Dat is niet mijn visie, maar het lijkt er wel op, gezien de transfer van Jaap Stam en de interesse voor Joris Mathijsen. Daarbij zal Ajax hem wel moeten verkopen, wanneer hij zijn contract niet verlengt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Grygera wordt wel erg makkelijk weggeschoven.....
Ik bedoelde ook niet dat het jouw visie was hoor. Ik weet niet of ik het heel verstandig zou vinden Grygeras overboord te zetten; vind het hem namelijk wel goed doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is niet mijn visie, maar het lijkt er wel op, gezien de transfer van Jaap Stam en de interesse voor Joris Mathijsen. Daarbij zal Ajax hem wel moeten verkopen, wanneer hij zijn contract niet verlengt.
Ik ook, maar ik vind het huidige beleid van Ajax (Martin van Geel?) wel goed: bijtekenen of wegwezen, want we laten goede spelers niet gratis naar het buitenland gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het jouw visie was hoor. Ik weet niet of ik het heel verstandig zou vinden Grygeras overboord te zetten; vind het hem namelijk wel goed doen.
Klopt, verdedigend is dat ook érg sterk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grygera - Stam - Mathijsen kan altijd nog.
quote:Ooit hoopt Diba zelf bij een topclub te spelen. In zijn huidige vorm kan het snel gaan, maar de 22-jarige gaat niet over één nacht ijs. "In 2008 loopt mijn contract bij NAC af. Dan wil ik de stap naar een Nederlandse topclub of naar een ploeg in het buitenland zetten. Op dit moment ben ik nog druk bezig mezelf te verbeteren. Alleen door elke dag hard te trainen word ik een betere voetballer. Mijn loopbaan heb ik stap voor stap opgebouwd. Over de toekomst wil ik nu nog niet te veel nadenken."
Wat denk je dat hij zegt als van Geel drie keer met een contract langs zijn neus zou zwaaien...?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Anouar Diba (NAC) kunnen we van onze lijstjes halen, die wil nóg niet naar Ajax:
[..]
Drie keer? Denk dat al vóór hij het contract mag inzien, hij al een mondeling akkoord geeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij zegt als van Geel drie keer met een contract langs zijn neus zou zwaaien...?
Je vergeet Nesta.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, samen met Ronaldinho en Viera.
Je vergeet Vágner Love van CSKA Moskou...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, samen met Ronaldinho en Viera.
Ja, Maldini komt na 22 jaar AC Milan nog ff een jaartje in Amsterdam ballen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Tijdens de transferbesprekingen tussen Ajax en AC Milan over Jaap Stam, zou ook Wesley Sneijder ten sprake zijn gekomen, misschien ruilen met Clarence Seedorf? Of Rui Costa? Of Paolo Maldini? Ervaring kunnen we namelijk wel gebruiken, ben benieuwd.
Het is PUB maar hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, jij ook al mod.,
,
.
Waar gaat het heen..
Die heb ik.... paste in FC..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is PUB maar hoor.
Anyway..
@ MONTANA : Je gaat daar toch niet vanuit?
Ik zat al te wachten op mn eerste quote in FCquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik.... paste in FC..!.
.
Natuurlijk niet! Laat Ajax de eerder genoemde namen maar halen: Denny Landzaat, Joris Mathijsen (beide AZ), Julian Jenner (NAC), Dwight Tiendalli (FCU) en Dennis Gentenaar (BVB). Dan komt het goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is PUB maar hoor.
Anyway..
@ MONTANA : Je gaat daar toch niet vanuit?
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op mn eerste quote in FC.
Hoeveel leuke rechtsbacks hebben wij volgend jaar tot onze beschikking dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Messenga het volgende:
Ik begrijp niet zo wat jullie met Tiendalli willen, het is een leuke rechtsback, meer niet.
Waar staat ajax om bekend? Jeugdopleiding toch? Maak daar eens gebruik van. Soms moet er gewoon meer lef getoond worden. We willen vechters zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel leuke rechtsbacks hebben wij volgend jaar tot onze beschikking dan?
Timisela bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tismela?
Dwight Tiendalli komt uit de Ajax-opleiding, is opgegroeid in het klassieke 4-3-3-systeem, dus de ideale rechtsback. Op De Toekomst lopen momenteel geen goede rechtsbacks, Emmanuel Boakye en Michael Timisela zijn beide niet goed genoeg voor de selectie van Ajax.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef Suijk het volgende:
Maar je zegt dat Ajax terug wil naar het klassieke 433, niet met opkomende backs, maar dat idee heb ik bij Tiendalli eigenlijk wel, dat hij een soort Urby op rechts is (kan zijn). Niet iemand die gewoon alleen sober verdedigt...
Even als voorbeeld: Bruthil Hosé. (als ik et goed schrijf zo.) Dé spits van de Ajax A1 een paar jaar geleden, werd ook niets..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dwight Tiendalli komt uit de Ajax-opleiding, is opgegroeid in het klassieke 4-3-3-systeem, dus de ideale rechtsback. Op De Toekomst lopen momenteel geen goede rechtsbacks, Emmanuel Boakye en Michael Timisela zijn beide niet goed genoeg voor de selectie van Ajax.
Ik ben normaliter ook vóór de eigen jeugd, maar Dwight Tiendalli is in feite ook eigen jeugd en stukken beter dan Emmanuel Boakye en Michael Timisela, kwaliteit boven alles.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Even als voorbeeld: Bruthil Hosé. (als ik et goed schrijf zo.) Dé spits van de Ajax A1 een paar jaar geleden, werd ook niets..
Gewoon eens voor de leeuwen gooien. Die gasten kunnen zo onbevangen als het maar kan spelen. Geef ze eens een kans. Ze kunnen er alleen maar beter van worden.
Hij heeft dan ook eredivisie ervaring. Dat moeten emmanuel en Michael nog krijgen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben normaliter ook vóór de eigen jeugd, maar Dwight Tiendalli is in feite ook eigen jeugd en stukken beter dan Emmanuel Boakye en Michael Timisela, kwaliteit boven alles.
Weet jij wat FCU vraagt? Dirk Kuyt en Pascal Bosschaart (niet de minsten) gingen voor héél weinig naar Feyenoord, dus voor Dwight Tiendalli zullen ze de hoofdprijs toch niet vragen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hij is wel eigen jeugd, maar kost ook veel
Na het wk -20 was zijn vraagprijs dacht ik rond de 3 miljoen en dat is hoe dan ook altijd meer dan eigen jeugdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet jij wat FCU vraagt? Dirk Kuyt en Pascal Bosschaart (niet de minsten) gingen voor héél weinig naar Feyenoord, dus voor Dwight Tiendalli zullen ze de hoofdprijs toch niet vragen?
en Babel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
KJH is voorlopige selectie van Oranje, maar ook spelers als Nicky Hofs (Feyenoord) en Theo Janssen (Vitesse), dus zegt niet zoveel.
En volgend jaar wellicht Dennis Gentenaar, Dwight Tiendalli, Julian Jenner, Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Johnny Heitinga en Robbert Schilder erbij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef BoNi het volgende:
Voorlopige selectie
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (AZ) en Edwin van der Sar (Manchester United).
Verdediging: Urby Emanuelson (Ajax), Tim de Cler, Kew Jaliens, Joris Mathijsen en Barry Opdam (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Ron Vlaar (Feyenoord), Khalid Boulahrouz en Nigel de Jong (beiden HSV), André Ooijer (PSV).
Middenveld: Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (beiden Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Nicky Hofs (Feyenoord), Theo Janssen (Vitesse), George Boateng (Middlesbrough), Phillip Cocu (PSV) en Edgar Davids (Tottenham Hotspur).
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (beiden Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Als je bij Ajax speelt kom je er vanzelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En volgend jaar wellicht Dennis Gentenaar, Dwight Tiendalli, Julian Jenner, Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Johnny Heitinga en Robbert Schilder erbij?
Je vergeet Diba!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En volgend jaar wellicht Dennis Gentenaar, Dwight Tiendalli, Julian Jenner, Denny Landzaat, Joris Mathijsen, Johnny Heitinga en Robbert Schilder erbij?
Je hebt gelijk. Ook Nourdin Boukhari (wiens contract tóch verlengd wordt naar aanleiding van zijn geweldige spel in de maanden februari tot en met mei), Ryan Babel, Kenneth Vermeer, John Goossens, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Javier Martina vergat ik per abuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |