat zou betaald moet worden met het geld van een transfer van Sneijder?
Dat heb ik er dan ook weer niet voor over nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:50 schreef Houniet het volgende:
Het moet toch niet gekker worden, Sneijder weg![]()
quote:Juan Sebastian Veron kan definitief niet meedoen in de heenwedstrijd tegen Ajax. De enkelblessure, die de Argentijnse middenvelder van Internazionale opliep in het duel met Juventus, blijkt ernstiger dan verwacht.
Naast het treffen in de Champions League in Amsterdam, moet Veron ook de Serie A-duels met Livorni, Udinese en AS Roma laten schieten.
quote:Alvaro Recoba left the pitch in the second half of the practice match after suffering a thigh strain. The Uruguayan forward will undergo medical tests in the coming days to assess the entity of his injury.

Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een van de weinigen die hem wel een aanwinst zou vinden.
ik vind het wel een aanwinstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ehm, ik denk dan dat je dit in het verkeerde topic hebt gepost. Je moet namelijk in het Alkmaarse topic zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was dan ook te achterlijk voor woorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Cordoba32 het volgende:
De laatste keer floten wij in Amsterdam hem zelfs uit![]()
En dat is slecht want..........?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom? Omdat Het een nep Ajacied is die bij de eerste de beste kans weg was naar fucking sampdoria.
Hier nog iemand die een speler van het kaliber Seedorf dolgraag terug zou zien. En dat dan zijn leeftijd maar weer zijn rugnummer mag zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zie ik Seedorf heel graag terug bij Ajax.
Maar hij zou gek zijn als ie het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |