Sja, sorry Erik, maar als ik Floortje zie, dan ben ik jou volkomen vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker pas als Floortje de finale gewonnen had.
Ergens diep van binnen vind ik dat ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sja, sorry Erik, maar als ik Floortje zie, dan ben ik jou volkomen vergeten![]()
Maar dat wisten we al..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Om de discussie weer even terug te brengen op Floortje:
Ik vind haar stem vreemd overkomen. Dat vribrato erin klinkt niet echt relaxt. Ja, ze zingt alles zuiver, en doet het goed, maar toch heb ik iets bij die stem waar ik me aan erger.
Ja, maar ik verveel mequote:
Ik heb het Harm-topic tot nu toe altijd nog weten te vermijdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga dan in het Harm topic vervelen ofzo![]()
Of het Raffaëla-topic.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ga dan in het Harm topic vervelen ofzo![]()
Maar hier praten mensen terugquote:
Te is altijd fout! Behalve in Tequilaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef Natalie het volgende:
Ze deed 't weer leukAlleen vond dat tweede nummer idd ook beter dan de eerste. Naar natuurlijk wel door naar de volgende ronde. Ze is gewoon een te goede zangeres om niet door te gaan.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Te is altijd fout! Behalve in Tequila
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fansquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef chansadres het volgende:
Sja, ik en Lynx zijn het antwoord apparaat hier.
Nouja, laatste optreden viel wel mee.
Bah, ziek zijn is echt het laatste wat ik kan gebruiken, ik heb het al druk zat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fans
En ik reageerde ff niet omdat ik me niet zo lekker voelde, en moest nog een paar happen eten ook
Zo adrem, en dat op donderdagavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je wordt toch niet ziek, hè?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nog de fanatiekste fans
En ik reageerde ff niet omdat ik me niet zo lekker voelde, en moest nog een paar happen eten ook
Tis niet zo zeer ziek zijn.. Tis meer dat het in mn hoofd ff niet goed gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ziek zijn is echt het laatste wat ik kan gebruiken, ik heb het al druk zat.
Dat is misschien nog wel erger dan ziek zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis niet zo zeer ziek zijn.. Tis meer dat het in mn hoofd ff niet goed gaat
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Speciaal voor Lynx doe ik deze moeite.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik moet zeggen dat die laatste foto nog zo verkeerd niet is.
Tsja, ik kan me zo inbeelden hoe rottig het is om je kut te voelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Dit soort dingen helpen altijd
thnx, ik weet hoeveel moeite je dit gekost moet hebben
En tevreden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs ik weet dat dat niet zal gebeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef chansadres het volgende:
SChrikt ze zo hard, raakt ze haar stem kwijt, Geen floortje![]()
En jij begrijpt me steeds minderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef chansadres het volgende:
Ik zie het al voor me
Met Floortje met Lynx op de bank.
Lynx kwijlend als een nerd die voor het eerst een meisje ziet over Floortje.
Floortje: Hoe gaat het?
Lynx: Ruggel uhm kwijl, uuuh
Je zult de eerste worden met een "imaginary ex"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:00 schreef chansadres het volgende:
Moet je eens weten hoe ik dit moet uitleggen aan mijn "Imaginary girlfriend"!
Das zelfreflectiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef chansadres het volgende:
Ik kijk hoe ik zou reageren als ik met Floortje een date zou hebben. En ik weet dat 90% van de mannen ook niet vlot zijn tijdens een eerste date. Noem het maar ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |