Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een van de weinigen die hem wel een aanwinst zou vinden.
ik vind het wel een aanwinstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ehm, ik denk dan dat je dit in het verkeerde topic hebt gepost. Je moet namelijk in het Alkmaarse topic zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was dan ook te achterlijk voor woorden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Cordoba32 het volgende:
De laatste keer floten wij in Amsterdam hem zelfs uit![]()
En dat is slecht want..........?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom? Omdat Het een nep Ajacied is die bij de eerste de beste kans weg was naar fucking sampdoria.
Hier nog iemand die een speler van het kaliber Seedorf dolgraag terug zou zien. En dat dan zijn leeftijd maar weer zijn rugnummer mag zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens zie ik Seedorf heel graag terug bij Ajax.
Maar hij zou gek zijn als ie het doet.
Inderdaad, volgens mij heeft hij meer prijzen gewonnen dan Van Basten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:56 schreef Chadi het volgende:
Seedorf is gewoon een wereld voetballer hoor. Snap nog steeds niet dat veel mensen dat niet zien in die man. Hij heeft bijna alles gewonnen wat er te winnen viel en dat zijn er mar weinig die hem dat na kunnen doen.
En tegen de Nederlandse ploegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef twi het volgende:
Hij was alleen kut in Oranje, maar ook ik zou 'm graag weer terughebben hoor.
En waarom zou je denkenquote:
quote:15/2/2006 - Brands: Mathijsen niet te koop, Landzaat mag niet naar Ajax
(Gepost door RvN)
In De Volkskrant laat technisch directeur Marcel Brands van AZ weten dat er geen sprake kan zijn van een transfer van Mathijsen of Landzaat naar Ajax. ‘Ja, natuurlijk. We zijn ook concurrenten hè. Wij willen richting Ajax, en Ajax ziet ons niet graag komen. Maar je kunt AZ natuurlijk niet transformeren naar Amsterdam. Mathijsen is simpelweg niet te koop en Landzaat laten we niet naar Ajax gaan. Dat is ook geen droom of wens van hem.’ [reageer]
Een overdreven geldingsdrang, het Nederlandse publiek en de extra gehaaidheid bij z'n tegenstander.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |