hebben ze het nou wel of niet meegekregenquote:
idkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben ze het nou wel of niet meegekregen![]()
weddenquote:
lijkt me verstandig...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef Youp het volgende:
[..]
weddenik zal maar niet meer over tafel smijten wat je gepost hebt
Oeh! Ban Youp!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lijkt me verstandig...
dan ben je wel heel policyoverschreidend bezig, als TF een bericht uit de SC weghaalt
Jeah Bozoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel mijn PTA vriendje![]()
we kunne em vermoorequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! Ban Youp!
Dan is het geheim veilig
is t sowieso... I couldn't care lessquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! Ban Youp!
Dan is het geheim veilig
Leef je uitquote:
hehehe ik hou nie van dreijgequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leef je uit
Daar staat geloofi k niets over in de policy... alleen over dreigen
*kuch*quote:
wij? niets.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat hebben jullie met hem gedaan??
wij niet zo veel.. Brechtje des te meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en vooral niet als je te weinig geslapen hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
rijles moet je ook niet smorgens doen![]()
Werken stompt afquote:
ik dach laat ek maar es een duidelijke hint geve dat snap die bozo welquote:
heb je vandaag al op neukia.nl gekeken danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij deed t zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 16 jarige
omfgquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je vandaag al op neukia.nl gekeken dan![]()
ze beweert dat ze 16 is, maar teon ze 6 jaar geleden lid werd van fok, was ze toch echt 8.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 14 jarige
wie stuurt er om te beginnen zulke pics naar een anderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef PeuRac het volgende:
toch wel leuk, dat je leven wordt verneukt door een 16 jarige
profiel is bogus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze beweert dat ze 16 is, maar teon ze 6 jaar geleden lid werd van fok, was ze toch echt 8.....
Ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
wie stuurt er om te beginnen zulke pics naar een ander
Dan vraag je er toch echt zelf om. En zeker naar die roddeltante
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Youp het volgende:
ik snap sowieso niet wat in die kerel om ging....
ten eerste... "oh ik ga een foto van mn piemel maken"
ten tweede... "oh ik ga de gemaakte foto's eens aan iemand sturen"
hij is nog kanzlozzer da ik dechtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als er een camera oid in de buurt is haal ik mn leuter ook echt niet uit mn broekquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen...
Ik stuur ze alleen naar mensen die geen roddelreputatie hebben
ook dat... en dan nog dat waar die piem0l aan vast zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja preciesalsof een meisje daar opgewonden van word, als iemand mij een foto stuurt van alleen een kut doet me dat ook niet zoveel.
Wie is jouw baasje dan?!!?quote:
vergeet het scheren tussendoor nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:18 schreef Youp het volgende:
ik snap sowieso niet wat in die kerel om ging....
ten eerste... "oh ik ga een foto van mn piemel maken"
ten tweede... "oh ik ga de gemaakte foto's eens aan iemand sturen"
Jij hebt die foto's godzijdank, vuile roddelnicht! nietquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vergeet het scheren tussendoor niet
hij heeft te veel pr0n gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn daar ook pics van?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geschoren is wel lekkerderquote:
En dan nog doen ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
volgens mij had Brechtje daar om gevraagd
Jij bent toch onze haarexpert?quote:
Ik ga dus echt niet met een scheermesje m'n ballen bewerkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geschoren is wel lekkerdermaar om er nu foto's van te maken
Maar je verwacht van je vriendin dat ze wel met datzelfde scheermesje rond dr poes bezig gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet met een scheermesje m'n ballen bewerken![]()
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar je verwacht van je vriendin dat ze wel met datzelfde scheermesje rond dr poes bezig gaat
Gokjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat weet van wat ik van m'n vriendin verwacht?
Wie weet geil ik wel een stevige bos haardhout
één van de twee jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef lipje het volgende:
[..]
gokje ergens halverwege de 1e pagina
Cheneyquote:
kutpostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |