Tyra moest blijkbaar weer een toneelstukje opvoeren want dat hoort tenslotte bij in Amerika. Eigenlijk was het vrij genant maar ik vond het goed hoe Tiffany er op reageerde.
Als ik er had gestaan dan was ik waarschijnlijk gek geworden als dat mormel zo tegen me had staan gillen.
Ja Tiffany was best irritant met dat slachtoffergedoe, maar om zo idioot te doen, dan kun je alleen maar Tyra heten.
Eigenlijk vind ik de meiden in deze cyclus eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Naima heeft best leuke foto's, maar om nou te zeggen dat ze heel speciaal is...neuh. Verder vind ik 'r altijd zo quasi lief lachen, zo van....ik werk keihard maar ik blijf bescheiden...lik lik. Kan ook maar een idee van mij zijn hoor.
![]()
Christina is inderdaad een tweede Celine Dion en dat is geen compliment, hoewel Christine er natuurlijk wel beter uitziet. Maar ik zie zeker overeenkomsten.
Kahlen is wel een leuk meisje maar een beetje de girl next door. Springt er niet echt uit.
Brittany lijkt zo nu en dan niet helemaal in orde, ze kan nogal zeer onnozel kijken. Maar bepaalde foto's zijn wel heel mooi van haar.
Keenyah is best een mooie meid, maar ook zij vind ik niet echt de X-factor hebben.
Michelle haar haar vind ik heel erg lelijk, het is net touw en dan ook nog dat uitgroei! Tevens kan ze nogal psychotisch overkomen en dan en dan heeft ze ook nog die rare vlekken op haar hoofd. Maar desondanks heeft ze toch best mooie foto's.
En Tatiana vind ik op een pekineesje lijken, net zoals die cokehead van Janice Dickinson zei verleden week.
Nou, er blijft niet echt veel over...zei de deskundige.