ga dan eens trouwen !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, al veel langer!
We zijn al drie jaar verloofd
De jurk is nog niet af, en mn kilt ook nietquote:
romantisch samen blowen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
dat was een vergissingWe zijn hippies zonder besef van tijd.... We kwamen pas op 18 februari 2003 er achter dat we op valentijnsdag verloofd waren
quote:
tegenwoordig lees ik mn berichten terug voor ik ze post, en backspace ik het woord verloofde weg, of vul ik iets anders er voor in de plaatsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef NJ het volgende:
Van harte.
Gelukkig ben je wel die periode voorbij dat je in elk topic moest verkondigen dat je verloofd was..
Je hebt er 'auto' van gemaakt en ineens werd je PTA mod?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tegenwoordig lees ik mn berichten terug voor ik ze post, en backspace ik het woord verloofde weg, of vul ik iets anders er voor in de plaats
mja, daar kom je haar inderdaad tegenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef Quistis het volgende:
dus als ik nu op je sig klik... klik hier voor alles met wielen...![]()
consequent en tof!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, daar kom je haar inderdaad tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |