elke ochtend een stuk fietsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:49 schreef Fugie het volgende:
aangezien ik de komende weken toch geen zak te done heb zie ik het nut er niet van in om om 9 uur op te staan
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzinquote:
Daarom juitsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
3 dagen per week fitness, waaronder 20 minuten hardlopen. En 3 dagen per week voetbal, denk dat ik genoeg doe aan dat soort onzin
7e lesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Jimmeh het volgende:
hehe hoeveelste les Alex? al veel bijzondere verichtingen gedaan? al domme dingen uitgevreten, zoals schakelen en de koppeling te vroeg op laten komen zodat je bak lekker knarst en er dan om moeten lachen en sadist worden genoemd door je instructeur![]()
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
's ochtends heb ik geen energie, ik leef pas in de avond
kzit nu nog maar nba te checken
fietsen zuigt imho, hardlopen is fijner. En fietsen gebruik ik de spiergroepen die niet ik niet zo belangrijk acht. oftewel fietsen is een grote no goquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat heb ik dus ookmaar van een uurtje fietsne zit ik altijd weer vol energie....
nou ja, altijd
waaaaaaarom heb ik gekekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:23 schreef Fwnk het volgende:
Mogguh
Can't help it.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
waaaaaaarom heb ik gekeken![]()
![]()
![]()
![]()
het eerste wat in me op komt als ik je naam zie is dat![]()
![]()
![]()
![]()
BRECHTJE domme tyfus snol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |