een lekker bakkie koffie weer, cobyquote:
Wie opent een felicitatie topic voor Sandra en mij in ONZ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je
Tsja, drie jaar alweer... was drie uur 's nachts volgesn mij toen het gebeurde btw
Die Zweden tochquote:
hij verneukte de layoutquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:30 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx wat zit jij in mijn post te kutten
dat was de bedoelingquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:33 schreef Jimmeh het volgende:
Voor het redden van layout verneukende linkjes!
geen bonk staal op wielen met een v8 ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
tip voor het volgende deel:
[afbeelding]
Hmm, de Fendt Vario 818 is ook wel erg verleidelijk inderdaad....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:37 schreef lipje het volgende:
[..]
geen bonk staal op wielen met een v8 ofzo?
elke ochtend een stuk fietsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:49 schreef Fugie het volgende:
aangezien ik de komende weken toch geen zak te done heb zie ik het nut er niet van in om om 9 uur op te staan
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzinquote:
Daarom juitsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzin
7e lesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Jimmeh het volgende:
hehe hoeveelste les Alex? al veel bijzondere verichtingen gedaan? al domme dingen uitgevreten, zoals schakelen en de koppeling te vroeg op laten komen zodat je bak lekker knarst en er dan om moeten lachen en sadist worden genoemd door je instructeur![]()
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
's ochtends heb ik geen energie, ik leef pas in de avond
kzit nu nog maar nba te checken
fietsen zuigt imho, hardlopen is fijner. En fietsen gebruik ik de spiergroepen die niet ik niet zo belangrijk acht. oftewel fietsen is een grote no goquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar van een uurtje fietsne zit ik altijd weer vol energie....
nou ja, altijd
waaaaaaarom heb ik gekekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:23 schreef Fwnk het volgende:
Mogguh
Can't help it.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
waaaaaaarom heb ik gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
het eerste wat in me op komt als ik je naam zie is dat![]()
![]()
![]()
![]()
BRECHTJE domme tyfus snol![]()
je houdt niet zo van viola holt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:48 schreef Klonk het volgende:
afgezien van dat lelijke wijf wat rookt is het aangenaam wakker worden zo
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef riceboy het volgende:
[..]
Die achterste
En BoJoYou're back
jij werkt toch in een winkel ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Kom jij mijn werk dan even doen hier
eehhh........ eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef Klonk het volgende:
vind je het erg als ik toch pakjes bezorgen kies ?![]()
lekker rondcrossen in m'n eigen wijkquote:
Lekker warm en droog staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
lekker rondcrossen in m'n eigen wijk
hallo zeggen tegen meneer pastoor
de bakker die weet wat ik wil hebben als ik daar binnenkom
alle milfs die wanhopig wachten op een goeie beurt
alle ouwe dametjes die verlegen zitten om een praatje
de wijkagent die zwaait als ik met 70 een woonerf af kom
de heerlijke zandweggetjes in het buitengebied
en dat wil ik niet missen![]()
Alles heeft voor en nadelen.........quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
en toch ik moet er niet aan denken de hele dag binnen te zijn, al moet ik zeggen dat een kantoor met airco me van de zomer wel lekker in de oren klinkt.
Matrassen testerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
en verkoper in een lingeriewinkel waar alleen lekkere dames binnen mogen komen lijkt me ook wel wat
* BoJo smeert alles nog even wazig uit met zijn 155 wissersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet de DTM wisser aan voor helder zicht![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef Fugie het volgende:
die mazda 6 mps is best een leuk bakkie trouwens
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat eerste plaatje was speciaal voor jou Huggiebuggie![]()
Hallmarkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:10 schreef Youp het volgende:
[..]
in t leven geroepen om de economie een kleine boost te geven
ik heb een paar mailtjes van Hallmark alquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb een paar mailtjes van Hallmark al
allemaal vriendinnen die al een vriend hebben maar even willen laten weten dat je zo'n topper bent[afbeelding]
Ik wist trouwens niet dat jij ook een PTA vriendje van mij wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer zo vaak in de slowchat
Al jarenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij ook een PTA vriendje van mij was![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
ik gok er op dat er hier vandaag niet 1 kaartje of mailtje binnenkomt
ik ga mn mail vandaag niet controlerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb een paar mailtjes van Hallmark al
allemaal vriendinnen die al een vriend hebben maar even willen laten weten dat je zo'n topper bent[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
rijles ging bout, en goddank hier geen valentijnskaarten
Daar zul je de aflossing hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
geef eens een linkje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
zelfs niet van je lief?![]()
rijles moet je ook niet smorgens doen![]()
en kan jij voor mij dat kloontje over mij bannen/verwijderen?![]()
gewoon elleke dag nueckequote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en Sandra en ik doen niet aan valentijn
Hippiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef eens een linkje?
en rijles wel 's morgens, zul je zien dat im om 8:00 examen heb of zo
Idd. 'K wacht nog steeds op de dag dat ik 'n paar Jag's mag verplaatsen.quote:
[PTA SC] Sikorsky S-76 @ 813 kmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef eens een linkje?
en rijles wel 's morgens, zul je zien dat im om 8:00 examen heb of zo
Gaat vrij moeilijk als je je vriendin maar 1 of 2 dagen per week zietquote:
Hoi ijsmeis, alles goed met je RSI?quote:
ach ze hoeft niet alles te wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gaat vrij moeilijk als je je vriendin maar 1 of 2 dagen per week ziet
ja he!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
mooi truckje jaapheb m zelf ook een paar keer op de foto
Ik haat het ook............. kost teveel tijd om al die kaarten te lezen, TPG belde net al dat er om 19:00 een aparte vrachtwagen naar mij komt met kaartenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:40 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen die valentijn haat krijgt gewoon niks en daarom haten ze het![]()
Ja! En hou nu je gore bek erover !!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:40 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:40 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef M5 het volgende:
ik gok er op dat er hier vandaag niet 1 kaartje of mailtje binnenkomt
ik moest gister postbussen legen, tering want een kankerzooi aan van die kutkaartjes waren erquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik haat het ook............. kost teveel tijd om al die kaarten te lezen, TPG belde net al dat er om 19:00 een aparte vrachtwagen naar mij komt met kaarten
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef PeuRac het volgende:
Hoi nog iets gemist?
Gisteren mn lunch weer voorbij zien komen later op de middag, was toen maar in bed gaan liggen
1) het is vandaag valentijnquote:
Tering man, er zijn 5 sc's verstrekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikdan weet je waarom
kut, heb ik toch nog iets gemist?!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn mij hebben we gister allemaal gekotst, maar je moet maar even bijlezen denk ikdan weet je waarom
Als ik niet ziek was geworden hadden er zeker nog 50 posts bij gezetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #101.![]()
Paar bekende namen bovenaan
zoepertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) het is vandaag valentijn
2) ik zie m'n vriendin vandaag niet
3) ik heb vanavond een feestje waarbij 500 liter bier wordt weggegeven
Ik sluit niets uit
fck ik kom ook in die lijstjes voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #101.![]()
Paar bekende namen bovenaan
ik moet weer meer gaan posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:47 schreef M5 het volgende:
[..]
fck ik kom ook in die lijstjes voorgelukkig moet ik vandaag weer werken.
www.neukia.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kut, heb ik toch nog iets gemist?!?!?!?!?!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef riceboy het volgende:
kan mij het rotte wie hij zijn jongeheer laat zien
maar een kale pik.
Iiiieeeuwww
welk meisje? brechtje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft die foto van dat meisje nog dan?
Kom naar tilburg.... 4 euro entree, max 400 kaarten...quote:
quote:
welk berichtquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef PeuRac het volgende:
Wtf, heeft hij z'n piemel aan Brechtje laten zien?![]()
![]()
quote:
dafriek delete hem welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehehe
al is de edit nog zo snel...
hebben ze het nou wel of niet meegekregenquote:
idkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben ze het nou wel of niet meegekregen![]()
weddenquote:
lijkt me verstandig...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef Youp het volgende:
[..]
weddenik zal maar niet meer over tafel smijten wat je gepost hebt
Oeh! Ban Youp!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lijkt me verstandig...
dan ben je wel heel policyoverschreidend bezig, als TF een bericht uit de SC weghaalt
Jeah Bozoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel mijn PTA vriendje![]()
we kunne em vermoorequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! Ban Youp!
Dan is het geheim veilig
is t sowieso... I couldn't care lessquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! Ban Youp!
Dan is het geheim veilig
Leef je uitquote:
hehehe ik hou nie van dreijgequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leef je uit
Daar staat geloofi k niets over in de policy... alleen over dreigen
*kuch*quote:
wij? niets.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat hebben jullie met hem gedaan??
wij niet zo veel.. Brechtje des te meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en vooral niet als je te weinig geslapen hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
rijles moet je ook niet smorgens doen![]()
Werken stompt afquote:
ik dach laat ek maar es een duidelijke hint geve dat snap die bozo welquote:
heb je vandaag al op neukia.nl gekeken danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij deed t zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 16 jarige
omfgquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je vandaag al op neukia.nl gekeken dan![]()
ze beweert dat ze 16 is, maar teon ze 6 jaar geleden lid werd van fok, was ze toch echt 8.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 14 jarige
wie stuurt er om te beginnen zulke pics naar een anderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 16 jarige
profiel is bogus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze beweert dat ze 16 is, maar teon ze 6 jaar geleden lid werd van fok, was ze toch echt 8.....
Ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie stuurt er om te beginnen zulke pics naar een ander
Dan vraag je er toch echt zelf om. En zeker naar die roddeltante
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Youp het volgende:
ik snap sowieso niet wat in die kerel om ging....
ten eerste... "oh ik ga een foto van mn piemel maken"
ten tweede... "oh ik ga de gemaakte foto's eens aan iemand sturen"
hij is nog kanzlozzer da ik dechtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als er een camera oid in de buurt is haal ik mn leuter ook echt niet uit mn broekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
Ik stuur ze alleen naar mensen die geen roddelreputatie hebben
ook dat... en dan nog dat waar die piem0l aan vast zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja preciesalsof een meisje daar opgewonden van word, als iemand mij een foto stuurt van alleen een kut doet me dat ook niet zoveel.
Wie is jouw baasje dan?!!?quote:
vergeet het scheren tussendoor nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Youp het volgende:
ik snap sowieso niet wat in die kerel om ging....
ten eerste... "oh ik ga een foto van mn piemel maken"
ten tweede... "oh ik ga de gemaakte foto's eens aan iemand sturen"
Jij hebt die foto's godzijdank, vuile roddelnicht! nietquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vergeet het scheren tussendoor niet
hij heeft te veel pr0n gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn daar ook pics van?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geschoren is wel lekkerderquote:
En dan nog doen ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
volgens mij had Brechtje daar om gevraagd
Jij bent toch onze haarexpert?quote:
Ik ga dus echt niet met een scheermesje m'n ballen bewerkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geschoren is wel lekkerdermaar om er nu foto's van te maken
Maar je verwacht van je vriendin dat ze wel met datzelfde scheermesje rond dr poes bezig gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet met een scheermesje m'n ballen bewerken![]()
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar je verwacht van je vriendin dat ze wel met datzelfde scheermesje rond dr poes bezig gaat
Gokjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?
Wie weet geil ik wel een stevige bos haardhout
één van de twee jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
gokje ergens halverwege de 1e pagina
Cheneyquote:
kutpostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |