quote:
Floortje word 3dequote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
de winale is inderdaad lastig![]()
Die caps die net in het vorige topic geplaatst werden:![]()
Na Serge's exit zou het me niet eens verbazen..quote:Op maandag 13 februari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Slechte topictitel..
Floortje mag heel hard wieberen zaterdag..
Leuke tekstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:35 schreef Prondo het volgende:
Lap
Aaah, burn the witchquote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Floortje's moeder knapper dan haar dochter![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:19 schreef apestaartje het volgende:
Ze is fan van Mel & Kim. Van mij mag ze, maar het is op zijn minst apart te noemen.
Mel & Kim waren eind jaren '80 een populair Engels meidenpopduo.quote:
Waarom zou ze veranderen aan een goedlopend conceptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mogen hier alleen praises voor flodder komen dan
Ik vind haar wel goed hoor, maar te gewoontjes, en hetzelfde elke week
Ze moet een keer iets heel anders gaan doen als in de vorige uitzendingen
Never change a winning team!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom zou ze veranderen aan een goedlopend concept. Ze verandert echt niet meer hoor...
En daar zit je er denk ik naastquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nou dan weet ik niet of ze het gaat redden
In het begin is het allemaal leuk en aardig, maar als blijkt dat ze niks anders kan dan denk ik dan NL liever een wat veelzijdiger type kiest
Vind jij Angelique dan veelzijdig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nou dan weet ik niet of ze het gaat redden
In het begin is het allemaal leuk en aardig, maar als blijkt dat ze niks anders kan dan denk ik dan NL liever een wat veelzijdiger type kiest
Afgelopen zaterdag zag ik veel verkeerd gekozen nummers, bij iedereen wel 1 eigenlijk. Floortje is best veelzijdig, maar voor haar zijn er ook verkeerde nummers. Ik verwacht komende week ook geen problemen bij 'r, als ze maar goeie keuzes maaktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
En daar zit je er denk ik naast
Floortje is degene met de meeste fans in alle categoriën. Hierdoor haalt ze veel stemmen.
Eigenlijk zal zaterdag een simpele klus voor haar worden maar moet oppassen.
ZOdacht ik namelijk ook over Serge en het thema: Love
Veelzijdiger als Floortje ja, en met meer levenservaring (maar dat kan ook tegen haar werken)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vind jij Angelique dan veelzijdig?![]()
Waarom zet je dit in het Floortje topic?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
LYNX! Ik vind het niet lief dat je mij minpunten hebt gegeven. En dat geldt ook voor Chansadres
.
Die zet ik hier om dit topic weer terug te kunnen vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom zet je dit in het Floortje topic?.
was eenmalig hoor [nogsubber] denk ik [/nogsubber]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
LYNX! Ik vind het niet lief dat je mij minpunten hebt gegeven. En dat geldt ook voor Chansadres
.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Floortje's moeder knapper dan haar dochter![]()
Niets persoonlijk hoor maar je avatar zijn die punten al waardquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik was 'm toch al zat. Ik bedoel, een Floortje avatar blijft een Floortje avatar, of zenou lelijk of mooi is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niets persoonlijk hoor maar je avatar zijn die punten al waard![]()
Een Floortje avatar is net als een Floortje optreden. Zelfs een slechte is een mooiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was 'm toch al zat. Ik bedoel, een Floortje avatar blijft een Floortje avatar, of zenou lelijk of mooi is..
Ik heb ze aan de OP toegevoegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:50 schreef WithMe het volgende:
Uit het videodagboek van Floortje:
Floortje tijdens de opnames voor het thema Disco
Kaka de kaketoe!
Kijken naar de herhaling van Idols
Ontmoet de 'vriendjes' van Floortje
Nou vond die van Tha_Erik beledigend lelijk maar ach. Misschien stemmen alle gothics dan ook op Floortje! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een Floortje avatar is net als een Floortje optreden. Zelfs een slechte is een mooie![]()
Ach we weten wel beter hoe Floortje er uit zietquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nou vond die van Tha_Erik beledigend lelijk maar ach. Misschien stemmen alle gothics dan ook op Floortje! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boven water, onder water, ik vind alles best bij Floortjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ze er onder water best leuk uitziet.
same goes for me, Floortjequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Boven water, onder water, ik vind alles best bij Floortje![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef WithMe het volgende:
Wie nu nog durft te beweren dat Floortje een doorsnee uitstraling heeft.![]()
Ze heeft een waanzinnig mooie lach.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef chansadres het volgende:
Vooral deze: http://i13.photobucket.com/albums/a291/Charmed-angel/31.jpg is echt hemels
Maar ik vind die onderwaterfilmpjes juist helemaal niet mooi. Alle finalisten keken gewoon raar of niet aantrekkelijk. Beetje, leuk geprobeerd maar het werkte niet. En voor die beelden heeft Raff zoveel moeite moeten doen
En dat jurkje![]()
Omdat ze het waard isquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Breedte: 689px!!!
Maar ze had wel een tof jurkje aan!
Doorgaans worden ze daar juist lelijker vanquote:
Alles met Floortje kan niet lelijker zijn maar minder knap!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doorgaans worden ze daar juist lelijker van!
Amenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alles met Floortje kan niet lelijker zijn maar minder knap!
Laat de like maar weg!quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef Lynx666 het volgende:
Ik kan er úúúren naar kijken![]()
niet alleen kijken![]()
Goh, die had ik zondag ook al gepost, hierquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:28 schreef Lynx666 het volgende:
En als laatste nog even die lach zonder microfoon ervoor
Ik wist wel dat ie al in een vorig topic voorbij gekomen was, maar ik kwam m weer tegen tijdens het zoeken naar goeie frames waar Floortje er helemaal in dat jurkje (quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:37 schreef Riparius het volgende:
[..]
Goh, die had ik zondag ook al gepost, hier![]()
Dream dream dream dream dream dream dreamquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie al in een vorig topic voorbij gekomen was, maar ik kwam m weer tegen tijdens het zoeken naar goeie frames waar Floortje er helemaal in dat jurkje () op staat. T was gewoon weer te mooi om te laten liggen
Wie weet hoe jij er uitziet onder water?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:05 schreef chansadres het volgende:
Vooral deze: http://i13.photobucket.com/albums/a291/Charmed-angel/31.jpg is echt hemels
Maar ik vind die onderwaterfilmpjes juist helemaal niet mooi. Alle finalisten keken gewoon raar of niet aantrekkelijk. Beetje, leuk geprobeerd maar het werkte niet. En voor die beelden heeft Raff zoveel moeite moeten doen
En dat jurkje![]()
Ik laat haar toch liever onderwaterquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wie weet hoe jij er uitziet onder water?
Floortje blijft gewoon waanzinnig leuk, zowel onder water als erboven.
Beetje onze favoriet verzuipenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik laat haar toch liever onderwater![]()
Ze kan haar adem toch inhouden?quote:
Kan jij dat ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze kan haar adem toch inhouden?.
Ik verzuip wel gewoon, scheelt iedereen hier weer een hoop moeite.quote:
Neeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verzuip wel gewoon, scheelt iedereen hier weer een hoop moeite.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Neeee
springt het water in en redt Tha_Erik
Ik heb toch iemand nodig waar ik hevige discussie's mee kan voeren
Zeker pas als Floortje de finale gewonnen hadquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had je er ook wel uitgehaald hoor....
....uiteindelijk
Sja, sorry Erik, maar als ik Floortje zie, dan ben ik jou volkomen vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker pas als Floortje de finale gewonnen had.
Ergens diep van binnen vind ik dat ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja, sorry Erik, maar als ik Floortje zie, dan ben ik jou volkomen vergeten![]()
Maar dat wisten we al..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Om de discussie weer even terug te brengen op Floortje:
Ik vind haar stem vreemd overkomen. Dat vribrato erin klinkt niet echt relaxt. Ja, ze zingt alles zuiver, en doet het goed, maar toch heb ik iets bij die stem waar ik me aan erger.
Ja, maar ik verveel mequote:
Ik heb het Harm-topic tot nu toe altijd nog weten te vermijdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga dan in het Harm topic vervelen ofzo![]()
Of het Raffaëla-topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga dan in het Harm topic vervelen ofzo![]()
Maar hier praten mensen terugquote:
Te is altijd fout! Behalve in Tequilaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Natalie het volgende:
Ze deed 't weer leukAlleen vond dat tweede nummer idd ook beter dan de eerste. Naar natuurlijk wel door naar de volgende ronde. Ze is gewoon een te goede zangeres om niet door te gaan.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Te is altijd fout! Behalve in Tequila
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fansquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef chansadres het volgende:
Sja, ik en Lynx zijn het antwoord apparaat hier.
Nouja, laatste optreden viel wel mee.
Bah, ziek zijn is echt het laatste wat ik kan gebruiken, ik heb het al druk zat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fans
En ik reageerde ff niet omdat ik me niet zo lekker voelde, en moest nog een paar happen eten ook
Zo adrem, en dat op donderdagavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je wordt toch niet ziek, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fans
En ik reageerde ff niet omdat ik me niet zo lekker voelde, en moest nog een paar happen eten ook
Tis niet zo zeer ziek zijn.. Tis meer dat het in mn hoofd ff niet goed gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ziek zijn is echt het laatste wat ik kan gebruiken, ik heb het al druk zat.
Dat is misschien nog wel erger dan ziek zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis niet zo zeer ziek zijn.. Tis meer dat het in mn hoofd ff niet goed gaat
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Speciaal voor Lynx doe ik deze moeite.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik moet zeggen dat die laatste foto nog zo verkeerd niet is.
Tsja, ik kan me zo inbeelden hoe rottig het is om je kut te voelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Dit soort dingen helpen altijd
thnx, ik weet hoeveel moeite je dit gekost moet hebben
En tevreden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs ik weet dat dat niet zal gebeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef chansadres het volgende:
SChrikt ze zo hard, raakt ze haar stem kwijt, Geen floortje![]()
En jij begrijpt me steeds minderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef chansadres het volgende:
Ik zie het al voor me
Met Floortje met Lynx op de bank.
Lynx kwijlend als een nerd die voor het eerst een meisje ziet over Floortje.
Floortje: Hoe gaat het?
Lynx: Ruggel uhm kwijl, uuuh
Je zult de eerste worden met een "imaginary ex"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef chansadres het volgende:
Moet je eens weten hoe ik dit moet uitleggen aan mijn "Imaginary girlfriend"!
Das zelfreflectiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef chansadres het volgende:
Ik kijk hoe ik zou reageren als ik met Floortje een date zou hebben. En ik weet dat 90% van de mannen ook niet vlot zijn tijdens een eerste date. Noem het maar ervaring
En Serge al helemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
Als ze al een FOK! account had, heeft ze die onderhand wel door de shredder gegooid
Wel stemmen hè?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:32 schreef Eveli het volgende:
Ik ben er morgen niet....en die week daarna ook niet (maar dan kan ik woensdag de herhaling zien).
Dat zag ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:29 schreef chansadres het volgende:
*kijkt om zich heen en ziet niemand*
Morgen nieuw Floortje materiaal
Graag!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:47 schreef Lynx666 het volgende:
Kan ik nog mensen blij maken met een nieuwe wallpaper?
ja ik verveel me nl
Een Raffaela wallpaper vind ik wel wat ver gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me ook, maar ik hoef geen Floortjewallpaper.
Ik zou 'm toch niet gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een Raffaela wallpaper vind ik wel wat ver gaan..
Marktonderzoek is altijd goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef chansadres het volgende:
Maar ik wil graag een nieuwe wallpaper?
Hoef je trouwens niet meer te vragen volgende keer hoor
Hij lurkt alleen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat er ook al aan te dneken ja. Maar goed dat hij hier niet meer komt (naar mijn weten
).
Mooi mooi mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
1920x1200 - 1600x1200 - 1280x1024 - 1280x960 - 1152x864 - 1024x768 - 800x600 - 640x480
Wallpapertje 2.
Het is dat je tof bent enzo, maar anders...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Andiyan het volgende:
*Basht Floortje.
krijg ik nu minpunten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het is dat je tof bent enzo, maar anders...
Mooiiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
1920x1200 - 1600x1200 - 1280x1024 - 1280x960 - 1152x864 - 1024x768 - 800x600 - 640x480
Wallpapertje 2.
vast niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef Prondo het volgende:
hebben jullie www.floortjesmit.com al gekeken. maakt ze die site echt zelf??
Denk het ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
vast niet.
Heeft ze denk ik geen eens tijd voor![]()
nee, ze heft het vast veel te druk, ze moet heeft de dinsdag, vrijdag en zaterdag die in het teken van Idols staan, daarnaast moet ze toch haar tekst leren, en oefenen. daarnaast heeft ze haar werk, en wie weet wat ze er nog naast doet. tijd om een website bij te houden zal ze niet echt hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef Prondo het volgende:
thnx voor de wallpaper Lynx, was wel weer eens aan een nieuwe toe, en deze is echtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:28 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Wallpapertje 2.
Lijkt me idd sterk. Zou me al verbazen dat ze uberhaupt al tijd heeft voor andere dingen naast Idols op dit moment.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:29 schreef Prondo het volgende:
Het Bananenlied van de Boswachters en Jij Bent De Zon van Jop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef Prondo het volgende:
Op die site staat het wel in de ik-vorm geschreven, van ik ben floortje blablabla..
Iemand trouwens al enig idee wat ze vanavond gaat zingen?
Oh, ik hoor net dat ze JIj Bent De Zon heeft omgewisseld met Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Bananenlied van de Boswachters en Jij Bent De Zon van Jop.
Duetten met elkaar lijkt me niet zo, maar duetten met andere sterren lijkt me lachenquote:
Ja, it takes two was toch wel leukquote:
When you believe van Mariah Carey en Whitney Houstonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:50 schreef WithMe het volgende:
Een duet van twee vrouwen wordt het dan waarschijnlijk.
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:50 schreef WithMe het volgende:
Een duet van twee vrouwen wordt het dan waarschijnlijk.
ja, dat was idd leuk, ik ergerde me toen zelfs niet aan Boris...en dat wil wat zeggen, als anti-Boris persoonquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, it takes two was toch wel leuk.
Zoiets zal het wel worden danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
When you believe van Mariah Carey en Whitney Houston
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom doet Floortje niet iets van K3?
Wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kon het weer niet laten hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik héb al sorry gezegdquote:
Onze Floortje veegt de vloer aan met jouw Raffaelaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik héb al sorry gezegd. En nee, ik kon het weer niet laten.
Dat heb ik al lang geaccepteerd, maar dat betekent niet dat ik me laat kisten door een doos. wat een toffe woordspelingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Onze Floortje veegt de vloer aan met jouw Raffaela.
Phieuw!quote:Tis al goed hoor
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geaccepteerd, maar dat betekent niet dat ik me laat kisten door een doos. wat een toffe woordspeling![]()
Ik eigenlijk ookquote:
Het hoogtepunt van veel Liveshows bij elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef WithMe het volgende:
Floortje is weer duidelijk de beste vanavond. Vooral haar tweede optreden: het hoogtepunt van vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs ik vond Floortjes tweede nummer niet slecht.
Ik zei precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:47 schreef bergkampf het volgende:
Zo`n " truttig" nummertje vind ik juist wel typisch Floortje
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zei precies hetzelfde.
Floortje = t(r)uttigheid ten top.
Laat Flo maar winnen, en Raf bevallen, en daarna kan Raf met een plaat komen, als ze eerste plaat van Flo weer is weggezaktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
Na vanavond is Raf weer een van mijn favorieten, naast Floortje. Een van die twee mag van mij winnen.![]()
Raf moet volgens jou niet succesvol worden, anders is ze niet speciaal meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Flo maar winnen, en Raf bevallen, en daarna kan Raf met een plaat komen, als ze eerste plaat van Flo weer is weggezakt.
Whehe, had em even omgedraaidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Flo maar winnen, en Raf bevallen, en daarna kan Raf met een plaat komen, als ze eerste plaat van Flo weer is weggezakt.
Raf is een uitzondering (ja mijn argumentatie rammelt aan alle kantenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef WithMe het volgende:
[..]
Raf moet volgens jou niet succesvol worden, anders is ze niet speciaal meer.![]()
O jee, nu voel ik me echt oud. Ik zat gewoon al lang en breed op de middelbare school toen dat nummer bekend werd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het eerste nummer een beetje saai, maar het tweede vind ik ook een heel mooi nummer (zong het altijd mee als kleuter) en deed ze ook wel goed. Maar de laatste weken doet ze het wat minder vind ik, ze klinkt wat onzekerder.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, als je eerst een nummer van Anita Meijer zingt ("Ik vind het helemaal geweldig!") en dan nu weer Vera Mann. Dan vind ik dat truttig. En dan denk ik: what's next? Mieke Telkamp?
Halloooohooo.... Floortje = gewoon tuttig, hoorquote:
Jullie schelen 7 jaar, zij vijf, jij 12, het kan bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
O jee, nu voel ik me echt oud. Ik zat gewoon al lang en breed op de middelbare school toen dat nummer bekend werd.
Topper is het! zaterdag ging ze weer helemaal los, en hoe!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We schelen 5 jaar, ik ben van '86quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie schelen 7 jaar, zij vijf, jij 12, het kan best!
Ik kreeg voor het eerst kippenvelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topper is het! zaterdag ging ze weer helemaal los, en hoe!![]()
Bij liedje twee zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst kippenvel
Daar is bij mij wel wat voor nodig
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij liedje twee zeker?![]()
Echt, dat liedje zong ze echt SUPER! echt met veel gevoel gezongen, super gewoon!
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd.!
Mên, geniaal was dat
*clip weer opzet*
Oh ja, Globe was 17, jij was 19quote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
We schelen 5 jaar, ik ben van '86.
Maar boeiend.
ik zet hem steeds weer op. echt zo briljant gewoonquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd.!
Mên, geniaal was dat
*clip weer opzet*
"Nog een kans" was idd het beste wat Floortje ooit heeft gezongen... ik was er zowaar door geraakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef chansadres het volgende:
2e optreden was gewoon fenomenaal. Laat die jury oprotten met hun commentaar over liedjeskeuze! Dit is geweldig. Punt!
Nou ja kom op, iedereen weet gewoon dat Floortje gaat winnen, inclusief zijzelf. Voor haar was het ook de eerste keer dat ze op de kruk kwam, dat is voor iedereen schrikken. Raffalea en Angelique hebben er al eerder gezeten, en weten dus hoe het voelt.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ze is voor mij gisteravond definitief door het ijs gegaan met haar reactie toen ze naar de kruk moest... eerst zegt ze dat je er nu iedere week rekening meehoudt dat je erop komt te zitten (wat ook zo maar kan, niemand is meer veilig) maar vervolgens zwaar verongelijkt op die kruk plaatsnemen alsof je de wereld niet meer snapt... vond het erg arrogant, ze is zo eager om het te winnen... Angelique en Ellen genieten gewoon week na week en voor hen is een exit niet allesoverheersend, voor Floortje wel, die is zooo bezig met de winst.... en om over haar draak van een moeder maar te zwijgen...
Hele andere outfit tochquote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef Timmai het volgende:
Floortje had bij der eerste optreden trouwens andere schoenen aan dan bij de opening, viel me net op
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:37 schreef _Arual_ het volgende:
Wat een tutje zeg. Die kleren. Die liedjes. Nee.
Inderdaad. Schreeuw het uit, Floor, ook al klinkt het nergens naar!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb het echt helemaal compleet gehad met die theemuts. Zelfs Maud klonk interessanter. Dit is gewoon schelheid op Tooske-niveau.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:46 schreef Andiyan het volgende:
Welk liedje hoop jij dat Floortje gaat zingen als ze de Halve Finale haalt? Vul onderstaand mailformulier in en misschien ben jij wel live bij de voorlaatste show van Idols.
De vijf meest favoriete liedjes van Floortje:
Celine Dion (+Bee Gees) - Immortality
Gloria Estefan - Can’t Stay Away From You
Irene Cara - Flashdance (What A Feeling)
Maria McKee - Show Me Heaven
Olivia Newton John - Hopelessly Devoted To You
stem hier!
Dat is ook niet makkelijk als je al in het begin van de liveshows op zo'n hoog niveau zingt. Misschien wordt dat haar valkuil wel. Als je de hele tijd zo goed zingt, en één nummer gaat even wat minder, dan valt dat op. En de thema's moeten je net liggen. Floortje vind ik ook niet het beste uit de verf komen in het nederlandstalige, al heeft ze het 2e nummer echt waanzinnig gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het jammer dat ik bij Floortje niet echt een stijgende lijn zie, ze lijkt niet te groeien, in mijn ogen.
ja, Nog een kans was het beste nummer van de hele avond, maar over het algemeen waren anderen beter. Maar met nog een kans scoorde ze heel hoog (stomme jury)quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef WithMe het volgende:
Ik vond 'Nog één kans' juist het hoogtepunt van de avond, en zelfs één van de hoogtepunten van deze editie van Idols. Echt pure kippenvel.
dat moet ik idd ook toegeven, maar het jammere is dat ze alleen maar van dit soort nummers zingt waarbij het glazuur van je tanden springt. Een keer zo'n nummer isquote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef WithMe het volgende:
Ik vond 'Nog één kans' juist het hoogtepunt van de avond, en zelfs één van de hoogtepunten van deze editie van Idols. Echt pure kippenvel.
Idd, hiermee heeft ze zich overtroffen. Geen valse noot kunnen horen, en ze bracht het met ontzettend veel gevoel. Goosebumps all overquote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef WithMe het volgende:
Voor iemand die haar niet boeiend vindt ben je wel extreem vaak in haar topic aanwezig.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs zonder die moeder kan ze mij niet boeien.
Niet boeien is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik word niet warm van haar.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Voor iemand die haar niet boeiend vindt ben je wel extreem vaak in haar topic aanwezig.
Ik snapte de jury echt niet gisteravond. Ik mag hopen dat het een soort tactiek van ze is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, hiermee heeft ze zich overtroffen. Geen valse noot kunnen horen, en ze bracht het met ontzettend veel gevoel. Goosebumps all over![]()
. Jammer dat de jury moeilijk ging doen over het liedje zelf.
Tha_Erik: stille Floortje fanquote:Op zondag 19 februari 2006 13:29 schreef WithMe het volgende:
[..]
Voor iemand die haar niet boeiend vindt ben je wel extreem vaak in haar topic aanwezig.
Voor iemand die niet warm van haar wordt ben je wel extreem vaak in haar topic aanwezig.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet boeien is misschien niet helemaal het goede woord, maar ik word niet warm van haar.
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Tha_Erik: stille Floortje fan
Precies. Iedereen die nu over de reacties klaagt zou in die situatie echt niet als een ijskonijn alles maar over zich heen laten komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
En over die reactie: Natuurlijk is ze geschokt. 7 Liveshows en nog nooit in de gevarenzone gezeten, natuurlijk schrik je ervan. En die moeder leeft natuurlijk ontzettend mee. Heel natuurlijk, die reactie.
Nou weet je wat het zo irritant maakt, van tevoren zit ze allemaal te blaten dat iedereen er nu rekening mee houdt dat je op de kruk kunt komen, er zijn er nog maar zo weinig dus het moet een keer gebeuren blablabla... Dan gebeurt het en dan zit mevrouw daar met een gezicht van "ik begrijp Nederland niet, hoe kunnen jullie dit me aandoen, jullie hebben er geen verstand van"quote:Op zondag 19 februari 2006 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
En over die reactie: Natuurlijk is ze geschokt. 7 Liveshows en nog nooit in de gevarenzone gezeten, natuurlijk schrik je ervan. En die moeder leeft natuurlijk ontzettend mee. Heel natuurlijk, die reactie.
ze kunnen zich denk ik niet in nde situatie verplaatsen, maar iedereen zou schriken, en zoiets hebben van, WTF?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die nu over de reacties klaagt zou in die situatie echt niet als een ijskonijn alles maar over zich heen laten komen.
zoals ik al eerder zei, is het wat anders om er rekening mee te houden of er echt terecht komen. en Floortje was zeker niet de enige die zoiets had van "dit kan niet kloppen"quote:Op zondag 19 februari 2006 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou weet je wat het zo irritant maakt, van tevoren zit ze allemaal te blaten dat iedereen er nu rekening mee houdt dat je op de kruk kunt komen, er zijn er nog maar zo weinig dus het moet een keer gebeuren blablabla... Dan gebeurt het en dan zit mevrouw daar met een gezicht van "ik begrijp Nederland niet, hoe kunnen jullie dit me aandoen, jullie hebben er geen verstand van"
Ze is van alle finalisten de enige die zo eager is om te winnen, alsof je er zonder die winst niet kunt komen... Ellen, Angelique en Raffaela zijn daar een stuk relaxter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |