Ik zie niet wat er mis is met huntelaar. Hij doet het de laatste weken goed bij ajax en zeker tegen ado speelde hij sterk, het was dat hij 3x genaaid werd door de grensrechter anders had hij waarschijnlijk een hattrick gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echt waar.... Wat doen Stuntelaar en Stekenlatenvallenburg bij Oranje(Grandell maakt nog minder blunders)
Hoe ongeloofwaardig wil je over komen van Basten![]()
Waarom is Huntelaar slechte optiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Echt waar.... Wat doen Stuntelaar en Stekenlatenvallenburg bij Oranje(Grandell maakt nog minder blunders)
Hij had pas echt ongeloofwaardig overgekomen als hij Babel er nu nog bij had gehad. Wat is er verder mis met Huntelaar? Deed het perfect bij Heerenveen, en ook bij Ajax vind ik hem niet verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie liever Huntelaar in de spits dan van nistelrooij
Alle Ajax Topics zijn toch speciaal?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, zullen we bij topic nummer 300 wél iets, 'speciaals' gaan doen?
Is die ooit weggeweest dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef DeTolk het volgende:
De Amsterdamse Enclave komt weer terug
Te oudquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
Wie moet je anders als derde doelman meenemen? Maarten Stekelenburg speelt wekelijks, bij het grote Ajax en is de doelman van de toekomst. Andere alternatieven zijn er niet, Patrick Lodewijks is te oud en zowel Dennis Gentenaar als Oscar Moens houden bij hun eigen club de bank warm.
en met succesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is die ooit weggeweest dan?
Zo lang van Basten aan het roer staat heeft hij niks anders gedaan dan gewoon ajacieden geselecteerd of ze nou in vorm waren, op de bank zaten of nog half geblesseerd waren
Denk het wel... Yildrim is toch ook eens opgeroepen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:22 schreef Houniet het volgende:
Zou Huntelaar bij Oranje zijn gehaald als hij nog voor Heereveen had gespeeld?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is die ooit weggeweest dan?
Zo lang van Basten aan het roer staat heeft hij niks anders gedaan dan gewoon ajacieden geselecteerd of ze nou in vorm waren, op de bank zaten of nog half geblesseerd waren
Hehe lodewijks goed in de groep... Is dat diezelfde lodewijks die zijn verdediging zat uit te schelden bij zijn eigen fout bij de 2-3?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Te oudWat een onzin. De beste moeten mee, niet op basis van je leeftijd. En Lodewijks ligt ook nog eens goed in een groep.
4de...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Huntelaar is de 3e Spits van Nederland.Stekelenburg is natuurlijk dubieus, maar waarschijnlijk voor de teokomst zeer welkom als vervanger van vd Sar
Maar waarom zou je de oude, ervaren Patrick Lodewijks meenemen als derde doelman?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Te oudWat een onzin. De beste moeten mee, niet op basis van je leeftijd. En Lodewijks ligt ook nog eens goed in een groep.
Net of hij aan het spelen komt... Lodewijks ligt gewoon een stuk beter in een groep en is ook veel belangrijker in een kleedkamer van Stekelenburg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar waarom zou je de oude, ervaren Patrick Lodewijks meenemen als derde doelman?
Laat dan een jonge doelman, zoals Maarten Stekelenburg, ervaring opdoen en aan het grote werk ruiken.
nEE!!! ik wil wereldkampioen worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef M0NTANA het volgende:
Laat dan een jonge doelman, zoals Maarten Stekelenburg, ervaring opdoen en aan het grote werk ruiken.
Daarom staat vd sar op doelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nEE!!! ik wil wereldkampioen worden.
En de derde doelman is de beslissende factor? Als je het EK in 2008 of het WK in 2010 wilt winnen, moet je Maarten Stekelenburg als derde doelman meenemen naar het WK van 2006 in Duitsland.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nEE!!! ik wil wereldkampioen worden.
Boukhari is overigens Marokkaans international (vraag me niet hoe).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ook Nourdin Boukhari (wiens contract tóch verlengd wordt naar aanleiding van zijn geweldige spel in de maanden februari tot en met mei), Ryan Babel, Kenneth Vermeer, John Goossens, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Javier Martina vergat ik per abuis.
Patrick Lodewijks ligt een stuk beter in de groep? Die driemaal dat hij erbij heeft gezeten? Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of hij aan het spelen komt... Lodewijks ligt gewoon een stuk beter in een groep en is ook veel belangrijker in een kleedkamer van Stekelenburg.
Kuijt word gebruikt als een veredelde vleugelspeler en daarbij komt dat Huntelaar er meer in heeft liggen als makaay en Kuijt, dus hij is misschien zelfs wel 2e spits van Nederland...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4de...
van Nistelrooij, Kuijt, Makaay, Huntelaar.
Als je een beetje mensenkennis had gehad dan had je dat geweten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Patrick Lodewijks ligt een stuk beter in de groep? Die driemaal dat hij erbij heeft gezeten? Hoe weet jij dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je een beetje mensenkennis had gehad dan had je dat geweten.
please, je bent er weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
maar Kuyt heeft ook nog iets van 17 assists(!)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kuijt word gebruikt als een veredelde vleugelspeler en daarbij komt dat Huntelaar er meer in heeft liggen als makaay en Kuijt, dus hij is misschien zelfs wel 2e spits van Nederland...
Lodewijks zal best een aardige gozer zijn, maar ik snap alleen niet waarom Lodewijks beter in de groep zou liggen dan Stekelenburg?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat Lodewijks een socialer persoon is dan Stekelenburg, maar dat is geen reden om een 100 jarige keeper mee te nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Lodewijks zal best een aardige gozer zijn, maar ik snap alleen niet waarom Lodewijks beter in de groep zou liggen dan Stekelenburg?
daarom is het ook meer een vleugelspeler (is hij ook vaker gebruikt in het Ned. Elftal)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar Kuyt heeft ook nog iets van 17 assists(!)
Kuyt is echt niet meer een vleugelspeler dan een spits hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
daarom is het ook meer een vleugelspeler (is hij ook vaker gebruikt in het Ned. Elftal)
in een Jonge ploeg denk ik niet dat Sar, Timmer en Lodewijks thuis horen, hoog uit 1 of 2 + een jonkiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat Lodewijks een socialer persoon is dan Stekelenburg, maar dat is geen reden om een 100 jarige keeper mee te nemen
Is ie ook niet, maar word ie wel meer gebruiktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Kuyt is echt niet meer een vleugelspeler dan een spits hoor![]()
Alleen in Oranje, maar dat zegt genoeg over het voetbalverstand van onze bondscoach.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is ie ook niet, maar word ie wel meer gebruikt
Tsja, zoals hier eerder al aangegeven: hij zorgt wel voor de assists, dus zonde om op de bank te laten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen in Oranje, maar dat zegt genoeg over het voetbalverstand van onze bondscoach.
Wat kan mij die Kuyt nou schelen. Laat hem lekker in een ander topic zijn ringetje kussenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nu je het zegt?
Ach ja, was het verlengde van een discussie, maar als je het niet nodig vind om je daarin te verdiepenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:10 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat kan mij die Kuyt nou schelen. Laat hem lekker in een ander topic zijn ringetje kussen
wies da?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef ErikT het volgende:
Hector Cuper is werkeloos.
Stond met Valencia in 2 CL finales.quote:
Ach ben een beetje moe van dat kuyt vereren. Niet dat jullie dat doen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, was het verlengde van een discussie, maar als je het niet nodig vind om je daarin te verdiepen
Met Ajaciedenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:33 schreef Black-Death het volgende:
Jongens, dit is het Ajax topic, geen Nederlands elftal topic
ja, maar tochquote:
Ja, misschien een extra banner ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, zullen we bij topic nummer 300 wél iets, 'speciaals' gaan doen?
Ik denk dat hij op de koffie wilt bij Martin van Geel.quote:Dave van den Bergh wil weg bij FC Utrecht
Zijn contract loopt nog een jaar door, maar Dave van den Bergh wil graag al deze zomer weg uit De Galgenwaard. FC Utrecht wijst het verzoek niet bij voorbaat van de hand.
Van den Bergh, die bezig is aan zijn zesde seizoen bij FC Utrecht, wil zijn carrière voortzetten in de Verenigde Staten. De keuze voor Amerika is deels ingegeven door privé-omstandigheden, Van der Berghs vrouw is afkomstig uit de VS.
FC Utrecht neemt het verzoek van Van den Bergh in overweging. 'Wij bekijken de komende tijd of en zo ja hoe we aan Dave's verzoek kunnen voldoen', zegt voorzitter Jan Willem van Dop op de website van de Eredivisieclub.
quote:Stekelenburg?
Ajax is de laatste jaren duidelijk op zoek naar een rustpunt of een leider in de ploeg. Er is niemand die daaraan twijfelt. Waarom stelt Danny Blind dan de iedere week slechtere en onzeker wordende Maarten Stekelenburg op? In de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag was weer duidelijk te zien dat de 23-jarige keeper op dit moment de grote verwachtingen niet kan waarmaken. Misschien een kwestie van tijd, misschien wel overschat.
Maar één ding is zeker: als het slecht gaat met een ploeg, stel dan spelers op die rust kunnen brengen en waar een verdediging op kan bouwen en vertrouwen. Vorig jaar deed de zeer ervaren Hans Vonk het goed. Waarom stel je hem dan nu niet op?
'De jeugd eerst' is het motto van voorzitter John Jaakke en trainer Danny Blind. Waarom dan de keuze voor Jaap Stam en Kenneth Perez? Waarschijnlijk komen ook nog Clarence Seedorf, Joris Mathijsen en Denny Landzaat naar Amsterdam. Ik vind dat persoonlijk geweldig. Maar als je met dit omgedraaide motto verder gaat, kun je nu ook wel afstappen van je principes en Stekelenburg vervangen door Vonk.
waar komt dit vandaan?quote:
is gepost op Ajaxnetwerk in het forumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
waar komt dit vandaan?
Het feit dat er in gezegd wordt dat Seedorf waarschijnlijk terugkomt maakt het geheel totaal ongeloofwaardig..
is inderdaad een beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
waar komt dit vandaan?
Het feit dat er in gezegd wordt dat Seedorf waarschijnlijk terugkomt maakt het geheel totaal ongeloofwaardig..
Idd, ik snap niet dat mensen nog steeds denken dat Seedorf naar Nederland terug komt. Die gozer is hier de pispaal van de hele journalistiek hier. Die bouwd lekker in het warme Italie af waar hij ook nog eens meer geld verdient ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
waar komt dit vandaan?
preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, ik snap niet dat mensen nog steeds denken dat Seedorf naar Nederland terug komt. Die gozer is hier de pispaal van de hele journalistiek hier. Die bouwd lekker in het warme Italie af waar hij ook nog eens meer geld verdient ook.
En dat laatste snap(te) ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Cordoba32 het volgende:
Seedorf zal hier direct de pispaal worden van alle supporters en in ieder stadion uitgefloten worden.die komt niet terug .
De laatste keer floten wij in Amsterdam hem zelfs uit![]()
Omdat hij de penalty had gemist misschienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En dat laatste snap(te) ik nog steeds niet...
Waarom in godsnaam Seedorf uitfluiten?!
Had hij hele goede redenen voor hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom? Omdat Het een nep Ajacied is die bij de eerste de beste kans weg was naar fucking sampdoria.
Die werd ook niet zo liet behandeld hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef jna het volgende:
Kunnen we van der Vaart ook wel gaan uitfluiten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Babel zit in de videoclip van Akon ft. Yes-R en Ali B
Ali Boussaboun?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Dus wel he? Ik dacht laatst ook al dat ik hem zagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
De mensen die fluiten hebben voor 99% niet eens het idee waarom ze ook alweer fluiten, kuddevolk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:48 schreef Nashje het volgende:
Seedorf is wat mij betreft welkom. Snap nog steeds niet waarom iedereen hem uitfluit.
en hij rapt op de cd van Lange Frans en Baas Bquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:52 schreef jna het volgende:
Ja op het eind helemaal, hij zat ook al in die solo clip van Yes-r. Zullen wel mati's zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Seedorf komt
Ik nietquote:
Nee, we willen een goede extra middenvelder met een goed spelinzicht en toch een lekkere trap in de benen. Voor op rechts.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
Seedorf? Willen jullie nog een potentiele nummer 10?
Nouja, als er dan een groepje is met een reden waarom ze Clarence uitfluiten is dat omdat "hij altijd penalty's mist".quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De mensen die fluiten hebben voor 99% niet eens het idee waarom ze ook alweer fluiten, kuddevolk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |