Tricky >:Oquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach heeft die kerel toch een handicap
Of Dwight Tiendalli in plaats van Johnny Heitinga, ligt aan hun vorm. Thomas Vermaelen is nog jong, daarbij is het geen overbodige luxe om twee goede linksbenige, centrale verdedigers te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tiendalli en vermaelen zullen dat niet accepteren (trouwens: Tiendalli kopen voor de bank?)
die laatste 2 zijn zeker versterkingen. .quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dwight Tiendalli (FCU), Denny Landzaat (AZ) en Julian Jenner (NAC) mogen van mij nog wel komen.![]()
Tot hoelang loopt dat contract met Vermaelen eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Dwight Tiendalli in plaats van Johnny Heitinga, ligt aan hun vorm. Thomas Vermaelen is nog jong, daarbij is het geen overbodige luxe om twee goede linksbenige, centrale verdedigers te hebben.
Steek krijgt dit seizoen alle vertrouwen, maar mijn geduld begint zo langzamerhand wel op te raken. Hij is zeer onzeker (vooral op hoge ballen) en maakt ook beslissende fouten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Franck Grandel (FCU) zou geen concurrent zijn voor Maarten Stekelenburg, daarbij denk ik dat je de Steek het vertrouwen moet geven en hij dat dan vanzelf terug zal betalen. Komt vast goed!
Nog ruim vijf jaar:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Tot hoelang loopt dat contract met Vermaelen eigenlijk nog?
quote:Ajax verlengt contract met Thomas Vermaelen
Amsterdam, 25 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Thomas Vermaelen (14-11-85) over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat loopt tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2010.
Thomas Vermaelen staat sinds juli 2003 onder contract bij Ajax. De Belg debuteerde op 15 februari 2004 in de hoofdmacht van Ajax in de gewonnen uitwedstrijd tegen Volendam (2-0). Voordat Vermaelen naar Ajax kwam, speelde de linksbenige centrale verdediger bij Germinal Ekeren (BEL) en Germinal Beerschot Antwerpen (BEL).
Grygera wordt wel erg makkelijk weggeschoven.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg; Heitinga, Stam en Mathijsen; Maduro; Landzaat en Emanuelson; Sneijder; Jenner, Huntelaar en Perez. Dus Hedwiges Maduro vóór de verdediging en Wesley Sneijder op tien. Op de bank nog spelers als Mauro Rosales, Markus Rosenberg, Nicolae Mitea, Robbert Schilder, Dwight Tiendalli, Thomas Vermaelen, Jeffrey Sarpong en Dennis Gentenaar.
Dat is niet mijn visie, maar het lijkt er wel op, gezien de transfer van Jaap Stam en de interesse voor Joris Mathijsen. Daarbij zal Ajax hem wel moeten verkopen, wanneer hij zijn contract niet verlengt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Grygera wordt wel erg makkelijk weggeschoven.....
Ik bedoelde ook niet dat het jouw visie was hoor. Ik weet niet of ik het heel verstandig zou vinden Grygeras overboord te zetten; vind het hem namelijk wel goed doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is niet mijn visie, maar het lijkt er wel op, gezien de transfer van Jaap Stam en de interesse voor Joris Mathijsen. Daarbij zal Ajax hem wel moeten verkopen, wanneer hij zijn contract niet verlengt.
Ik ook, maar ik vind het huidige beleid van Ajax (Martin van Geel?) wel goed: bijtekenen of wegwezen, want we laten goede spelers niet gratis naar het buitenland gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat het jouw visie was hoor. Ik weet niet of ik het heel verstandig zou vinden Grygeras overboord te zetten; vind het hem namelijk wel goed doen.
Klopt, verdedigend is dat ook érg sterk!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Grygera - Stam - Mathijsen kan altijd nog.
quote:Ooit hoopt Diba zelf bij een topclub te spelen. In zijn huidige vorm kan het snel gaan, maar de 22-jarige gaat niet over één nacht ijs. "In 2008 loopt mijn contract bij NAC af. Dan wil ik de stap naar een Nederlandse topclub of naar een ploeg in het buitenland zetten. Op dit moment ben ik nog druk bezig mezelf te verbeteren. Alleen door elke dag hard te trainen word ik een betere voetballer. Mijn loopbaan heb ik stap voor stap opgebouwd. Over de toekomst wil ik nu nog niet te veel nadenken."
Wat denk je dat hij zegt als van Geel drie keer met een contract langs zijn neus zou zwaaien...?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
Anouar Diba (NAC) kunnen we van onze lijstjes halen, die wil nóg niet naar Ajax:
[..]
Drie keer? Denk dat al vóór hij het contract mag inzien, hij al een mondeling akkoord geeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij zegt als van Geel drie keer met een contract langs zijn neus zou zwaaien...?
Je vergeet Nesta.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, samen met Ronaldinho en Viera.
Je vergeet Vágner Love van CSKA Moskou...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, samen met Ronaldinho en Viera.
Ja, Maldini komt na 22 jaar AC Milan nog ff een jaartje in Amsterdam ballen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Tijdens de transferbesprekingen tussen Ajax en AC Milan over Jaap Stam, zou ook Wesley Sneijder ten sprake zijn gekomen, misschien ruilen met Clarence Seedorf? Of Rui Costa? Of Paolo Maldini? Ervaring kunnen we namelijk wel gebruiken, ben benieuwd.
Het is PUB maar hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, jij ook al mod.,
,
.
Waar gaat het heen..
Die heb ik.... paste in FC..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is PUB maar hoor.
Anyway..
@ MONTANA : Je gaat daar toch niet vanuit?
Ik zat al te wachten op mn eerste quote in FCquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik.... paste in FC..!.
.
Natuurlijk niet! Laat Ajax de eerder genoemde namen maar halen: Denny Landzaat, Joris Mathijsen (beide AZ), Julian Jenner (NAC), Dwight Tiendalli (FCU) en Dennis Gentenaar (BVB). Dan komt het goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is PUB maar hoor.
Anyway..
@ MONTANA : Je gaat daar toch niet vanuit?
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op mn eerste quote in FC.
Hoeveel leuke rechtsbacks hebben wij volgend jaar tot onze beschikking dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Messenga het volgende:
Ik begrijp niet zo wat jullie met Tiendalli willen, het is een leuke rechtsback, meer niet.
Waar staat ajax om bekend? Jeugdopleiding toch? Maak daar eens gebruik van. Soms moet er gewoon meer lef getoond worden. We willen vechters zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel leuke rechtsbacks hebben wij volgend jaar tot onze beschikking dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |