En dat laatste snap(te) ik nog steeds niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Cordoba32 het volgende:
Seedorf zal hier direct de pispaal worden van alle supporters en in ieder stadion uitgefloten worden.die komt niet terug .
De laatste keer floten wij in Amsterdam hem zelfs uit![]()
Omdat hij de penalty had gemist misschienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En dat laatste snap(te) ik nog steeds niet...
Waarom in godsnaam Seedorf uitfluiten?!
Had hij hele goede redenen voor hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom? Omdat Het een nep Ajacied is die bij de eerste de beste kans weg was naar fucking sampdoria.
Die werd ook niet zo liet behandeld hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef jna het volgende:
Kunnen we van der Vaart ook wel gaan uitfluiten.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Babel zit in de videoclip van Akon ft. Yes-R en Ali B
Ali Boussaboun?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Dus wel he? Ik dacht laatst ook al dat ik hem zagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
De mensen die fluiten hebben voor 99% niet eens het idee waarom ze ook alweer fluiten, kuddevolk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:48 schreef Nashje het volgende:
Seedorf is wat mij betreft welkom. Snap nog steeds niet waarom iedereen hem uitfluit.
en hij rapt op de cd van Lange Frans en Baas Bquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:52 schreef jna het volgende:
Ja op het eind helemaal, hij zat ook al in die solo clip van Yes-r. Zullen wel mati's zijn
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat Seedorf komt
Ik nietquote:
Nee, we willen een goede extra middenvelder met een goed spelinzicht en toch een lekkere trap in de benen. Voor op rechts.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef Messenga het volgende:
Seedorf? Willen jullie nog een potentiele nummer 10?
Nouja, als er dan een groepje is met een reden waarom ze Clarence uitfluiten is dat omdat "hij altijd penalty's mist".quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De mensen die fluiten hebben voor 99% niet eens het idee waarom ze ook alweer fluiten, kuddevolk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |