een lekker bakkie koffie weer, cobyquote:
Wie opent een felicitatie topic voor Sandra en mij in ONZ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je
Tsja, drie jaar alweer... was drie uur 's nachts volgesn mij toen het gebeurde btw
Die Zweden tochquote:
hij verneukte de layoutquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:30 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx wat zit jij in mijn post te kutten
dat was de bedoelingquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:33 schreef Jimmeh het volgende:
Voor het redden van layout verneukende linkjes!
geen bonk staal op wielen met een v8 ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
tip voor het volgende deel:
[afbeelding]
Hmm, de Fendt Vario 818 is ook wel erg verleidelijk inderdaad....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:37 schreef lipje het volgende:
[..]
geen bonk staal op wielen met een v8 ofzo?
elke ochtend een stuk fietsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:49 schreef Fugie het volgende:
aangezien ik de komende weken toch geen zak te done heb zie ik het nut er niet van in om om 9 uur op te staan
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzinquote:
Daarom juitsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzin
7e lesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Jimmeh het volgende:
hehe hoeveelste les Alex? al veel bijzondere verichtingen gedaan? al domme dingen uitgevreten, zoals schakelen en de koppeling te vroeg op laten komen zodat je bak lekker knarst en er dan om moeten lachen en sadist worden genoemd door je instructeur![]()
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
's ochtends heb ik geen energie, ik leef pas in de avond
kzit nu nog maar nba te checken
fietsen zuigt imho, hardlopen is fijner. En fietsen gebruik ik de spiergroepen die niet ik niet zo belangrijk acht. oftewel fietsen is een grote no goquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar van een uurtje fietsne zit ik altijd weer vol energie....
nou ja, altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |